Ik ben verwend door het zelf te maken en niet die kant en klare diepvriesmeukquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik koop patat voor in de airfryer. Het is best te doen.
Ik ben niet de moeilijkstequote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben verwend door het zelf te maken en niet die kant en klare diepvriesmeuk
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ook lekker om patat in te bereiden.
Nee, jij bent van de makkelijke wegquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gisteren nog patatjes gemaakt in dat braadpannetje op het gasstel, in zonnebloemolie.
Af en toe moet kunnen hoor.quote:
Ik vind het ook niets hoor, daarom hou ik ook niet zo van cafetaria frietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef marc0871 het volgende:
Vorig jaar nog eens een zak van Aviko gekocht.
Ik was meteen weer genezen.
Zit toch geen smaak aan.
En droog.
af en toe twee dagen achter elkaarquote:
Bij de McD heb ik al 20 jaar niet gegeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik had begin vorige week een hamburger menu van de MacDonald's en eergisteren een Double cheeseburger XXL bij de BK, met lekkere frietjes.
Ja. Maar wel wat weinig. Ik had nog honger toen ik het restaurant weer verlietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bij de McD heb ik al 20 jaar niet gegeten.
De patat van de BK is iig beter dan wat daar bij de McD voor moet door gaan.
Da's je eigen fout. Als je er dan toch bent...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar wel wat weinig. Ik had nog honger toen ik het restaurant weer verliet
Ik zat serieus te overwegen nogmaals een bestelling te plaatsen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Da's je eigen fout. Als je er dan toch bent...
Was gewoon een vergelijkend waren onderzoek toch.quote:
Ja, dat is een acceptabele smoes.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Was gewoon een vergelijkend waren onderzoek toch.
Oh echtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan krijg je voor je cola een statiegeld beker voor 1 euro, maar als je die weer wilt inleveren dan gaat dat met een QR-code scannen en een tikkie, omdat het innameapparaat geen geld teruggeeft. Wat een moeizaam gedoe weer zeg.
Ja heb jij jezelf al getrakteerd op lekkere dingen vandaag?quote:
Vandaag niet echt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja heb jij jezelf al getrakteerd op lekkere dingen vandaag?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaag niet echt.Maar komt van t weekend wel
Dat is ook niet erg grootquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:45 schreef marc0871 het volgende:
Potverdepotver
Jij wil ook gewoon zien wat voor zooi of dat het bij mij is, hè
Nou, hier hoor
[ afbeelding ]
Hoe ging het?quote:
quote:
Wel goed. Hij is best rustig ondanks alles.quote:
Ik kan ook niet tegen rommel, helemaal niet op mijn aanrechtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke heeft het heel netjes opgeruimd.
Zo een rommel zoals het op je aanrecht is, is het in je hoofd ook zeggen wij altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen rommel, helemaal niet op mijn aanrecht
quote:
Gewoon niet etenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:32 schreef Lovely het volgende:
Ik heb zoete aardappel chips, maar het is niet echt lekker
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |