ongeveer 60 graden denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar 30 of 90 daar zit wel een verschil tussen..
Dat plastic smelt al bij koud water. Pak maar eens zo’n tabletje met natte handen vastquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat er bij 55-65 graden in de vaatwasser af gaat, gaat dat er bij 90 graden in de wasmachine ook wel af.
Dat voelt echt vies.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat plastic smelt al bij koud water. Pak maar eens zo’n tabletje met natte handen vast
....quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat plastic smelt al bij koud water. Pak maar eens zo’n tabletje met natte handen vast
Nice. Geen zeep er in. Beetje losse thee in het bakje. Afvoerslang in de theepot. Komt wel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wacht, heb wel een hete optie, 95 graden zelfs
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Geen zeep er in. Beetje losse thee in het bakje. Afvoerslang in de theepot. Komt wel goed.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
....
Dit klinkt als een vreselijk Idee
Ik had laatst een probleempje met de tuinslang, want die moet op de keukenkraan want waarom zou je mensen met een dakterras ook een buitenkraantje geven, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben wij ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Altijd 's middags schaduw in de achtertuin.
ik lag toen heel hard te slapenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond gisteravond om half 12 nog snel de screens op de achterdeur op te hangen
Aardbeimaan nog gezien?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond gisteravond om half 12 nog snel de screens op de achterdeur op te hangen
Kan ie niet harder?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
De display van mijn wasmachine heeft niet eens een 90.
Plakkerige plasticjes pulkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een probleempje met de tuinslang, want die moet op de keukenkraan want waarom zou je mensen met een dakterras ook een buitenkraantje geven, maar dat is een ander verhaal.
Daar ging dus iets mee mis en toen mocht ik dweilen in de keuken en was er ook water in het gootsteenkastje gekomen (HOE DAN) en in het bakje met vaatwastabletten en die zaten allemaal aan elkaar geplakt en het plastic was idd al half opgelost bij sommigeHeb alles los staan pulken.
Gewoon hete was op 634 graden, geen wasmiddel nodigquote:
Volgens mij is 80 de grens, maar ik ben nu niet thuis in dat te verifiëren.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is 80 de grens, maar ik ben nu niet thuis in dat te verifiëren.
Ik ben überhaupt nooit over de 60 gegaan eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |