Ja, want ook hamburger flippers bij de Mac worden op DEI geselecteerd, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar niet minder waar, Hogg is zijn baantje kwijt vanwege diversiteitsquota’s.
Dit is iets wat 'm in het hart treft. Ben benieuwd of hij nog zo "uitgesproken" anti-maga blijft. Lastig allemaal.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:06 schreef Monolith het volgende:
Ander heftig Amerikaans politiek nieuws:
[..]
Chivaz is wél welkom op de picknick van het Witte huis.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
[ x ]
John Fetterman, een roepende man in een democratische woestijn.
Fetterman begrijpt waar de stemmen zitten en wat er nodig is om eventueel een verkiezing te winnen.
Niet lang meer als hij doorgaat met Democraten te prijzen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Chivaz is wél welkom op de picknick van het Witte huis.
Wat denk je nou, pompom? Als die hard Warsie heb ik beide seizoenen van Ando natuurlijk allang gekeken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het om Star Wars gaat kan ik Andor ook aanbevelen trouwens. Zeker in seizoen 2 zitten er wel wat paralellen met de huidige staat van de wereld.
In Frankrijk vieren ze nog jaarlijks een peaceful protest van een aantal jaren terug. Die kwam tot stand door alleen maar een mening te roepen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
[ x ]
Fetterman begrijpt waar de stemmen zitten en wat er nodig is om eventueel een verkiezing te winnen.
Naisquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat denk je nou, pompom? Als die hard Warsie heb ik beide seizoenen van Ando natuurlijk allang gekeken.
Jouw grote held heeft gratie verleend aan honderden gestoorden die het Capitool bestormden en agenten in elkaar sloegen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
[ x ]
Be humble.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw grote held heeft gratie verleend aan honderden gestoorden die het Capitool bestormden en agenten in elkaar sloegen.
Sit down.
Ja, ik heb ook een interview gezien met Hogg. Het lijkt er vooral op dat de oude garde niet graag de macht overdraagt naar een nieuwe generatie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet te snel een twotterscheet van 'End Wokeness' voor waar aan nemen. Er speelt wel iets meer omtrent Hogg:
[..]
https://www.politico.com/(...)lection-dnc-00401673
Ze roepen allemaal meermaals op om vooral geen geweld te gebruiken en te laten zien dat die demonstraties vredig verlopen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
[ x ]
En jouw grote held heeft een pardon gegeven aan zijn eigen zoon en figuren die een onderzoek verdienen. Je bent niet in de positie om stenen te gooien Koos.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw grote held heeft gratie verleend aan honderden gestoorden die het Capitool bestormden en agenten in elkaar sloegen.
Sit down.
Fiery but mostly peacefull…..quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:41 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ze roepen allemaal meermaals op om vooral geen geweld te gebruiken en te laten zien dat die demonstraties vredig verlopen.
Je zal er helaas altijd een aantal onverlaten tussen hebben zitten. Die zijn echter niet representatief en de onrust in LA is vele malen kleiner dan men doet geloven in de media.
Allereerst heb ik Biden nooit op het schild gehesen, en daarnaast nam ik ook stelling tegen die gratieverlening. Dus try again.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En jouw grote held heeft een pardon gegeven aan zijn eigen zoon en figuren die een onderzoek verdienen. Je bent niet in de positie om stenen te gooien Koos.
Hmmm..... ik denk dat er wel een verschil zit tussen zichzelf vrijpleiten of de aanval met dodelijk gevolgen op het democratisch bestel pardonneren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En jouw grote held heeft een pardon gegeven aan zijn eigen zoon en figuren die een onderzoek verdienen. Je bent niet in de positie om stenen te gooien Koos.
En dan ook nog eens op basis van persoonlijk financieel gewin.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmm..... ik denk dat er wel een verschil zit tussen zichzelf vrijpleiten of de aanval met dodelijk gevolgen op het democratisch bestel pardonneren.
Dat Trump zichzelf vrijpleit is één ding. Dat hij de de door hem aangezette (en door rechter veroordeelde) daders gratie verleend is niets minder dan minachting van de rechtsstaat.
Ik snap dat we president Hunter Biden hebben gemist om er écht een punt van te maken. En ik begreep dat het verweer aan maga-kant is dat men niet ontkent dat President Trump zélf en z'n familie zeer fout bezig is (understatement), maar dat hij er erg transparant over is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, in tegenstelling tot deze relschoppers hebben de capitoolbestormers straf gekregen gelukkig niet levenslang zoals jij het graag had willen zien maar nog steeds belachelijk hoge straffen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst heb ik Biden nooit op het schild gehesen, en daarnaast nam ik ook stelling tegen die gratieverlening. Dus try again.
Verder een leuke poging om de aandacht te verleggen, maar die zaken hebben geen ene flikker met elkaar te maken.
De bestorming van het Capitool is daarentegen wél relevant in deze. Je kunt niet enerzijds janken over vandalisme en geweldpleging tegen agenten, terwijl je tegelijkertijd de Capitoolbestormers gratie verleent.
Ze moeten allemaal roepen 'Foei, Trump!' en dat was het. Dan nog kan Donnie zomaar het leger sturen, want hij wil dat iedereen alleen maar aardige dingen over hem zegt. Ook in Frankrijk is de revolutie gedaan met leuzen roepen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:01 schreef -XOR- het volgende:
Lafbekken met hun oproep tot 'vreedzame demonstraties'. Dat schiet lekker op. De VS is aan het afglijden richting dictatuur en als ze eenmaal onderaan die glijbaan zijn beland doet niemand meer wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |