SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb even gezocht maar daar zijn ze naar vernoemd!quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Texoprint was een textielbedrijf in Boekelo waar mijn opa vroeger werkte
quote:Texoprint is niet alleen de naam van de tweede ep van de Rotterdamse band, het is de naam van een textielafbriek in Boekelo waar de vader van Redwin Rolleman ooit werkte. De fabriek is pakweg twintig jaar geleden gesloten. „En toevallig heb ik ook heel wat familie in Hengelo, waar Boekelo naast ligt. Dus dachten we, dit is eigenlijk perfect. Daar komt nog bij dat we zelf heel veel T-shirts hebben bedrukt. Dus ook in de zin van textielprinten vond ik het wel een grappige match.
Wat grappig!quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht maar daar zijn ze naar vernoemd!
[..]
Vanwege de textielfabriek in Boekelo?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:06 schreef Strani het volgende:
Tjonge, zo kan GroenLinks misschien ooit nog eens de coalitie in.
Ja. Die link lijkt me vrij duidelijk?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanwege de textielfabriek in Boekelo?
Nee, het is ook wel logisch. Ik had alleen niet verwacht dat jij die overduidelijke link meteen zou leggen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Die link lijkt me vrij duidelijk?
Juist! Vanwege mijn verleden met AGOVV.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het is ook wel logisch. Ik had alleen niet verwacht dat jij die overduidelijke link meteen zou leggen.
Nee, ze zijn alleen nog maar samen de verkiezingen aan het doen steeds. Nu gaan ze echt helemaal samen in een nieuwe partij met een nieuwe naam. Partij van de Links ofzo, of Groen van de Arbeid.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat die fusie al rond was trouwens. Maar blijkbaar was dat nog niet zo.
Voor hetzelfde geld wilden ze zorgen voor onbetaalbare krotten, slechte voorzieningen, oneerlijke lonen, en een grijze toekomst in een onveilig Papua Nieuw Guinea. Dan is dit toch weer een geruststelling.quote:Wij geloven in de kracht van solidariteit, in de kracht van samen sterker. Want samen kunnen we zorgen voor betaalbare woningen, goede voorzieningen, eerlijke lonen, en een groene toekomst in een veilig Nederland
Ze willen natuurlijk niet steeds de VVD in het vaarwater zitten, zo sociaal zijn ze wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:43 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit wel een nobel streven trouwens:
[..]
Voor hetzelfde geld wilden ze zorgen voor onbetaalbare krotten, slechte voorzieningen, oneerlijke lonen, en een grijze toekomst in een onveilig Papua Nieuw Guinea. Dan is dit toch weer een geruststelling.
Nou, de VVD wil eigenlijk ongeveer hetzelfde:quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk niet steeds de VVD in het vaarwater zitten, zo sociaal zijn ze wel.
En het CDA ook:quote:Wij zijn er voor de harde werkers op wie dit land bouwt en gebouwd is. Voor een sterk en veilig Nederland in een onrustige wereld. Een Nederland met alle ruimte voor jou en onze economie om te groeien en iets op te bouwen.
En de SGP (met een onopvallende twist) ook:quote:In een tijd van onrust en verharding staan wij op. Voor een land waar fatsoen en verantwoordelijkheid weer de norm zijn. Een land waar kinderen veilig opgroeien, ouderen goede zorg krijgen en onze samenleving bruist.
Wel mooi dat de formatie binnen vijf minuten opgelost moet kunnen worden met al deze eensgezindheidquote:De SGP staat voor betrouwbare politiek bij een open Bijbel. Vrijmoedig, met open oog en hart voor de ander
Min de SGP zou het best een prima kabinet kunnen zijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, de VVD wil eigenlijk ongeveer hetzelfde:
[..]
En het CDA ook:
[..]
En de SGP (met een onopvallende twist) ook:
[..]
Wel mooi dat de formatie binnen vijf minuten opgelost moet kunnen worden met al deze eensgezindheid
Ik kreeg vandaag de retour bevestiging binnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]De ontvanger wil je pakje niet hebben.
Het wordt tijd dat de Partij tegen de Burger weer van zich laat horenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, de VVD wil eigenlijk ongeveer hetzelfde:
[..]
En het CDA ook:
[..]
En de SGP (met een onopvallende twist) ook:
[..]
Wel mooi dat de formatie binnen vijf minuten opgelost moet kunnen worden met al deze eensgezindheid
Dit is een typische chatGPT vraag.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand het ingewikkelde onderwerp 'Promes' uitleggen in een simpel liedje van 1 minuut? Nee echt ik hou het niet echt bij
Of de Tegenpartijquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de Partij tegen de Burger weer van zich laat horen
Hij stak zijn neef neer en dealde drugs, ging naar Rusland om zijn straf te ontlopen in Europa en door te voetballen. Gaat met Russen op trainingscamp in Dubai, rijdt daar iemand aan met een huurauto. Brengt tijdje door in cel Dubai, weer uit de cel met voorwaarden, nu opgepakt en wordt naar Nederland uitgeleverd (Dubai doet dat normaal niet). Verder een grote kneus die denkt dat hij gangster is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand het ingewikkelde onderwerp 'Promes' uitleggen in een simpel liedje van 1 minuut? Nee echt ik hou het niet echt bij
Met een lekkere beat erbij kan je dit wel in 1 minuut proppen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij stak zijn neef neer en dealde drugs, ging naar Rusland om zijn straf te ontlopen in Europa en door te voetballen. Gaat met Russen op trainingscamp in Dubai, rijdt naar iemand aan met een huurauto. Brengt tijdje door in cel Dubai, weer uit de cel met voorwaarden, nu opgepakt en wordt naar Nederland uitgeleverd (Dubai doet dat normaal niet). Verder een grote kneus die denkt dat hij gangster is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |