Ik heb zojuist de honden even buiten gesloten zodat Pootjes een kwartier bij mij op schoot kon liggen. Inmiddels is hij weer naar z'n veilige mand vertrokken.quote:
Jouw havequote:Op zondag 15 juni 2025 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de honden even buiten gesloten zodat Pootjes een kwartier bij mij op schoot kon liggen. Inmiddels is hij weer naar z'n veilige mand vertrokken.
Er staan twee poezenmanden op een hoge plaats, op de deel. Omdat de poezen een dagje ouder worden en wij deze winter veel weg waren heb ik in beide manden verwarming aangebracht. Laatst had ik 1 mandverwarming uitgezet; lagen ze steeds in de warme mand. Toen heb ik die verwarming uitgezet en de andere mand weer aan - lagen de poezen in de andere warme mand. Nu heb ik beide manden maar weer aangezet en liggen ze bij 30o buitentemperatuur onder het warme dak in hun verwarmde mandjes te smelten
Ik heb die review met plezier gelezenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De Volkskrant at bij de Beren, viel op zijn zachts gezegd tegen. De recensie zit achter een paywall, maar iets met javascript schijnt bij mij niet te werken, en ik kan het lezen. Hilarisch
"
[..]
"
[..]
[..]
[..]
Je hebt al een bikinibodyquote:Op zondag 15 juni 2025 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Dit soort dagen/weken zijn wel goed voor de weegschaal denk ik. In ieder geval voor de statistiekjes van mijn horloge.Op naar m'n bikinibody.
quote:Op zondag 15 juni 2025 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Ok, fair @:Isabeau
Ik trek ook nog gewoon bikini aan.
En vrij weinig eten.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Maar ik geloof direct dat op die lange dagen met grote klussen je héél veel stappen en bewegingsminuten hebt
Ik ben voor de verandering eens vrij vandaag, dus ik ga maar koffie drinken bij mijn vader want het schijnt vaderdag te zijn (normaal werk/slaap ik).
Die blik van nieuwtje/mooitjequote:Op zondag 15 juni 2025 08:18 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Schattige hond is gister bezorgd, daar mogen we twee weken op passen. Mooitje en Schatje hebben elkaar gister helemaal de moeder gespeeld en Mooitje sliep de hele nacht door![]()
Om 6u even er uit; piesen, poepen, schapen loslaten en brokjes en toen mochten we nog uitslapen tot 8u
quote:Op zondag 15 juni 2025 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de honden even buiten gesloten zodat Pootjes een kwartier bij mij op schoot kon liggen. Inmiddels is hij weer naar z'n veilige mand vertrokken.
Er staan twee poezenmanden op een hoge plaats, op de deel. Omdat de poezen een dagje ouder worden en wij deze winter veel weg waren heb ik in beide manden verwarming aangebracht. Laatst had ik 1 mandverwarming uitgezet; lagen ze steeds in de warme mand. Toen heb ik die verwarming uitgezet en de andere mand weer aan - lagen de poezen in de andere warme mand. Nu heb ik beide manden maar weer aangezet en liggen ze bij 30o buitentemperatuur onder het warme dak in hun verwarmde mandjes te smelten
Dank voor de tip, we beginnen zo aan ons Irish breakfast in Oude Niedorp...quote:Op zondag 15 juni 2025 00:11 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Je zal het wel kennen maar kwam dit net in het NH dagblad tegen, iets met heeeeeel veel whisky's 🥃
En maandelijkse proeverijen.
https://www.theirishcottage.nl/
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Dit soort dagen/weken zijn wel goed voor de weegschaal denk ik. In ieder geval voor de statistiekjes van mijn horloge.Op naar m'n bikinibody.
Ik denk een combi van andere evenementen en ook te weinig/te laat reclame gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer @:sarabi was het misschien echt te warm of was er een groot ander evenement in de buurt?
Ja ik weet niet of het nadat de hoofdrolspeler binnen was of het nog iets drukker werd. Maar het was idd een heul rustig.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Her festival van gisteren was helaas erg rustig. Vooral jammer omdat het voor het goede doel was. Wel gezellig om @:borisz weer te spreken.
Verzadigde marktquote:Op zondag 15 juni 2025 12:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk een combi van andere evenementen en ook te weinig/te laat reclame gemaakt.
Leuk! Mss willen wij (lees golferquote:Op zondag 15 juni 2025 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de tip, we beginnen zo aan ons Irish breakfast in Oude Niedorp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |