Je vraagt je toch af hoe het mogelijk is dat ze daar telkens van die enorme strategische fouten weten te maken en zo zelf saboterend bezig zijn. Dit was een perfect moment om gewoon de mond te houden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:07 schreef quo_ het volgende:
De naam van de nieuwe club kan gewoon PvdA blijven. De afkorting staat tegenwoordig voor Partij voor de Antisemieten.
Niet te geloven wat ik net op NOS.nl (teletekst lees)
Kunnen deze gekken het nou echt niet opbrengen om zo'n plannetje even te parkeren tot het moment dat er niet dagelijks rakeltten uit de lucht komen vallen.
[..]
Is het eerlijke domheid of domme eerlijkheid?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe het mogelijk is dat ze daar telkens van die enorme strategische fouten weten te maken en zo zelf saboterend bezig zijn. Dit was een perfect moment om gewoon de mond te houden.
Ze willen straks blijkbaar een hoofdelijke stemming. Hoe krijgen ze het inderdaad voor elkaar...quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe het mogelijk is dat ze daar telkens van die enorme strategische fouten weten te maken en zo zelf saboterend bezig zijn. Dit was een perfect moment om gewoon de mond te houden.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze willen straks blijkbaar een hoofdelijke stemming. Hoe krijgen ze het inderdaad voor elkaar...
Hier is het partijprogramma van 1947, geen woord over klimaat en milieu.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eerder voor een club die nooit heeft bestaan, want een PvdA zonder activistische leden of een PvdA die klimaat en milieu niet bij de top van haar prioriteiten heeft staan heeft nooit bestaan.
De timing had ook echt niet slechter kunnen zijn. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
stelletje dwazenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze willen straks blijkbaar een hoofdelijke stemming. Hoe krijgen ze het inderdaad voor elkaar...
Als je het zo bekijkt heeft de SP vandaag een levensgrote kans gemist om de volgende groep afhakende traditionele pvda kiezers voor zich te winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier is het partijprogramma van 1947, geen woord over klimaat en milieu.
Wel over bescherming van boeren en het traditionele gezin. De naoorlogse PVDA heeft meer weg van de SP eigenlijk.
Ik moet dan zeker wat verder scrollen, want “de reacties niet mals” zie ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:59 schreef Nattekat het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)embargo-tegen-israel
Ik was benieuwd hoe dit op het immer gezellige Joop verdedigd ging worden. Zelfs daar zijn de reacties niet mals
Die partij gooit echt haar eigen glazen in.
Je kon niet voorbij de bovenste reactie komen? Scrollwieltje stuk?quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet dan zeker wat verder scrollen, want “de reacties niet mals” zie ik niet.
Een reactie is niet de ‘reacties’ waar je het over hebt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kon niet voorbij de bovenste reactie komen? Scrollwieltje stuk?
Laat maar zitten ook, verdommequote:Op donderdag 19 juni 2025 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een reactie is niet de ‘reacties’ waar je het over hebt.
Ja sorry.quote:
Inderdaad ongekend wat er op joop aan de hand is, zo veel kritische geluiden richting de eigen clan heb ik daar nog nooit gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:59 schreef Nattekat het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)embargo-tegen-israel
Ik was benieuwd hoe dit op het immer gezellige Joop verdedigd ging worden. Zelfs daar zijn de reacties niet mals
Die partij gooit echt haar eigen glazen in.
Op deze manier geeft Timmermans de VVD en anderen echt alle munitie om PvdA/GL af te schrijven als extremistisch. En daar baal ik grondig van.quote:
Wellicht dat hierdoor partijen als Volt of D66 een lift krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op deze manier geeft Timmermans de VVD en anderen echt alle munitie om PvdA/GL af te schrijven als extremistisch. En daar baal ik grondig van.
Sja als die dan straks in een CDA/VVD-constructie zitten dan ga je daar ook weinig van terugzien in het beleid. Beetje een pyrrhusoverwinning vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wellicht dat hierdoor partijen als Volt of D66 een lift krijgen
Het is vooral jammer voor de PvdA die niet extremistisch is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op deze manier geeft Timmermans de VVD en anderen echt alle munitie om PvdA/GL af te schrijven als extremistisch. En daar baal ik grondig van.
Lijkt erop dat die alleen plaatselijk nog bestaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vooral jammer voor de PvdA die niet extremistisch is.
Nou, dat was dan ook weer een storm in een glas water.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Rood Vooruit legt zich neer bij de fusie
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ee-bemoeien-a4897608
Dus een partij van oude PvdA-knarren komt er niet.
Ze hebben ook kennis genoeg van de politiek om te weten dat dat op niets uitloopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou, dat was dan ook weer een storm in een glas water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |