ongeveer 60 graden denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar 30 of 90 daar zit wel een verschil tussen..
Dat plastic smelt al bij koud water. Pak maar eens zo’n tabletje met natte handen vastquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat er bij 55-65 graden in de vaatwasser af gaat, gaat dat er bij 90 graden in de wasmachine ook wel af.
Dat voelt echt vies.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat plastic smelt al bij koud water. Pak maar eens zo’n tabletje met natte handen vast
....quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat plastic smelt al bij koud water. Pak maar eens zo’n tabletje met natte handen vast
Nice. Geen zeep er in. Beetje losse thee in het bakje. Afvoerslang in de theepot. Komt wel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wacht, heb wel een hete optie, 95 graden zelfs
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Geen zeep er in. Beetje losse thee in het bakje. Afvoerslang in de theepot. Komt wel goed.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
....
Dit klinkt als een vreselijk Idee
Ik had laatst een probleempje met de tuinslang, want die moet op de keukenkraan want waarom zou je mensen met een dakterras ook een buitenkraantje geven, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben wij ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Altijd 's middags schaduw in de achtertuin.
ik lag toen heel hard te slapenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond gisteravond om half 12 nog snel de screens op de achterdeur op te hangen
Aardbeimaan nog gezien?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond gisteravond om half 12 nog snel de screens op de achterdeur op te hangen
Kan ie niet harder?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
De display van mijn wasmachine heeft niet eens een 90.
Plakkerige plasticjes pulkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een probleempje met de tuinslang, want die moet op de keukenkraan want waarom zou je mensen met een dakterras ook een buitenkraantje geven, maar dat is een ander verhaal.
Daar ging dus iets mee mis en toen mocht ik dweilen in de keuken en was er ook water in het gootsteenkastje gekomen (HOE DAN) en in het bakje met vaatwastabletten en die zaten allemaal aan elkaar geplakt en het plastic was idd al half opgelost bij sommigeHeb alles los staan pulken.
Gewoon hete was op 634 graden, geen wasmiddel nodigquote:
Volgens mij is 80 de grens, maar ik ben nu niet thuis in dat te verifiëren.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is 80 de grens, maar ik ben nu niet thuis in dat te verifiëren.
Ik ben überhaupt nooit over de 60 gegaan eigenlijk.
Gewoon eenmalig gebruik, geen was meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hete was op 634 graden, geen wasmiddel nodig
Zelfs mijn slaapkas is nog niet eens over de prima temperatuur van gisteren heen, Jezusquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We tikken al bijna de 25 graden aan op kantoor.
Precies, gewoon elke dag nieuwe halen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon eenmalig gebruik, geen was meer
Sommige dingen kan je wel een paar dagen aanquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Precies, gewoon elke dag nieuwe halen.
Wij zitten binnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Hebben jullie allemaal braaf jezelf beschermd tegen de zon vandaag?
Ik zit binnen achter de pc.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Ik heb wel juist s middags zon in de achtertuin en op de achterkant van mijn huisquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Altijd 's middags schaduw in de achtertuin.
Dat ga ik straks wel doen. Je verbrandt anders heel hard.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Ik moet nog zonnebrandcrème kopen, ga ik zo doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
quote:
Goed zoquote:
Ja mevrouw Tijgerquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed zo
Straks met (lunch)wandelingetje wel beschermen
Ik heb m'n zonnehoed weer op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Ik zit nog binnen uit de zon. Maar geen zonnebrand mee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Moet je nagaan hoe er gehuild zou worden als mensen dit hadden gekregen. Dan had er nu KEIHARD opgetreden moeten worden.quote:Bedrijven kregen honderden miljoenen euro's te veel aan coronasteun
Kan bevestigenquote:
Braafquote:
En ik heb gisteravond al gewaarschuwd voor vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit nog binnen uit de zon. Maar geen zonnebrand mee.
Op zolder?quote:
Ja maar bedrijven sijn sielugquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe er gehuild zou worden als mensen dit hadden gekregen. Dan had er nu KEIHARD opgetreden moeten worden.
iedereen thuiswerken omdat ze bang zijnv oor de ns?quote:
Gewoon FRAUDE! Zet ze het land uit! Dubbel terugbetalen!!quote:De CPB-medewerkers hebben aanwijzingen dat veel ondernemers erop aanstuurden hun omzetverlies net boven de drempel van 20 procent te laten uitkomen, waardoor ze recht hadden op zogenoemde NOW-steun.
Wat voor bedrijven?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe er gehuild zou worden als mensen dit hadden gekregen. Dan had er nu KEIHARD opgetreden moeten worden.
Sterker nog stel je eens voor dat dit lage inkomensgroepen waren geweest. Dan was de wereld te klein geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb gisteravond al gewaarschuwd voor vandaag
Dat wordt niet naar buiten onder de middag
Misschien moet je dan even met zo'n grote shopper naar je kast gaan, volladen en die over de grond slepenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Die kast begint steeds meer op de Primark op zaterdagmiddag te lijken.
Yups.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sterker nog stel je eens voor dat dit lage inkomensgroepen waren geweest. Dan was de wereld te klein geweest.
Vanavond naar buiten gaanquote:
En dan ergens anders neerflikkeren en ook even m'n baby midden in het gangpad verschonen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even met zo'n grote shopper naar je kast gaan, volladen en die over de grond slepen
Dat is hoe Primark werkt toch?
quote:De Amerikaanse minister van Volksgezondheid Robert F. Kennedy jr. heeft acht nieuwe leden benoemd voor een commissie van vaccinatieadviseurs. Onder hen zijn experts die zich tegen vaccinaties hebben uitgesproken.
...
Robert Malone is het meest omstreden nieuwe commissielid. The New York Times schrijft dat hij voorheen complottheorieën en onbewezen behandelingen tegen corona promootte, zoals ivermectine hydroxychloroquine. Hij beweerde dat miljoenen Amerikanen gehypnotiseerd waren om coronavaccins te nemen en suggereerde dat de vaccins een vorm van aids veroorzaken.
Andere omstreden benoemden zijn Retsef Levi, die eerder opriep tot het beëindigen van het coronavaccinatieprogramma, en Vicky Pebsworth. Pebsworth is vrijwillig directeur van het National Vaccine Information Center, een groep die algemeen wordt beschouwd als een belangrijke bron van misinformatie over vaccins.
quote:
oh neuh, ondanks dat we naast het station liggen komt hier niemand met de trein.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedereen thuiswerken omdat ze bang zijnv oor de ns?
Vanavond sporten, maar ik twijfel nog of het dan niet veel te warm is daar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanavond naar buiten gaanis het ook een stuk aangenamer
American't.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
It's only downhill from here for Murica
Ja preciesquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ergens anders neerflikkeren en ook even m'n baby midden in het gangpad verschonen.
Niet de kleine ondernemers? De eenmanszaken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat er niet bij, maar in ieder geval bedrijven met personeel.
quote:
quote:
Die kregen sowieso niksquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet de kleine ondernemers? De eenmanszaken?
Jaquote:
Denk het niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet de kleine ondernemers? De eenmanszaken?
quote:De CPB-medewerkers hebben aanwijzingen dat veel ondernemers erop aanstuurden hun omzetverlies net boven de drempel van 20 procent te laten uitkomen, waardoor ze recht hadden op zogenoemde NOW-steun.
Die regeling hield in dat bedrijven geld konden krijgen van de overheid om lonen te kunnen blijven betalen. De maatregel werd aan het begin van de pandemie ingevoerd om massaontslag te voorkomen bij bedrijven die veel omzetverlies hadden door de lockdown.
Ik had anders wel steun gehad als ondernemer.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:59 schreef essnhills het volgende:
Met de wind en in de schaduw is het nog best frisjes eigenlijk
Denk dat ik nu nog ff rondje ga lopen, dan hoeft dat vanavond niet meer
O ja dat gaat idd over de bedrijven met personeel.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
Eerste crash van de Boeing 787 Dreamliner.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
Amerikaanse troep.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |