Ik snap niet dat Lipowitz op dit moment niet gewoon doorrijdt voor zijn klassement.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lipowitz is zo'n oerdomme renner.
Op een kilometer van de streep had hij dan eindelijk door dat hij maar beter tempo kon rijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik begrijp nu waarom Lipowitz nooit iets wint. Maar we kunnen hem opschrijven voor weer een waanzinnig top 10 klassement.
Er zitten bij Bora ook nooit fenomenen in de wagen he?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op een kilometer van de streep had hij dan eindelijk door dat hij maar beter tempo kon rijden.
Noem je Bernie Eisel en Roger Hammond nou dom?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zitten bij Bora ook nooit fenomenen in de wagen he?
Niet buitengewoon, maar ja, die pols heeft voor geen ideale voorbereiding gezorgd...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu is me een partijtje ranzig slecht.
Geen idee hoe Roger Hammond steeds maar weer aan een baan komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Noem je Bernie Eisel en Roger Hammond nou dom?
Zo ja, dan zou je daar wel eens gelijk in kunnen hebben.
Het is sowieso een aparte verzameling daar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee hoe Roger Hammond steeds maar weer aan een baan komt.
Shane Archbold?? Daar krijgen ze subsidie voor toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is sowieso een aparte verzameling daar.
[ afbeelding ]
Als het om sport gaat - of dingen die in het algemeen sport genoemd worden - trek ik mij alleen iets aan van de mening van sportliefhebbers.quote:
Raymond van Barneveld kijkt moeilijk.gifquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het om sport gaat - of dingen die in het algemeen sport genoemd worden - trek ik mij alleen iets aan van de mening van sportliefhebbers.
In principe kan ik van elke sport wel genieten, vooral topsport. Mensen die hun vak verstaan en iets presteren. Daarom ook groot fan van de Olympische spelen. Dit was mijn spreekbeurtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het om sport gaat - of dingen die in het algemeen sport genoemd worden - trek ik mij alleen iets aan van de mening van sportliefhebbers.
Hoeveel dagen nog tot het WK zonerbiatlon?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik gok een ruime twee maandenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog tot het WK zonerbiatlon?
Daar moeten we @Koffieplanter wel tijdig over informerenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik gok een ruime twee maanden
Die tattoo heeft ie toch al een tijdje?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:34 schreef Dutch_view het volgende:
HIJ heeft een nieuwe Oumi tattoo, nu al de morele winnaar van vandaag.
Is er ooit een dag geweest dat ie daar wat genuanceerder in stond?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:18 schreef Mansjester het volgende:
Volgens de zichzelf overschattende arrogante lul Mou gaat Pogacar schroeien vandaag
Mooie combinatie van het extreme mentale en fysieke ja.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biatlon is toch gewoon een van de leukste sporten die er is joh
Soort darts dus.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooie combinatie van het extreme mentale en fysieke ja.
Het wordt als nieuw(s) gebracht op HLN, maar idd hij heeft hem schijnbaar al een tijdje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die tattoo heeft ie toch al een tijdje?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het wordt als nieuw(s) gebracht op HLN, maar idd hij heeft hem schijnbaar al een tijdje.
Dit was blijkbaar aanleiding om het nogmaals als nieuws te brengen....
https://www.hln.be/wielre(...)on-aan-oumi~a0c0c954
[ afbeelding ]
Volgens mij niet neequote:Op woensdag 11 juni 2025 10:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er ooit een dag geweest dat ie daar wat genuanceerder in stond?
De wandeling naar het podium onder begeleiding van muziek is voor menig darter al een hele workout.quote:
Wel mee eens, alleen gun ik mezelf vaak de tijd niet om echt een sport uitgebreid te gaan zitten volgen. Dus blijft het vaak bij wielrennen en dan met name de WT-koersenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:21 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
In principe kan ik van elke sport wel genieten, vooral topsport. Mensen die hun vak verstaan en iets presteren. Daarom ook groot fan van de Olympische spelen. Dit was mijn spreekbeurt
Remco is een simp.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het wordt als nieuw(s) gebracht op HLN, maar idd hij heeft hem schijnbaar al een tijdje.
[ afbeelding ]
Je hoeft geen Karrel te zijn he.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:12 schreef The_Undertone het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)-verkennen~a1b2abf6/
Hij blijft het moeilijk maken om voor hem te supporteren, beetje trailertrash-vibes.
Weet ik wel, maar als Vlaming eindelijk een coureur in de grote rondes hebben, is wel leuk. En dat hij niet zo vals bescheiden is als de meeste , was ook verfrissend.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hoeft geen Karrel te zijn he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Hier past maar één reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij normaal tijdverlies tussen tussenpunt en finish toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is die op z'n snufferd gevallen of gewoon geploft?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:22 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Hier past maar één reactieNou, Intermarché kan zich beter eens bezighouden met dit soort dingetjes die wellicht minimale winst opleveren dan in alles laten uitschijnen dat je zelf nog in de prehistorie leeft qua begeleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivm Warenskjold ging ie van 9 seconden sneller naar 27 seconden trager. Maar bleek dus Soren die wellicht raar indeelde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vrij normaal tijdverlies tussen tussenpunt en finish toch?
Maar dit is zijn laatste koers.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Bardet die we in de Tour elke etappe gaan uitzwaaien zal een nog potsierlijkere en vermoeiendere rubriek worden dan met Pinot.
Maar hij rijdt de Tour niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Bardet die we in de Tour elke etappe gaan uitzwaaien zal een nog potsierlijkere en vermoeiendere rubriek worden dan met Pinot.
$$$$$quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:37 schreef Kloit het volgende:
Waarom rijdt Vingegaard eigenlijk met een Deense helm?
Dat is gunstig voor Vingegaard, maar het tweede deel ligt Evenepoel wel beter.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Remco is na 8.30 minuten 5 seconden sneller dan Vingegaard.
Leek ook niet zo vlot te gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:45 schreef wimderon het volgende:
Pogacar flink langzamer als de kilometeraanduiding klopt.
Dit is +30 tov van Vingegaard.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:45 schreef wimderon het volgende:
Pogacar flink langzamer als de kilometeraanduiding klopt.
Ja, maar pakt meer op VIngegaard.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef Kloit het volgende:
Renaat denkt dat Evenepoel in het tweede deel nog is gaan versnellen terwijl hij veel minder tijd pakt op Jorgenson dan in het eerste deel.
Deel 2 is ook wel een stukje korter.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef Kloit het volgende:
Renaat denkt dat Evenepoel in het tweede deel nog is gaan versnellen terwijl hij veel minder tijd pakt op Jorgenson dan in het eerste deel.
Maar wel minder dan in het eerste deel, dat juist langer is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:56 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar pakt meer op VIngegaard.
Euh ja, dat is logisch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:58 schreef Kloit het volgende:
[..]
Maar wel minder dan in het eerste deel, dat juist langer is.
IN de Alpen brommert hij iederen op minuten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:59 schreef Szura het volgende:
Die gaat natuurlijk full retard komend weken
Geen zin in
Denken dat hij Joenas en de Foodapp kan verslaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
IN de Alpen brommert hij iederen op minuten.
Alsof ze dat bij Jumbo niet gaan doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:59 schreef Szura het volgende:
Die gaat natuurlijk full retard komend weken
Geen zin in
Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Was dit een poging voor geel van Van der Poel?
Gisteren dom gereden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Wel jammer voor Lipowitz. Heel vaak net niet.
Had hij gisteren maar niet zo dom moeten rijden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Euro? Fietsen? Dwergen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
De Grootmeester in het geel, De Grootmeester zorgt voor 1.000.
Typisch voor de Wilco Keldermansiaanse renners in het wieltjerennen, teveel hinken op 2 gedachten en dan overal tekort komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
28' verliezen op Vinge is ook geen sinecure. Tijd voor de betere kuren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Pogacar-topic zit al in meltdown modus, erg mooi.
Heeft Mou al gereageerd?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Pogacar-topic zit al in meltdown modus, erg mooi.
Ik juich dit toe.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu de Fransen met Seixas een goede tijdrijder hebben, kunnen we de Tour weer gaan vullen met een tijdrit van 50 km.
Behalve de ramptoerist uithangen kom ik daar eigenlijk nooit meer, maar volgens mij heeft mou daar een perm.quote:
PCS is al maanden kapot met die vreselijke ads.quote:
Remco = Geir Karlstad?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
Renaat weer met z'n zelfverzonnen grenzen. Onder de 14 minuten, alsof het een magische barrière is die geslecht is.
Pogacar moet toch wel weten wie in zijn entourage lekt naar deze totale mongool? Dat wil je toch niet aan je hebben hangen?quote:
Van The Clinic. Welke WLR user is dit?quote:Guess who's back, back again. Fish oil's back, tell a friend
Paar zakken bloed afgenomen voor de Dauphine, die gaan er tijdens de Tour natuurlijk weer in.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja. Nu gaat hele voorraad erin bij UAE. Die gaan gloeien vanaf start van de Tour
Of UCI is langsgeweest en hun voorraad is reeds weggekaapt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja. Nu gaat hele voorraad erin bij UAE. Die gaan gloeien vanaf start van de Tour
ach en daar ligt de Visafslag op dag 2 met een bungelend armpje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:45 schreef TommyL0204 het volgende:
Dat wordt genietOn jongens in de Tour. Niet normaal zin in. Dichter bij de zon zijn we nog niet geweest. Thermo nucleaire tijden
En Remco die een bocht mistquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ach en daar ligt de Visafslag op dag 2 met een bungelend armpje.
Waardoor Carlos Rodriguez de Tour wint?quote:
Lipowitz!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waardoor Carlos Rodriguez de Tour wint?
Oh, oké, wel een excuus dus.quote:De Sloveen heeft wel een idee waar het exact misliep. “Ik denk dat ik mijn tempo misschien een beetje verkeerd heb ingeschat. Ik ben aan het vlakkere eerste deel wat te conservatief begonnen, daar had ik eigenlijk meer kracht moeten zetten.”
In het laatste gedeelte verloor hij nog meer, zat hij toen ook nog te slapen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerlijke Tadej Pogacar zoekt geen excuses na tijdsverlies in Dauphiné-chrono
Ten eerste, welke mongool gebruikt het woord chrono in het Nederlands, maar ten tweede, laten we toch maar even lezen wat hij dan wél te zeggen heeft.
[..]
Oh, oké, wel een excuus dus.
Wel bijzonder dat de tactisch briljante Pogacar niet op het idee kwam om simpelweg wat harder te trappen.
Steef heeft een paar zeges van Carlos Barredo doorgestreept.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef franklop het volgende:
STEEF had het ergens in een liveblog over dat Soudal 997 zeges zou hebben voor vandaag.
Weer desinformatie willen delen z of welke zeges telt hij niet mee?
Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blunder van Tadej Pogacar in Dauphiné-tijdrit: hij vergat meer kracht te zetten
Zie dat zeges op WK, EK en OS ook zijn meegeteld. Toch bijzonder dat die bij de ploegen worden meegeteld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steef heeft een paar zeges van Carlos Barredo doorgestreept.
Dat hij na die totaal mislukte bocht in de Strade gewoon zonder problemen weer opstapte, blijkt bijzonder..quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:16 schreef Blik het volgende:
Pogacar mist anders ook regelmatig een bocht, maar vaak zonder erg (muv LBL een paar jaar geleden)
Pat probeert te minderen met de alcohol.quote:Ook de renners steken het niet onder stoelen of banken dat het aandeel van Lefevere niet te overschatten is. Ook Remco Evenepoel bedankte zijn voormalige ploegbaas haast meteen na de finish. "Hij zal er wel ne goeie op drinken", grapte hij ook nog.
"Ach, ik drink inderdaad wel graag iets, maar ik ben alleen thuis en dan doe ik dat toch niet", reageert Lefevere. "Ik zit in een periode dat ik ook wat aan het diëten ben – proberen, althans – dus ik zal er vanavond eentje op drinken, maar ik zal niet meer uitgaan in het feestgedruis."
"Eerlijk, eigenlijk had ik dit het liefst met mijn ploeg gevierd, maar door omstandigheden kon ik er niet bij zijn."
Evenepoel had wel al gedacht aan Lefevere voordat er nog maar van een feestje gesproken kon worden. "Hij had me vanmorgen al gestuurd: 'Als ik deze win, dan is die voor jou, patron', schreef hij. En zoals hij meestal doet, hield hij nog maar eens zijn woord."
Als Don Pat 'eentje' zegt, bedoelt hij een doosquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Pat probeert te minderen met de alcohol.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Don Pat 'eentje' zegt, bedoelt hij een doos
Ja, meende bij de Brabantse pijl al iets te zien op de arm van Tattoo Remco.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Jonas Creteur is ziedend.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steef heeft een paar zeges van Carlos Barredo doorgestreept.
Je moet wat om het leuk te houdenquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:13 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijp ik goed dat Remco en Mathieu al tijden geleden op training een kleine onderlinge strijd van de tijdrit van gisteren gemaakt hebben met richtverschil 1 minuut![]()
Van het openen van een champagnefles.quote:“Ik brak ‘m bijna”: Remco Evenepoel wil champagne ontkurken na tijdritzege, maar dat loopt bijna mis
Derde seizoenszege, gele trui én 1000ste overwinning voor Quick-Step: Remco Evenepoel had woensdagavond genoeg redenen om de champagne te ontkurken na zijn tijdrit in de Dauphiné. Al blijkt dat niet meteen het grootste talent van de wereldkampioen tijdrijden...
Op beelden van Soudal-Quick-Step is te zien is hoe een goedlachse Evenepoel de champagnefles tevergeefs probeert te openen via de grond en even later met een mes. Het is zelfs even schrikken wanneer een halfgeopende fles zich plots zelf ontkurkt. Met veel moeite slaagt de kopman er uiteindelijk in om de staf en zijn ploegmaats van een glaasje bubbels te voorzien.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:50 schreef wimderon het volgende:
Een analyse.
[..]
Van het openen van een champagnefles.
DIe is inderdaad compleet over de rooiequote:
Z'n pauper-ads vertragen heel de boel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rokende server midden op de dag, zou onze digitale nomade het langzaam opgeven?
Zou het? Dat zou wel hilarisch zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Z'n pauper-ads vertragen heel de boel.
Abondon Lowie Vervaeke na een valpartij, die kan weer krantenknipsels gaan verzamelen.
Maar als dat zo is, moet Mou dat als echte Pogi-insider toch al weten voor gisteren? Nee, vooraf is het is een zekerheidje dat hij iedereen weg gaat blazen bergop en dat hij ook in de tijdrit gaat vliegen. En als het dan niet zo is, komen de excuses..quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens Mou zitten Remco en Jonas op 99% en is Pogi alleen maar aan het trainen.
Het is ook wel een klein detail wat nu wel heel groot wordt gemaakt dan.. volgens de ploeg staan ze op 1.000, maar door een andere methode qua meetellen van koersen kan het zijn dat ze daar nog met onder zitten.. in dat geval halen ze vast binnen een maand die 1.000e wel binnen.. dat boeit ook niet enormquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
DIe is inderdaad compleet over de rooie![]()
[ x ]
Heeft ook wat tweets waarin hij het aantal overwinningen betwistte gewist.
Ging dacht ik over een Classica San Sebastian die al dan niet aan Garate was toegekend + 1 of 2 al dan niet geschrapte koersen van Carlos Barredo. En of je olympische en wereldtitels meetelt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook wel een klein detail wat nu wel heel groot wordt gemaakt dan.. volgens de ploeg staan ze op 1.000, maar door een andere methode qua meetellen van koersen kan het zijn dat ze daar nog met onder zitten.. in dat geval halen ze vast binnen een maand die 1.000e wel binnen.. dat boeit ook niet enorm
Het is niet zo dat ook allerlei kermiskoersen worden meegenomen of doelpunten in een vriendschappelijke wedstrijd waarvan niemand weet of die ooit heeft plaatsgevonden
Het is ook geen wedstrijd of dat er een prijs aan vast zit ofzo. Het is gewoon een mijlpaal voor het team zelf, lekker boeiend dat een paar mensen op een zolderkamer net wat anders tellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook wel een klein detail wat nu wel heel groot wordt gemaakt dan.. volgens de ploeg staan ze op 1.000, maar door een andere methode qua meetellen van koersen kan het zijn dat ze daar nog met onder zitten.. in dat geval halen ze vast binnen een maand die 1.000e wel binnen.. dat boeit ook niet enorm
Het is niet zo dat ook allerlei kermiskoersen worden meegenomen of doelpunten in een vriendschappelijke wedstrijd waarvan niemand weet of die ooit heeft plaatsgevonden
Voor autisten is dit heel heel heel heel belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook geen wedstrijd of dat er een prijs aan vast zit ofzo. Het is gewoon een mijlpaal voor het team zelf, lekker boeiend dat een paar mensen op een zolderkamer net wat anders tellen.
Het is ook vol wind tegen na de klim.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met dit tempo gaat Milan er niet af.
Die hebben hier ook wel een matige ploeg opgesteld, gokken dat Mathieu het zelf wel oplost.. (wat voorlopig telkens net misgaat)quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef Faraday01 het volgende:
Haha, Alpecin ex Matje lost collectief tegen een knakworst
Ook wel benieuwd of ze in de bergritten gaan spelen met dat collectief of dat ze het 1 tegen 1 laten worden. Jorgenson staat in ieder geval in de ideale positiequote:Op donderdag 12 juni 2025 16:34 schreef The_Undertone het volgende:
Evenepoel met nog 1 mannetje en dan collectief VIsma.
Weten ze meteen dat ze volgend jaar een groot probleem hebben want de hele tweede laag gaat ongeveer weg.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben hier ook wel een matige ploeg opgesteld, gokken dat Mathieu het zelf wel oplost.. (wat voorlopig telkens net misgaat)
Dit wordt nog leuk in Tour. Merlier kan niet positioneren, Philipsen te weinig snelheid, Milan uit vorm, Girmay met een pruts team. Gaat Wout alles winnen?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bebloede vinger bij Remco
Graag liveblog van HLN.be bij ziekenhuis Herentals
Fransen zijn altijd rotslecht in grand tours.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Tank is alweer helemaal leeg bij Thieu, ik voorzie weer een horror Tour.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fransen zijn altijd rotslecht in grand tours.
Jij zegt dat Cavendish een comeback moet overwegen met al het gepruts?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit wordt nog leuk in Tour. Merlier kan niet positioneren, Philipsen te weinig snelheid, Milan uit vorm, Girmay met een pruts team. Gaat Wout alles winnen?
Maar zou dat als een verrassing komen? Denk dat ze heel bewust voor enkel Milan hebben gekozen en niet Milan + Mads. Beiden leek me vanaf het begin al wel een logische optie, ook als Milan wel beter gaat klimmen (alsnog zijn er dan ritten waar hij niet overleeft en Mads wel)quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
Zei het eerder deze week al maar als je ziet hoe slecht Milan heuvels op rijdt, is het toch een no brainer om Pedersen alsnog mee te nemen naar de Tour?
Matige sprint vandaag, maar de tijdrit van gisteren was meer dan prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Tank is alweer helemaal leeg bij Thieu, ik voorzie weer een horror Tour.
Wordt dat zelfs voor Pedersen niet wat te veel van het goede?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zou dat als een verrassing komen? Denk dat ze heel bewust voor enkel Milan hebben gekozen en niet Milan + Mads. Beiden leek me vanaf het begin al wel een logische optie, ook als Milan wel beter gaat klimmen (alsnog zijn er dan ritten waar hij niet overleeft en Mads wel)
Maar Skjelmose is een groot vraagteken (die rijdt ook niet in Zwitserland), misschien dat ze dan Mads alsnog meenemen en Skjelmose voor de Vuelta laten gaan
Het wordt qua programma dan wel heel druk inderdaad met ook al een vol voorjaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wordt dat zelfs voor Pedersen niet wat te veel van het goede?
Waar is Sarah de Bie Oumi?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)bruyne-aan~ac70eab9/quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je ziet ook wel het dilemma voor een evenepoel. Maandag bekritiseerd worden omdat je op een cruciaal punt te ver naar achteren zit, donderdag vallen omdat je aan het vechten voor je plekje bent.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)helm-heeft-me-gered/
Evenepoel heeft zo te lezen toch wel een flinke smak gemaakt.
Altijd tegen mijquote:
Volgens mij stond hier eerder een ander artikel dan nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)helm-heeft-me-gered/
Evenepoel heeft zo te lezen toch wel een flinke smak gemaakt.
Je persiste et signe:quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook geen wedstrijd of dat er een prijs aan vast zit ofzo. Het is gewoon een mijlpaal voor het team zelf, lekker boeiend dat een paar mensen op een zolderkamer net wat anders tellen.
Ook de tweede klim is niet te zien. Volgens het tijdschema komen ze 14.22 boven op de Croix-de-Fer, terwijl de uitzending begint om 14.30quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:18 schreef Dutch_view het volgende:
Jammer dat morgen niet de hele rit in beeld is![]()
De eerste beklimming en afdaling mis je dan al.
Wat een flop van de ASO.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook de tweede klim is niet te zien. Volgens het tijdschema komen ze 14.22 boven op de Croix-de-Fer, terwijl de uitzending begint om 14.30
Evenepoel liggen pitten of al last ? We weten het over een uurtje of 2quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:53 schreef franklop het volgende:
Ondertussen Van der Poel en Bardet in kopgroep en Evenepoel miste even de slag in peloton
Matje maakt er vooral een trainingsweek van vanaf hier en misschien hoopt hij het tussensprintje te halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:53 schreef franklop het volgende:
Ondertussen Van der Poel en Bardet in kopgroep en Evenepoel miste even de slag in peloton
Geen ruimte helaasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Matje maakt er vooral een trainingsweek van vanaf hier en misschien hoopt hij het tussensprintje te halen.
En hup Bardet voor een mooi afscheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |