eevelotionquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
welke bruisbal morgen als eerste?
eevelotion, onigiri, of kirby?
Kirby!quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Juist nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan is december toch een uitdaging
Die had ik aan moeten zien komenquote:
Niet dat ik weet waar eevee of kirby naar zouden moeten ruiken, maar onigiri?quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
voor de geurtjes heb ik nog lush ballenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik weet waar eevee of kirby naar zouden moeten ruiken, maar onigiri?
Ruikt je bad dan naar rijst?
tacky ballsquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor de geurtjes heb ik nog lush ballen
vooral goudkleuren want de badkamer is goud
dudje mocht kiezen
het is zoooooo tacky
Doe Trump de groeten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor de geurtjes heb ik nog lush ballen
vooral goudkleuren want de badkamer is goud
dudje mocht kiezen
het is zoooooo tacky
Nee helaas, maar mn DM staat immer openquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft @:aeque die prive pic van mij soms doorgestuurd
Alleen als je stopt met bedelen om puntjes die niet bestaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:17 schreef Masberum het volgende:
Kan die sluiting 's nachts wel opgeheven worden?
Niet eensquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft @:aeque die prive pic van mij soms doorgestuurd
Nee kan nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:17 schreef Masberum het volgende:
Kan die sluiting 's nachts wel opgeheven worden?
Jaaah, glitters en kerstlampjes, mijn kinksquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eens
Amy houdt gewoon van glitters.
Wij kwamen uit de auto gisteren en toen wilde hij al vrolijk gaan wandelen. Dus heb ik rond 19 uur gekeken of hij wilde wandelen. Ik moest hem wel naar buiten en naar binnen dragen, maar wandelen was helemaal goed.quote:
Nah zo te lezen zijn jullie een prima match. Lijkt me een schat van een hond.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij kwamen uit de auto gisteren en toen wilde hij al vrolijk gaan wandelen. Dus heb ik rond 19 uur gekeken of hij wilde wandelen. Ik moest hem wel naar buiten en naar binnen dragen, maar wandelen was helemaal goed.
Hij heeft alleen gistermiddag op het balkon gepoept.
Kan niet!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Over een paar weken is het opgeheven
krijgen we nu het nieuwe dts waarin wij gewone plebs niet kunnen posten maar mods midden in de nacht door het slotje heen fittie zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |