Nou, ik heb hem net teruggezien... en ik heb nog niet alle reacties hierboven gelezen (doe ik morgen), maar de volgende dingen zijn wel duidelijk:
- de ware aard van de Victator komt naar boven
(nee, ik zal niet zeggen: 'Told ya!'
) - Marit moet psychologisch kapot. Nee, echt kapot
- de 'schreeuwpartij' tussen de Vieze Victor en Marit was duidelijk een smoesje om een oorlog te beginnen
- de Filthy Four is eigenlijk gewoon boos dat Marit & Roelie gewonnen hebben, en niet zij
- Marit staat op het punt om te breken
(zat al in het voorstukje voor morgen, maar dat zag je tijdens de uitzending ook al)- Mark & Heidy liften mee met de Fuile Fier omdat ze een hekel hebben aan M&R
(Mark op het terras met de Filthy Four met een cynische opmerking)- Anouk en Naomi kunnen niet van elkaar afblijven en Victor niet van Anouk. Screenshots volgen morgen
- je ziet goed hoe schadelijk het is als mensen geen standpunt in nemen als ze gechanteerd worden.
- ik vind het walgelijk om te zien hoe met name Edith & Wilfred meegaan met het uitkotsen van Marit als penningmeester. Ik kan er nauwelijks nog naar kijken. En dan later bij het bed opmaken verzuchten dat het allemaal zo moeilijk is
- hetzelfde geldt voor C&F, maar in iets mindere mate.
- wat de Fucking Fout aan het doen is, is niet anders dan wat er in de internationale politiek fout gaat... parallellen te over om op te noemen...
- ik weet niet of het wel zo leuk vind om naar te kijken hoe iemand psychisch kapot wordt gemaakt.... (en dat meen ik helaas ook...

)
- ik hoop dat ze vanuit Het Blok ingrijpen...
- ik mag het niet zeggen, maar stiekem hoop ik dat Maurits morgen heel slecht nieuws krijgt. De kans is wel dat de Fucking Four dan in de slachtofferrol gaat zitten en zichzelf zielig gaan vinden....
- ik ben nu volledig in Kamp Marit, alhoewel ik haar behoorlijk vervelend vond, maar iemand wegtreiteren en uitkotsen zoals de Fucking Four nu doet, daar hou ik niet van..
- dat was wat ik even kwijt wilde, voordat ik ga slapen