SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter gewordenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kreeg je toen pas corona of al diagnose long-Covid?
Arme grutto's.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn vriezer ligt vol met kipvlees van Grutto
sorry, als ik dat wist dan had ik opmerking niet gemaakt, heb hem ook al snel verwijderdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter geworden
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter geworden
ik dacht al, hij zat niet volquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, voor door het slotje posten. Het is soort gewoonte van mij.
Nu aan de bijvoeding drank.
Thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sorry, als ik dat wist dan had ik opmerking niet gemaakt, heb hem ook al snel verwijderd
Beter dan afgelopen nachten.quote:
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan afgelopen nachten.
Het is voor mij ook niet leuk om zo'n 2,5 af en aan ziek te zijn.
Goed om te horen. Nu sterker worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verdorie ESF, let nou eens opquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, voor door het slotje posten. Het is soort gewoonte van mij.
Nu aan de bijvoeding drank.
Hoe zijn de vooruitzichten? Je zou denken dat het ergste toch wel achter de rug zou moeten zijn nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rustig aan opbouwen. Gelukkig gisteren de laatste antibiotica troep gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe zijn de vooruitzichten? Je zou denken dat het ergste toch wel achter de rug zou moeten zijn nu.
gebeurd nog niet zo veelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, verplicht kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Vreemd kattenslaapplaatjequote:
Ja, dat zijn nou eenmaal de regelsquote:
Fijn, misselijkheid is echt ruk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is voor het eerst dat ik me zoveel beter heb gevoeld.
De misselijkheid medicatie is echt niet leuk qua bijwerkingen.
Het scheelt dat 23 graden in huis ipv 30.
quote:
We got white pussy hairy pussy sleepy pussyquote:
Elke dag een kilometer verder lopen met hem ook geen optie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Verzenden van de wasmachine is bijna 100 euro
ja spinnen wss maar die eten gelijk alles op en die horen niet in een insectenhotelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin spijtig, maar zo is de natuur.
Volgend jaar weer een kans.
Misschien kun je kijken naar welke dieren zich voeden met die parasieten, en die lokken.
Je bent nog wakkerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Moeten ze speciaal een vrachtboot voor laten komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
ja ga zoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent nog wakker
Maar kattenplaatje is al geweest
mjaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten ze speciaal een vrachtboot voor laten komen.
Wassen ze daar hun poepjurken in de zee dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
nou ja hier op het eiland is het idd niet te krijgen
jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wassen ze daar hun poepjurken in de zee dan?
Is er nergens een witgoedwinkel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
kan je beter vragen of ze het opsturen zodat zij tegen een vergoeding kan wassen en het weer terug kan sturen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
Hebben ze daar speciale jurken voor als je moet poepen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wassen ze daar hun poepjurken in de zee dan?
precies, al die moeilijkdoenerijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon beetje waspoeier erbij. Klaar.
ze hebben wel een paar wasmachines te koop maar datzijn veel bovenladers. En de combi's zijn 2 dingen naast elkaarquote:
Lijkt me eigenlijk wel heel erg handig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben ze daar speciale jurken voor als je moet poepen?
Lijkt me omslachtig
Beste is om dan een bruine jurk aan te schaffen hiervoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel heel erg handig.
Staan er straks dagdagelijks een miljoen Thai en toeristen voor je deur met een tas vol vuile was.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben wel een paar wasmachines te koop maar datzijn veel bovenladers. En de combi's zijn 2 dingen naast elkaar
businessquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan er straks dagdagelijks een miljoen Thai en toeristen voor je deur met een tas vol vuile was.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan er straks dagdagelijks een miljoen Thai en toeristen voor je deur met een tas vol vuile was.
Niet een fe korte jurk dan, anders wordt het meer een bruinhemdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beste is om dan een bruine jurk aan te schaffen hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |