De tering. Vind ik net hetzelfde boek bij De Slegte voor 3 tientjes. Gelukkig heb ik de bon nog.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Als Bomaniaan kon ik die niet laten liggen ondanks de forse prijs van ¤ 45,-.
Ik heb 'm ook direct gekocht toen ik een item over hem zag bij De Nieuwe Wereld. 45,- is echt duur. Maandag komt ook de vertaling van David Foster Wallace van Infinite Jest uit. Ook weer 50,-quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook direct gekocht toen ik een item over hem zag bij De Nieuwe Wereld. 45,- is echt duur. Maandag komt ook de vertaling van David Foster Wallace van Infinite Jest uit. Ook weer 50,-
Voor een mooie hardcover vind ik 35,- een oké prijs, maar alles daarboven te duur.
Tipje...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De tering. Vind ik net hetzelfde boek bij De Slegte voor 3 tientjes. Gelukkig heb ik de bon nog.
Nee echt? Goh.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:
2e hands hardcovers zijn regelmatig goedkoper dan nieuwe paperbacks. Als je wat oudere boeken leest.
niet zo huilen danquote:
Waarschijnlijk weet jij geeneens het verschil tussen gebonden, hardcover, gebrocheerd en paperback.quote:
Oh je bent weer met jezelf in discussie boomer.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet jij geeneens het verschil tussen gebonden, hardcover, gebrocheerd en paperback.
Boek teruggebracht en on line besteld. Scheelt toch weer 12 Euri.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De tering. Vind ik net hetzelfde boek bij De Slegte voor 3 tientjes. Gelukkig heb ik de bon nog.
Dan ken je vast ook Thomas Robert Spoon. Veel herlezen en je blijft je altijd verbazen wat je nou precies mist. In de zin dat het grote verwarring schept. Dat was ook de bedoeling van de Maestro natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan ken je vast ook Thomas Robert Spoon. Veel herlezen en je blijft je altijd verbazen wat je nou precies mist. In de zin dat het grote verwarring schept. Dat was ook de bedoeling van de Maestro natuurlijk.
wat is het? een graphic novel?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lag in de vitrine van een winkeltje en kon ik niet laten liggen
Erg groot en dik boek
Hey die hebben we hier ook in de kast staan. heb je ook een flipperkast?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |