quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:redshoe wel lekker begin van de dag jonguh
Dan ben je blijquote:
ik hoop het nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 06:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
krijgen we nu het nieuwe dts waarin wij gewone plebs niet kunnen posten maar mods midden in de nacht door het slotje heen fittie zoeken
zo wordt de lijst rap kleinerquote:
misschien is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien is hetKijk nou uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan is het wel een redelijk lang traject
Huh?quote:
Zal wel meevallenquote:
Gaat niet lukken.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien is hetzou wat zijn als ik die met fok! kennis liet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat ze de hele dag domme vragen stellen net als op whatsapp, wat heb je gegeten? wat heb je aan? wat denk je nu? wat doe je nu? wat kijk je nu? moet je niet naar bed? heb je goed geslapen?
zoveel dat zelfs @JustinK geen punckten meer krijgtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zou ik eigenlijk wel willen zien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou wat zijn als ik die met fok! kennis liet maken
gaat ze de hele dag domme vragen stellen net als op whatsapp, wat heb je gegeten? wat heb je aan? wat denk je nu? wat doe je nu? wat kijk je nu? moet je niet naar bed? heb je goed geslapen?
zoveel dat zelfs @:JustinK geen punckten meer krijgt
Lastigquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
en dan moet ik ban vragen voor stalken en hoe ga ik dat nu weer uitleggen?
ik dr reactie na de banquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |