Tot nu toe is Iran 'all bark, no bite'.quote:
Werd het gebracht als de mening van Iraniërs of de mening van loyalistische Iraniërs?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:55 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb meer dan 10 jaar journalistiek gewerkt, maar hoe -fucking- dom moet je als NOS zijn om beelden uit te zenden van de Iraanse staatstelevisie om zogenaamd de mening van de Iraniërs te peilen?
Geef ze ff de tijd om iets leuks te bedenken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot nu toe is Iran 'all bark, no bite'.
De jonge generatie (onder 40-45, no pun intended here) zijn echt zo klaar met die oude haatbaarden. Ik hoop echt dat ze ooit hun kans krijgen, want dit zijn wel lieve mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort graffiti is er in Teheran te zien.
Net zoals Hamas propaganda direct overnemen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:55 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb meer dan 10 jaar journalistiek gewerkt, maar hoe -fucking- dom moet je als NOS zijn om beelden uit te zenden van de Iraanse staatstelevisie om zogenaamd de mening van de Iraniërs te peilen?
Nee precies. Daarom moet je vandaag al beginnen. Maar het valt mij op dat ik dat niet zie gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee daarom dien je dus consequent te investeren, en niet pas als je het echt nodig hebt, het is geen pak soep wat je in de winkel koopt.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij héél erg graag de vernietiging van Israël zou willen zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geef ze ff de tijd om iets leuks te bedenken.
Prijsschieten, kinderen altijd prijsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:06 schreef Perrin het volgende:
Iran lijkt totaal weerloos tegen de Israëlische aanvallen.
[ x ]
Voor iemand die zegt de aanval te hebben afgeraden, lijkt het hem verdacht handig uit te komen.quote:
Ik zou denken dat de meningen op de staats tv 100% pro haatbaard zijn omdat je anders je leven niet meer zeker bentquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:57 schreef HSG het volgende:
[..]
In meeste gevallen gaat het maar om een klein groepje Ayatollah-aanhangers. De meeste Iraniërs hebben daar toch wel een andere mening over.
Er staat al het een en ander in de omgeving gestationeerdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt de aanval te hebben afgeraden, lijkt het hem verdacht handig uit te komen.
De Mossad weer met een mega goede operatie.quote:
Vrouwen en kinderen eerst nietwaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Prijsschieten, kinderen altijd prijs
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De Mossad weer met een mega goede operatie.
Blijft echt een van de beste ter wereld.
dpg-media-hold-my-beer.jpgquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd welke hersengymnastiek de jodenhaters nu uit de hoge hoed gaan toveren. Iran is niet echt te verdedigen
Zekerheden zijn er weinig in het leven maar dat Trump altijd liegt is er wel eentje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt de aanval te hebben afgeraden, lijkt het hem verdacht handig uit te komen.
[ x ]
Serieus?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:55 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het voert de druk wel op, al denk ik dat ze daar weinig van zullen aantrekkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |