Ik snap niet dat Lipowitz op dit moment niet gewoon doorrijdt voor zijn klassement.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lipowitz is zo'n oerdomme renner.
Op een kilometer van de streep had hij dan eindelijk door dat hij maar beter tempo kon rijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik begrijp nu waarom Lipowitz nooit iets wint. Maar we kunnen hem opschrijven voor weer een waanzinnig top 10 klassement.
Er zitten bij Bora ook nooit fenomenen in de wagen he?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op een kilometer van de streep had hij dan eindelijk door dat hij maar beter tempo kon rijden.
Noem je Bernie Eisel en Roger Hammond nou dom?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zitten bij Bora ook nooit fenomenen in de wagen he?
Niet buitengewoon, maar ja, die pols heeft voor geen ideale voorbereiding gezorgd...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu is me een partijtje ranzig slecht.
Geen idee hoe Roger Hammond steeds maar weer aan een baan komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Noem je Bernie Eisel en Roger Hammond nou dom?
Zo ja, dan zou je daar wel eens gelijk in kunnen hebben.
Het is sowieso een aparte verzameling daar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee hoe Roger Hammond steeds maar weer aan een baan komt.
Shane Archbold?? Daar krijgen ze subsidie voor toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is sowieso een aparte verzameling daar.
[ afbeelding ]
Als het om sport gaat - of dingen die in het algemeen sport genoemd worden - trek ik mij alleen iets aan van de mening van sportliefhebbers.quote:
Raymond van Barneveld kijkt moeilijk.gifquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het om sport gaat - of dingen die in het algemeen sport genoemd worden - trek ik mij alleen iets aan van de mening van sportliefhebbers.
In principe kan ik van elke sport wel genieten, vooral topsport. Mensen die hun vak verstaan en iets presteren. Daarom ook groot fan van de Olympische spelen. Dit was mijn spreekbeurtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het om sport gaat - of dingen die in het algemeen sport genoemd worden - trek ik mij alleen iets aan van de mening van sportliefhebbers.
Hoeveel dagen nog tot het WK zonerbiatlon?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik gok een ruime twee maandenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog tot het WK zonerbiatlon?
Daar moeten we @Koffieplanter wel tijdig over informerenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik gok een ruime twee maanden
Die tattoo heeft ie toch al een tijdje?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:34 schreef Dutch_view het volgende:
HIJ heeft een nieuwe Oumi tattoo, nu al de morele winnaar van vandaag.
Is er ooit een dag geweest dat ie daar wat genuanceerder in stond?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:18 schreef Mansjester het volgende:
Volgens de zichzelf overschattende arrogante lul Mou gaat Pogacar schroeien vandaag
Mooie combinatie van het extreme mentale en fysieke ja.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biatlon is toch gewoon een van de leukste sporten die er is joh
Soort darts dus.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooie combinatie van het extreme mentale en fysieke ja.
Het wordt als nieuw(s) gebracht op HLN, maar idd hij heeft hem schijnbaar al een tijdje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die tattoo heeft ie toch al een tijdje?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het wordt als nieuw(s) gebracht op HLN, maar idd hij heeft hem schijnbaar al een tijdje.
Dit was blijkbaar aanleiding om het nogmaals als nieuws te brengen....
https://www.hln.be/wielre(...)on-aan-oumi~a0c0c954
[ afbeelding ]
Volgens mij niet neequote:Op woensdag 11 juni 2025 10:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er ooit een dag geweest dat ie daar wat genuanceerder in stond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |