Geweldig! Ik koop ze als ik een deel zie in de kringloop. Ik neem ook die blauwe boekjes mee, maar ik kom ze zelden tegen.quote:
Hoe zijn deze edities? Ik dacht aan een hardcover maar de meeste uitgevers stoppen na een paar delen.quote:
Ik heb die hele reeks (eerste 6) in paperback. Geen idee hoe lang maar ze zijn nu nog goed te krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hoe zijn deze edities? Ik dacht aan een hardcover maar de meeste uitgevers stoppen na een paar delen.
Ik hoor veelal dat de werken van Herbert het niet waard zijnquote:Op woensdag 28 januari 2026 06:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb die hele reeks (eerste 6) in paperback. Geen idee hoe lang maar ze zijn nu nog goed te krijgen
Heb ook geen idee of de werken van de zoons van Herbert in deze reeks verschenen zijn.
Ik vind het een prima reeksquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik hoor veelal dat de werken van Herbert het niet waard zijn
Het gaat me dus om de 6 delen van Frank Herbert. Ace heeft een mooie hardcovereditie maar dat zijn slechts de eerste drie delen. Als deze paperbacks goede kwaliteit zijn ga ik daar maar voor.
quote:Samenvatting
De broers Pop en Treppie leven samen met hun zus Mol en haar zoon Lambert in Triomf, een wijk voor blanke Afrikaners in Johannesburg. De familie is straatarm en racistisch tot op het bot, en probeert zich zo goed mogelijk staande te houden in een wereld vol geweld.
In haar taboedoorbrekende roman Triomf. laat Marlene van Niekerk zien hoe deze mensen met moeite overleven. Hun bestaan staat niet alleen in het teken van frustratie, woede en wraak, maar ook van angst. Als zij zich in 1994 voorbereiden op de veertigste verjaardag van Lambert, staan ze aan de vooravond van de eerste democratische verkiezingen in Zuid-Afrika ? wat gaat er gebeuren als de zwarten aan de macht komen?
Ik bedoel dat ik hoor dat de werken van de zoon het niet waard zijn. Heb ik er niet duidelijk bijgezet.quote:
Snapte ik, ik bedoel dat ik de kwaliteit van deze reeks prima vindquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik hoor dat de werken van de zoon het niet waard zijn. Heb ik er niet duidelijk bijgezet.
Ik ben nog onderdeel van de superjeugd.quote:
Dankjewel! Net mijn vorige boek uitgelezen dus vanavond even een stukje in lezen.quote:
Fijn om te zien dat je mijn boekentips naast je neerlegt ouwe paling!!quote:Op zondag 1 februari 2026 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dankjewel! Net mijn vorige boek uitgelezen dus vanavond even een stukje in lezen.
lol dit was al van voor jouw tip sloeriequote:Op maandag 2 februari 2026 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je mijn boekentips naast je neerlegt ouwe paling!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |