Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Was dit een poging voor geel van Van der Poel?
Gisteren dom gereden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Wel jammer voor Lipowitz. Heel vaak net niet.
Had hij gisteren maar niet zo dom moeten rijden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Euro? Fietsen? Dwergen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
De Grootmeester in het geel, De Grootmeester zorgt voor 1.000.
Typisch voor de Wilco Keldermansiaanse renners in het wieltjerennen, teveel hinken op 2 gedachten en dan overal tekort komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
28' verliezen op Vinge is ook geen sinecure. Tijd voor de betere kuren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Pogacar-topic zit al in meltdown modus, erg mooi.
Heeft Mou al gereageerd?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Pogacar-topic zit al in meltdown modus, erg mooi.
Ik juich dit toe.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu de Fransen met Seixas een goede tijdrijder hebben, kunnen we de Tour weer gaan vullen met een tijdrit van 50 km.
Behalve de ramptoerist uithangen kom ik daar eigenlijk nooit meer, maar volgens mij heeft mou daar een perm.quote:
PCS is al maanden kapot met die vreselijke ads.quote:
Remco = Geir Karlstad?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
Renaat weer met z'n zelfverzonnen grenzen. Onder de 14 minuten, alsof het een magische barrière is die geslecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |