Pat probeert te minderen met de alcohol.quote:Ook de renners steken het niet onder stoelen of banken dat het aandeel van Lefevere niet te overschatten is. Ook Remco Evenepoel bedankte zijn voormalige ploegbaas haast meteen na de finish. "Hij zal er wel ne goeie op drinken", grapte hij ook nog.
"Ach, ik drink inderdaad wel graag iets, maar ik ben alleen thuis en dan doe ik dat toch niet", reageert Lefevere. "Ik zit in een periode dat ik ook wat aan het diëten ben – proberen, althans – dus ik zal er vanavond eentje op drinken, maar ik zal niet meer uitgaan in het feestgedruis."
"Eerlijk, eigenlijk had ik dit het liefst met mijn ploeg gevierd, maar door omstandigheden kon ik er niet bij zijn."
Evenepoel had wel al gedacht aan Lefevere voordat er nog maar van een feestje gesproken kon worden. "Hij had me vanmorgen al gestuurd: 'Als ik deze win, dan is die voor jou, patron', schreef hij. En zoals hij meestal doet, hield hij nog maar eens zijn woord."
Als Don Pat 'eentje' zegt, bedoelt hij een doosquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Pat probeert te minderen met de alcohol.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Don Pat 'eentje' zegt, bedoelt hij een doos
Ja, meende bij de Brabantse pijl al iets te zien op de arm van Tattoo Remco.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het wordt als nieuw(s) gebracht op HLN, maar idd hij heeft hem schijnbaar al een tijdje.
Dit was blijkbaar aanleiding om het nogmaals als nieuws te brengen....
https://www.hln.be/wielre(...)on-aan-oumi~a0c0c954
[ afbeelding ]
En Jonas Creteur is ziedend.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steef heeft een paar zeges van Carlos Barredo doorgestreept.
Je moet wat om het leuk te houdenquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:13 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijp ik goed dat Remco en Mathieu al tijden geleden op training een kleine onderlinge strijd van de tijdrit van gisteren gemaakt hebben met richtverschil 1 minuut![]()
Van het openen van een champagnefles.quote:“Ik brak ‘m bijna”: Remco Evenepoel wil champagne ontkurken na tijdritzege, maar dat loopt bijna mis
Derde seizoenszege, gele trui én 1000ste overwinning voor Quick-Step: Remco Evenepoel had woensdagavond genoeg redenen om de champagne te ontkurken na zijn tijdrit in de Dauphiné. Al blijkt dat niet meteen het grootste talent van de wereldkampioen tijdrijden...
Op beelden van Soudal-Quick-Step is te zien is hoe een goedlachse Evenepoel de champagnefles tevergeefs probeert te openen via de grond en even later met een mes. Het is zelfs even schrikken wanneer een halfgeopende fles zich plots zelf ontkurkt. Met veel moeite slaagt de kopman er uiteindelijk in om de staf en zijn ploegmaats van een glaasje bubbels te voorzien.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:50 schreef wimderon het volgende:
Een analyse.
[..]
Van het openen van een champagnefles.
DIe is inderdaad compleet over de rooiequote:
Z'n pauper-ads vertragen heel de boel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rokende server midden op de dag, zou onze digitale nomade het langzaam opgeven?
Zou het? Dat zou wel hilarisch zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Z'n pauper-ads vertragen heel de boel.
Abondon Lowie Vervaeke na een valpartij, die kan weer krantenknipsels gaan verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |