Dat ze jou buiten niet in elkaar hebben geslagen joh.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Twee tot zes personen, ik was de enige solist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik lig weer in het ziekenhuisHe verdorie, het zit je niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
He verdorie, het zit je niet mee
Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig weer in het ziekenhuisPotverdorie zeg, het zit je niet mee. Heel veel sterkte en beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
[..]Dikke knuffel voor jou ❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
Ik lig weer in het ziekenhuisSterkte, het zit je niet mee deze tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:12 schreef AgnesGru het volgende:
Vrees weer pakketjes leed
Zaterdag een pakket retour gestuurd, vandaag maar eens de t&t code gecheckt. Pakket is onderweg geweest voor levering, maar de laatste status is dat het pakket is teruggestuurd naar de vervoerder![]()
Ik zag t al langskomen en twijfelde, maar nu maar kaartjes gekocht in de presale.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
@:Egeltje1985 https://www.rotown.nl/agenda/cardinals/ aanrader.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top!quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zag t al langskomen en twijfelde, maar nu maar kaartjes gekocht in de presale.
Nee nog niet! Maar de omschrijving 'voor fans van oasis' van Rotown klonk al goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top!Heb je ze al een keer eerder gezien?
Ga je ook trouwens? Ik heb een presale-link. Kaartje is maar 17 dus dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top!Heb je ze al een keer eerder gezien?
Waarschijnlijk niet van plan. Rotterdam is voor mij best onhandig met het OV en ik weet niet of ze precies hetzelfde optreden hebben als de vorige keer. Die was goed, maar wel kort. Ik wacht liever tot ze hun debuutalbum uit hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ga je ook trouwens? Ik heb een presale-link. Kaartje is maar 17 dus dat valt reuze mee.
Ah ja begrijpelijk. Waar ik ook heenga trouwens, over debuutalbum gesproken, is Texoprint. Die presenteren dan hun debuutalbumquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet van plan. Rotterdam is voor mij best onhandig met het OV en ik weet niet of ze precies hetzelfde optreden hebben als de vorige keer. Die was goed, maar wel kort. Ik wacht liever tot ze hun debuutalbum uit hebben.
Texoprint was een textielbedrijf in Boekelo waar mijn opa vroeger werktequote:Op donderdag 12 juni 2025 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah ja begrijpelijk. Waar ik ook heenga trouwens, over debuutalbum gesproken, is Texoprint. Die presenteren dan hun debuutalbum
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]Vrienden en familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg psychische hulpFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Grote knuffel voor jou! Vind je het leuk een kaartje te krijgen? Het vrolijkt mij erg op, dus als je dat prettig vindt, doe ik datvgraag!quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrienden en familie
Ik krijg psychische hulp
Hopelijk verkoopt dat een beetje goedquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah ja begrijpelijk. Waar ik ook heenga trouwens, over debuutalbum gesproken, is Texoprint. Die presenteren dan hun debuutalbum
Als je het fijn had gevonden was Groningen - Friesland niet ver rijden geweest voor mijquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrienden en familie
Ik krijg psychische hulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |