JAAAAAAAAAAA21! De nieuwe Messias is waarlijk opgestaan! Zou Ingrid C. 3, 4 of 5x zoveel stemmen gaan trekken als Lasbril de Lijsttrekker?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zet al mijn bitcoins op Ingrid C.
Het is realistisch rechts geworden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na ‘economisch’ rechts, ‘richting het midden’ rechts, ‘cultureel’ rechts, ‘sociaalconservatief’ rechts, ‘voor het volk’ rechts en ‘tegen-immigratie’ rechts, is het nu tijd voor:
Pragmatisch rechts.
Wel weer duidelijk hoe we in de wedstrijd staan...quote:Natuurlijk 'mogen' wij dat. Maar waarom zouden wij dat moeten doen? consequent beleid bestaat niet in geopolitiek he. Het draait om eigenbelang.
Waarom zouden wij ons keren tegen Israel, omwille van de Palestijnen? wat kunnen de Palestijnen ons bieden?
Ik wil niet eens gaan raden van wie die quote komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel weer duidelijk hoe we in de wedstrijd staan...
Verrassend genoeg niet een van de usual suspects, of ik ken hem niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik wil niet eens gaan raden van wie die quote komt.
Omdat Wilders iets vroeg wat compleet onmogelijk was.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We gaan Coen Radie op het schild hijsen omdat ze een keer tegen Wilders inging. Wat een sterke, dappere vrouw.
Waanzinnig gaaf land.
@Immerdebestebobquote:De Sterkste Man vanaf dit najaar te zien bij Viaplay
Vanaf het najaar van 2025 brengt Viaplay De Sterkste Man terug op de Nederlandse televisie. Zowel de internationale Strongman Champions League (SCL)-wedstrijden, als het Sterkste Man van Nederland-toernooi worden onderdeel van het premium sportaanbod van Viaplay in Nederland. De wedstrijden worden voor heel Nederland beschikbaar gemaakt met uitzendingen op het open kanaal Viaplay TV, en komen als afleveringen beschikbaar op het Viaplay platform. Ook op de lineaire betaalzender Viaplay TV+ worden de wedstrijden opgenomen in de programmering.
Viaplay heeft de uitzendrechten van twee Strongman-competities verworven: de internationale Strongman Champions League (SCL) en het nationale toernooi De Sterkste Man van Nederland. Sportpresentator Koert Westerman verzorgt vanaf het najaar van 2025 de presentatie en het commentaar bij de uitzendingen.
Deelnemers aan de Strongman-wedstrijden strijden tegen elkaar in een reeks loodzware krachtmetingen. Denk hierbij aan onderdelen zoals:
– Log Lift: Kolossale boomstammen van ruim 150 kg worden boven het hoofd getild.
– The Pull: Voertuigen, variërend van vrachtwagens, boten en zelfs vliegtuigen worden over een zo groot mogelijke afstand of op snelheid getrokken.
– Atlas Stones: Gigantische betonnen ballen moeten op platforms worden getild met gewichten van 120 tot 200 Kg.
Elke wedstrijd bestaat uit verschillende onderdelen, waarbij kracht, snelheid, uithoudingsvermogen of aantal herhalingen de doorslag geven. Punten worden per onderdeel toegekend, wat de competitie tot een tactische meerkamp maakt waarbij het klassement vaak pas in de laatste ronde beslist wordt.
Wereldwijde competitie
De Strongman Champions League werd opgericht in 2008 en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende competities binnen de krachtsportwereld. In deze internationale reeks van toernooien nemen topatleten uit meer dan 30 landen het tegen elkaar op in een serie man-tegen-man wedstrijden. De tour reist de hele wereld over en doet locaties aan van Finland tot Afrika en Dubai. De deelnemers verzamelen op deze toernooien zo veel mogelijk punten, waarbij de 12 deelnemers met de meeste punten aan het eind van het seizoen in het finale toernooi strijden om het wereldkampioenschap.
In totaal worden in het najaar van 2025 36 afleveringen van de SCL uitgezonden op de kanalen van Viaplay. Onder meer de Sterkste man van Nederland 2024 Kevin Hazeleger en de Sterkste man van Nederland van 2019 tot 2023 Kelvin de Ruiter komen dit seizoen van de Champions League in actie.
Sterkste Man van Nederland
Ook de finale van De Sterkste Man van Nederland – het Nationale titel toernooi dat al sinds 1979 wordt georganiseerd – is vanaf dit najaar bij Viaplay te zien. In het verleden sierden grootheden als zevenvoudig winnaar Jarno Hams en Berend Veneberg de sport en lieten zien wat er mogelijk is op het hoogste niveau van de Nederlandse krachtsport.
Dit jaar vindt de nationale finale plaats in Weert. Kevin Hazeleger verdedigt daar voor het eerst de titel, en neemt het onder andere op tegen de viervoudig Sterkste man van Nederland, Kelvin de Ruiter. Deelnemers meten zich hier in onderdelen als de truck pull, het deadliften van gewichten tot maar liefst 400 kg en ook de Farmerswalk – het zo snel mogelijk lopen met 300 kg.
Krachtige toevoeging aan premium programmering
Marco Zwaneveld, Head of Sport Viaplay Nederland: “Het merk De Sterkste Man is een fenomeen in Nederland en heeft trouwe en enthousiaste fans. We zijn verheugd dat we die fans vanaf dit najaar kunnen trakteren op uitzendingen vol ongekende kracht en toewijding van ’s werelds sterkste mannen. Met deze toevoeging aan het Viaplay-aanbod kunnen kijkers zich opmaken voor een sportnajaar met nog meer actie, met onder meer de Formule 1, de Premier League, de Bundesliga en toptoernooien in het darts, zoals de Grand Slam of Darts en het WK.”
Mening?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Quincy Promes is onderweg naar Nederland. De tot 7,5 jaar veroordeelde voetballer is vrijdag door Dubai uitgeleverd en met een door justitie gecharterd toestel overgevlogen. Hij wordt tijdens de vlucht bewaakt door naar de Verenigde Arabische Emiraten gevlogen personeel van de Koninklijke Marechaussee. Dat bevestigen bronnen in Dubai.
Netanyahu wil gewoon zo lang mogelijk oorlog blijven voeren zodat hij aan de macht blijft. Dat gaat hem nog wel zuur opbreken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het al eerder gepost hier, Israël gaat de oorlog tegen Iran nooit winnen
Geografische is het onmogelijk
90 miljoen Iraniërs tegen 9 miljoen Israëlisch
Met luchtaanvallen is er nooit een oorlog gewonnen
Wat moet deze oorlog eigenlijk voorstellen op dit moment?
Wil Israël Iran veroveren?
Wat moet het doel van deze oorlog worden? op dit moment is het niets anders dan bombardementen uitvoeren boven elkaars grondgebied
Win je daar een oorlog mee? Zie Oekraine, het antwoord is dus nee.
Uiteindelijk zal het resultaat worden dat er een mogelijke pauze ingelast worden en dat die bombardementen gaan stoppen
Voor de rest zal deze hele oorlog helemaal niets voorstellen behalve dat er onschuldige burgerdoden gaan vallen.
De VS heeft gemeld dat het 2 weken niets gaat doen, dat is natuurlijk alleen maar even toekijken en die 2 landen elkaar maar laten bombarderen. Echt weer een Trump actie.
De rest van de wereld heeft echt helemaal niets aan deze shit.
Je reageert op een post van klaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Netanyahu wil gewoon zo lang mogelijk oorlog blijven voeren zodat hij aan de macht blijft. Dat gaat hem nog wel zuur opbreken.
Is het erg dat ik deze post van klaas een stuk normaler vindt dan de meeste andere posts in dat topic?quote:
Ik ben geen fan van hem hequote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, racist Jan Huzen
Ach, @:Immerdebestebob
In het echte leven ben ik meer van het zwartquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MED / Momo gaat ons verlaten.
Mensen in blauw
Mensen in zwart
Asfalttemperatuur van 50 graden genotquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:25 schreef Remco het volgende:
Dat 750 jaar Amsterdam op de A10 morgen dat kan toch alleen maar mis gaan?
Ben je een goth?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
In het echte leven ben ik meer van het zwart, maar serieus het is mooi geweest voor 5 jaar
Sowieso kan het eigenlijk niet, je verjaardag 4 maanden van te voren vieren.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:25 schreef Remco het volgende:
Dat 750 jaar Amsterdam op de A10 morgen dat kan toch alleen maar mis gaan?
Momooi geweest?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
In het echte leven ben ik meer van het zwart, maar serieus het is mooi geweest voor 5 jaar
En uiteraard al weer vrijgelaten, en gaat uiteraard gewoon door want 'hij heeft niks fouts gedaan'quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, racist Jan Huzen
Ach, @:Immerdebestebob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |