Gewoon eenmalig gebruik, geen was meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hete was op 634 graden, geen wasmiddel nodig
Zelfs mijn slaapkas is nog niet eens over de prima temperatuur van gisteren heen, Jezusquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We tikken al bijna de 25 graden aan op kantoor.
Precies, gewoon elke dag nieuwe halen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon eenmalig gebruik, geen was meer
Sommige dingen kan je wel een paar dagen aanquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Precies, gewoon elke dag nieuwe halen.
Wij zitten binnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Hebben jullie allemaal braaf jezelf beschermd tegen de zon vandaag?
Ik zit binnen achter de pc.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Ik heb wel juist s middags zon in de achtertuin en op de achterkant van mijn huisquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Altijd 's middags schaduw in de achtertuin.
Dat ga ik straks wel doen. Je verbrandt anders heel hard.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Ik moet nog zonnebrandcrème kopen, ga ik zo doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
quote:
Goed zoquote:
Ja mevrouw Tijgerquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed zo
Straks met (lunch)wandelingetje wel beschermen
Ik heb m'n zonnehoed weer op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Ik zit nog binnen uit de zon. Maar geen zonnebrand mee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Pakt factor 50
Moet je nagaan hoe er gehuild zou worden als mensen dit hadden gekregen. Dan had er nu KEIHARD opgetreden moeten worden.quote:Bedrijven kregen honderden miljoenen euro's te veel aan coronasteun
Kan bevestigenquote:
Braafquote:
En ik heb gisteravond al gewaarschuwd voor vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit nog binnen uit de zon. Maar geen zonnebrand mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |