God wat zou dat fantastisch zijn voor Iran, het MO en de wereld.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze operatie gaat het einde van dat regime zijn.
Nee. Amerika is toch de agressor danquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:32 schreef theunderdog het volgende:
Maar stel het loopt wel helemaal los en Amerika raakt erbij betrokken en daarmee worden Amerikaanse troepen aangevallen. Dan heb je weliswaar nog geen directe artikel 5, maar het zit er wel tegenaan toch?
De NAVO had met Rusland hetzelfde moeten doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Iran roept al 40 jaar dat ze Israël willen vernietigen maar volgens Brekelmans moet je je eigen niet verdedigen of zo.![]()
![]()
Je zou verwachten dat ze enigzins waren voorbereid.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef Haags het volgende:
Iran staat wel echt een beetje zwaar voor lul he.
Drones komen niet eens aan en zelf worden ze de moeder gebombardeerd.
Genieten.
Ja er blijft zo weinig over van de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef Haags het volgende:
Genieten.
Het mooiste zou nu zijn dat die Khamenei in een minaret klimt om op te roepen tot weet ik veel en dan meteen naar Allah geschoten wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef Haags het volgende:
Genieten.
Wanneer precies?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
De NAVO had met Rusland hetzelfde moeten doen.
Dit ja, slappe zakken zijn het.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten of die nucleaire teringzooi daar echt goed geraakt is natuurlijk. Laten we hopen van wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze enigzins waren voorbereid.
In plaats daarvan lijkt Israël degene die rondjes rondom de Iraanse veiligheidsdiensten rent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze enigzins waren voorbereid.
Ok, inderukwekkend, maar daarmee ook aannemelijk dat Israël nu "all-in" is. Je gaat geen decennia aan voorbereidingen 'verbranden' om alleen maar een duwtje te geven.quote:
Misschien wel ja. Heb geen zicht op de anderenquote:
Toen Rusland Oekraïne binnenviel was het beste tijdstip, maar vandaag mag ook.quote:
Als je een beetje opgelet hebt met Hamas en Hezbollah weet je dat ze doorpakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ok, inderukwekkend, maar daarmee ook aannemelijk dat Israël nu "all-in". Je gaat geen decennia aan voorbereidingen 'verbranden' om alleen maar een duwtje te geven.
50 jaar dreigen en via proxies aanslagen plegen en raketten afvuren, maar Israël escaleert "opeens".quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Iran roept al 40 jaar dat ze Israël willen vernietigen maar volgens Brekelmans moet je je eigen niet verdedigen of zo.![]()
![]()
Wat ik me afvraag of dat bombarderen daar eenkernramp kan veroorzakenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten of die nucleaire teringzooi daar echt goed geraakt is natuurlijk. Laten we hopen van wel.
Volgens mij riep Biden in het begin van de oorlog toen een keer dat ie de Russen uit het oosten zou bombarderen als ze een bepaalde lijn zouden overschrijden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
En slap leiderschap.quote:
Voorlopig zijn ze nog steeds aan zet, met grote broer VS die toekijkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
In plaats daarvan lijkt Israël degene die rondjes rondom de Iraanse veiligheidsdiensten rent.
Denk het niet eigenlijk. Zit allemaal zo diep verstopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag of dat bombarderen daar eenkernramp kan veroorzaken
Hij was het vergeten...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij riep Biden in het begin van de oorlog toen een keer dat ie de Russen uit het oosten zou bombarderen als ze een bepaalde lijn zouden overschrijden.
Helaas nooit meer iets van vernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |