Genoeg mensen over om de politie en dergelijken aan te sturen 'gewoon' op protesten te schieten, dan houdt dat vanzelf weer op helaas.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Laten we voor de bevolking in Iran hopen dat dit wellicht het moment is om het regime ten val te brengen, nu het lijkt dat er wel heel veel kopstukken zijn gesneuveld.
Moesten ze nu echt om 02.00 uur beginnen? Ik lag te pitten, moest ff naar de wc. Kon daarna niet in slaap vallen. Ik check mijn tel, en ik weet niet wat ik ziequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mogge. Nou daar zijn we dan. Langverwacht en dan toch gekomen.
Onzin: het Iran onder shah en Isral waren bondgenoten. Ik snap niet dat je niet even googlet voordat je dit soort onzin post.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Isral ziet Iran sowieso als bedreiging, ook als de Iraanse machthebbers Isral niet haten. Waarom? Iran is een potentile grootmacht in de regio. Het heeft alles in zich. Een sleeping giant. Isral wil de baas zijn in de regio dus Iran moet "klein" blijven.
Wat Iran wel zou kunnen doen is een ondergeschikte worden van Isral. Een beetje zoals Jordani. Maar daar is het ego van de Iraanse machthebbers weer te groot voor. Die zien zichzelf ook als grootmacht in de regio, niet als ondergeschikte van een ander land.
Ik probeer zo voorzichtig mogelijk met deze term om te gaan. Maar slapen terwijl het er voor Israel erom ging, neigt toch wel naar antisemitisme.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moesten ze nu echt om 02.00 uur beginnen? Ik lag te pitten, moest ff naar de wc. Kon daarna niet in slaap vallen. Ik check mijn tel, en ik weet niet wat ik zie![]()
Toch nog een uurtje meegepakt voordat mijn lichaam het begaf
Zoals we weten is deze user uitgesproken anti-Isral, dus hij probeert het zo te draaien dat het aan Isral ligt en niet aan Iran.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:16 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Onzin: het Iran onder shah en Isral waren bondgenoten. Ik snap niet dat je niet even googlet vorodat je dit soort onzin post.
Niet voor Israel neequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik probeer zo voorzichtig mogelijk met deze term om te gaan. Maar slapen terwijl het er voor Israel erom ging, neigt toch wel naar antisemitisme.
Kon je het niet opbrengen om een nacht door te halen?
Terechte observatie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik probeer zo voorzichtig mogelijk met deze term om te gaan. Maar slapen terwijl het er voor Israel erom ging, neigt toch wel naar antisemitisme.
Kon je het niet opbrengen om een nacht door te halen?
Bijnaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet voor Israel nee
Ben ik nu erger dan Hitler?
Dat was toen, dit is nu. Er is veel veranderd sinds die tijd. Zowel aan Iraanse als Isralische kant.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:16 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Onzin: het Iran onder shah en Isral waren bondgenoten. Ik snap niet dat je niet even googlet vorodat je dit soort onzin post.
Hitler had wel de nacht door kunnen trekken. Al was het maar omdat hij strak van de drugs stond.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet voor Israel nee
Ben ik nu erger dan Hitler?
Als je dagje Hebron doet, ga je ook geloven dat Meth daar populair is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hitler had wel de nacht door kunnen trekken. Al was het maar omdat hij strak van de drugs stond.
quote:
Damnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hitler had wel de nacht door kunnen trekken. Al was het maar omdat hij strak van de drugs stond.
In dit geval is het wel extreem opzichtig.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals we weten is deze user uitgesproken anti-Isral, dus hij probeert het zo te draaien dat het aan Isral ligt en niet aan Iran.
Nieuw hier?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:16 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Onzin: het Iran onder shah en Isral waren bondgenoten. Ik snap niet dat je niet even googlet voordat je dit soort onzin post.
Zo dan, weer eentje die de geschiedenis niet kent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Isral ziet Iran sowieso als bedreiging, ook als de Iraanse machthebbers Isral niet haten. Waarom? Iran is een potentile grootmacht in de regio. Het heeft alles in zich. Een sleeping giant. Isral wil de baas zijn in de regio dus Iran moet "klein" blijven.
Wat Iran wel zou kunnen doen is een ondergeschikte worden van Isral. Een beetje zoals Jordani. Maar daar is het ego van de Iraanse machthebbers weer te groot voor. Die zien zichzelf ook als grootmacht in de regio, niet als ondergeschikte van een ander land.
Of gewoon bewust verdraait.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo dan, weer eentje die de geschiedenis niet kent.![]()
![]()
Waarom verzinnen ze altijd van dit soort benamingen?quote:
Zal wel meevallen toch, gezien al die vrouwen- en studentenprotesten van de afgelopen jaren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |