abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217949158
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 08:31 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Awwww. Hoe gaat het met Pootjes?
Ik heb zojuist de honden even buiten gesloten zodat Pootjes een kwartier bij mij op schoot kon liggen. Inmiddels is hij weer naar z'n veilige mand vertrokken.

Er staan twee poezenmanden op een hoge plaats, op de deel. Omdat de poezen een dagje ouder worden en wij deze winter veel weg waren heb ik in beide manden verwarming aangebracht. Laatst had ik 1 mandverwarming uitgezet; lagen ze steeds in de warme mand. Toen heb ik die verwarming uitgezet en de andere mand weer aan - lagen de poezen in de andere warme mand. Nu heb ik beide manden maar weer aangezet en liggen ze bij 30o buitentemperatuur onder het warme dak in hun verwarmde mandjes te smelten :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217949251
quote:
7s.gif Op zondag 15 juni 2025 08:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb zojuist de honden even buiten gesloten zodat Pootjes een kwartier bij mij op schoot kon liggen. Inmiddels is hij weer naar z'n veilige mand vertrokken.

Er staan twee poezenmanden op een hoge plaats, op de deel. Omdat de poezen een dagje ouder worden en wij deze winter veel weg waren heb ik in beide manden verwarming aangebracht. Laatst had ik 1 mandverwarming uitgezet; lagen ze steeds in de warme mand. Toen heb ik die verwarming uitgezet en de andere mand weer aan - lagen de poezen in de andere warme mand. Nu heb ik beide manden maar weer aangezet en liggen ze bij 30o buitentemperatuur onder het warme dak in hun verwarmde mandjes te smelten :D
Jouw have O+

Hier lag het gisteren ook in de volle zon op de tuintafel te grillen. Nu is tuintafel ook nog van gefreesd metaal dus het leek een echte BBQ :')

Dadelijk zwemmen. Er worden PR opnames gemaakt :D Iedereen moest (AVG) toestemming geven. Ik heb toch maar gevraagd om geen close ups van mijn zwemhoofd te laten maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217949265
Mogge!

Da’s meer schattige hond 1 en schattige hond 2.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 juni 2025 @ 09:31:11 #179
217702 Lonaa
Honger!
pi_217949658
Ik leef nog.

Het heeft niet geregend gisteren. Het was warm. Feestje bouwen in de binnentuin was kut. Veel grind. Veel sjouwen.
Feestje binnen opbouwen was prima, want airco. Van binnen naar buiten was hel.
In de keuken was het warm maar wel gezellig. In het park waar ik moest BBQ'en was het warm. Veel sjouwen.
Achter de BBQ was het godverzengend heet. Ik had een ijsje, was lekker.
Opruimen was warm. Veel sjouwen.
Even 3 kwartier pauze (om 20:00) was aangenaam.
Breek van feestje was zwaar. Veel grind. Veel sjouwen. In tegenstelling tot in de ochtend was het buiten warm maar binnen TERINGWARM.

Douchen was 100 punten toen we thuis waren. Om 1:15 gedoucht en wel op de bank.

Maarrrr, organisatie van feestje Erg Blij. Rijksmuseum Erg Blij. BBQ-mensen Erg Blij. Dus winst.

Vandaag bus uitpakken (zwaar) en ik moet een heleboel kleine dingentjes doen want het huis ziet er ontploft uit. (Vuile was op de stoel in de woonkamer, volle plasticvuilniszak naast de deur, sixpack spa rood op de barkruk, ontmanteld nog-niet-schoon-gemaakt doucheputje in de badkamer, dat soort dingen.
Verder even de komende terrorweek plannen, voor zover dat al gaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lonaa op 15-06-2025 09:36:32 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 15 juni 2025 @ 09:32:38 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_217949676
Dit soort dagen/weken zijn wel goed voor de weegschaal denk ik. In ieder geval voor de statistiekjes van mijn horloge. :7 Op naar m'n bikinibody.
pi_217949797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De Volkskrant at bij de Beren, viel op zijn zachts gezegd tegen. De recensie zit achter een paywall, maar iets met javascript schijnt bij mij niet te werken, en ik kan het lezen. Hilarisch

"
[..]
"
[..]
[..]
[..]

Ik heb die review met plezier gelezen _O- Ik heb twee keer gegeten bij De Beren. In twee verschillende plaatsen en het was beide keren bedroevend. En 1x bij De Beren thuisbezorgd besteld omdat het een keer geen shoarma, pizza of hamburger zou zijn (zo'n beetje enige wat je hier nog voor een net iets te hoge prijs kan bestellen tov de veel te hoge prijs), Nu is thuisbezorgd voor mij bijna altijd een teleurstelling, maar het voldoet wel aan de verwachting. Dit voldeed niet eens aan de teleurstelling-verwachting, dit kon zo de vuilnisbak in zo smerig. Ik begrijp echt niet hoe De Beren nog bestaat. (moet wel eerlijk zeggen dat ik er ook nog 2x in getrapt ben na de eerste teleurstellende ervaring).

quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Dit soort dagen/weken zijn wel goed voor de weegschaal denk ik. In ieder geval voor de statistiekjes van mijn horloge. :7 Op naar m'n bikinibody.
Je hebt al een bikinibody O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 juni 2025 @ 10:01:49 #182
217702 Lonaa
Honger!
pi_217949817
Ok, fair @Isabeau
Ik trek ook nog gewoon bikini aan. :7
pi_217949838
quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2025 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Ok, fair @:Isabeau
Ik trek ook nog gewoon bikini aan. :7
*O*

Maar ik geloof direct dat op die lange dagen met grote klussen je héél veel stappen en bewegingsminuten hebt :+

Ik ben voor de verandering eens vrij vandaag, dus ik ga maar koffie drinken bij mijn vader want het schijnt vaderdag te zijn (normaal werk/slaap ik).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_217949927
Ik moest het even opzoeken of wij hier een Beren hadden, maar het lijkt erop dat ik er zelfs ooit gegeten heb (tenzij op de locatie een ander restaurant gezeten heeft). We gingen naar de bioscoop en zij zitten er naast. Weet nog dat wel dat dat het restaurant was waar we geen 3e gang wilden maar wel moesten betalen want dat was het concept. Kan me niet meer herinneren hoe dat is afgelopen.
  zondag 15 juni 2025 @ 10:26:21 #185
217702 Lonaa
Honger!
pi_217949974
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
*O*

Maar ik geloof direct dat op die lange dagen met grote klussen je héél veel stappen en bewegingsminuten hebt :+

Ik ben voor de verandering eens vrij vandaag, dus ik ga maar koffie drinken bij mijn vader want het schijnt vaderdag te zijn (normaal werk/slaap ik).
En vrij weinig eten.

Score gisteren:
15000 stappen. 3600 calorieën. Hij heeft 2 uren niet geregistreerd tijdens bouw feestje. Daar ben ik wel geërgerd over.

Intake: tosti, broodje rauwe ham, koffie, 1 lauwe cola, 1 beyond meat burger, 1 bbq worst, 1 bolletje citroen sorbetijs met hoorntje, 1 slok pils, boterham filet americain, 2 of 3 liter spa rood.
pi_217950099
Goedemorgen :W

Her festival van gisteren was helaas erg rustig. Vooral jammer omdat het voor het goede doel was. Wel gezellig om @borisz weer te spreken.
pi_217950201
Ppff @Lonaa pittige dag, maar zo’n goed gevoel wanneer mensen blij zijn met je werk. Wat zal die douche hemels zijn geweest.

Jammer @Sarabi was het misschien echt te warm of was er een groot ander evenement in de buurt?
pi_217950211
De Beren kunnen wel sluiten als ik het goed begrijp.
Of sterk verbeteren. In ieder geval ben ik er nooit geweest.
Alleen de naam al. :X

Vannacht geslapen met de balkondeur open en de hor dicht. Moet kunnen.
Afgekoeld naar helemaal 22o .

@Lonaa wat een dijk van een conditie heb jij ( en W. Ongetwijfeld) en je collega’s. _O_
  zondag 15 juni 2025 @ 11:00:58 #189
217702 Lonaa
Honger!
pi_217950295
We zijn wel allemaal kapot hoor @AnneX na dit soort dagen. :Y Maar weinig keus dan gewoon blijven lopen. En het heeft ook wel echt zn charme. O+
  Moderator zondag 15 juni 2025 @ 11:32:03 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217950629
Achterneefje zei gisteren dat het hem ook wel es leuk lijkt om met de trein op stap te gaan. "Naar echt een grote stad"

'is goed, waar gaan we heen?' Hamburg leek hem wel leuk, maar toen ik zei dat dat wel ver was voor een dag moesten we er maar een nachtje blijven :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217950760
quote:
7s.gif Op zondag 15 juni 2025 08:18 schreef sigme het volgende:
Mogge!

[ afbeelding ]
Schattige hond is gister bezorgd, daar mogen we twee weken op passen. Mooitje en Schatje hebben elkaar gister helemaal de moeder gespeeld en Mooitje sliep de hele nacht door :P
Om 6u even er uit; piesen, poepen, schapen loslaten en brokjes en toen mochten we nog uitslapen tot 8u *O*
Die blik van nieuwtje/mooitje :D
pi_217950773
quote:
7s.gif Op zondag 15 juni 2025 08:40 schreef sigme het volgende:

[..]

:D O+ Goed voor de stramme poezenspieren.
pi_217950789
Mogguh!

Ik ken geloof ik enkel een de Beren bij het kleine winkel’centrum’ in Houten waar we wel eens komen vanwege de outdoorzaken. Nooit gegeten, maar de locatie is daar ook niet echt uitnodigend.

Sinds mijn nieuwe werklocatie maak ik veel minder meters, dus na mijn vakantie ga ik echt werk maken van het zoeken naar een fysio/sportschool. :')

Hier is heel de beestenbende weer ingesprayed tegen vliegen/vlooien/wormen, nageltjes van de konijnen geknipt, en straks nog even heel hun verblijf verschonen en wat graafwerkzaamheden in de ren herstellen.

En dan zelf onze eigen spullen gaan inpakken voor vakantie, de route wat beter uitstippelen en nog wat boodschappen doen voor de reis zelf. Als we eenmaal onderweg zijn is het vast weer heerlijk, maar ik vind al die voorbereiding naar een hoop gedoe :{w
  zondag 15 juni 2025 @ 11:51:10 #194
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217950834
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:11 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

Je zal het wel kennen maar kwam dit net in het NH dagblad tegen, iets met heeeeeel veel whisky's 🥃
En maandelijkse proeverijen.

https://www.theirishcottage.nl/
Dank voor de tip, we beginnen zo aan ons Irish breakfast in Oude Niedorp...
pi_217951157
quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:32 schreef Lonaa het volgende:
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_217951280
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:

Jammer @:sarabi was het misschien echt te warm of was er een groot ander evenement in de buurt?
Ik denk een combi van andere evenementen en ook te weinig/te laat reclame gemaakt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 juni 2025 @ 12:41:06 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217951295
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Her festival van gisteren was helaas erg rustig. Vooral jammer omdat het voor het goede doel was. Wel gezellig om @:borisz weer te spreken.
Ja ik weet niet of het nadat de hoofdrolspeler binnen was of het nog iets drukker werd. Maar het was idd een heul rustig.

Sportief gedaan. Wasje gedraaid. Zo nog even poetsen.
En dan eens naar het Houtfestival of wat er van over is en daar ook een diner scoren. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217951429
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 12:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik denk een combi van andere evenementen en ook te weinig/te laat reclame gemaakt.
Verzadigde markt
pi_217951581
quote:
7s.gif Op zondag 15 juni 2025 11:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dank voor de tip, we beginnen zo aan ons Irish breakfast in Oude Niedorp...
Leuk! Mss willen wij (lees golfer :D ) er ook wel een keer naar toe.
pi_217951682
Vandaag eerst maar eens uitgeslapen, geen NiB,, g geknipt, eigen haar staat nu in de verf.
Het was oranje verf in het flesje :o :o Maar droogt wel bruin op zo te zien _O-
Dan mijn 2 nieuwe hema-linnen blouses strijken O+ Ik had al een blauwe, maar die is zo favoriet dat ik er gister met korting nog een zwarte en een witte crèmekleurige bij heb gekocht *G*
Op gemakkie buiten de krant lezen met veel koffie.
Dan ergens vanmiddag nog een wandelingetje in de buurt.
Houtfestival in Hlem laat ik voor wat het is.
Russsssssssssst voor 't lijf nodig.
Heerlijke temp buiten O+

#dagboek

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 15-06-2025 13:31:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')