Hihahoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:21 schreef mario390 het volgende:
riccione strand zijn nog niet veel mensen, en somige in behaarden alter
Geen idee, let daar eigenlijk niet zo op. Ik doe het ook, vooral als het veel gequote is, is anders een puist met werk en dan weet ook niemand waar het antwoord over gaat,quote:
Oh oh ...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een mars uit de apparaat gehaald. Geen spijt
Goed bezig! Je had er ook 5 uit kunnen halen, maar je hield je in.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
Snap ik, zou ik ook geen spijt van hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
vannacht was kolumbie final, minutjes erder eingeslapen ,is ook niet belangrijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, zou ik ook geen spijt van hebben
O jammer wel dat je net de finale niet hebt gezien, maar als er iemand gewonnen heeft die je niet leuk vond is het ook iet erg dat je het gemist hebtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht was kolumbie final, minutjes erder eingeslapen ,is ook niet belangrijk
en vollidiot heeft gewonnen
O voor de nabestaande is dat wel fijnquote:
even niet fijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O voor de nabestaande is dat wel fijn
Wat hij gedaan heeft niet fijn, maar zijn ouders zullen het ook niet snappen en dan is het voor hun wel fijn dat er een afscheidsbrief isquote:
denk je? maar ze hebben nu de antwoort hoezo hij heet gedaan heeftquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hij gedaan heeft niet fijn, maar zijn ouders zullen het ook niet snappen en dan is het voor hun wel fijn dat er een afscheidsbrief is
Geen idee ik heb die brief niet gelezenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je? maar ze hebben nu de antwoort hoezo hij heet gedaan heeft
Ik heb er weer een paar hangenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:26 schreef loveislikeakiss het volgende: [..] Als een kippetje aan het spit
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb er weer een paar hangen
[ afbeelding ]
Dat is zeker waar, voor de nabestaande is het altijd heel erg. Vooral als ze niets gemerkt hebben. Maar ook als ouders wel merken en weten dat un kind ergens mee zit is de pijn niet minderquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef mario390 het volgende:
vor de ouders is het zeker moelijk nu te weten dat ze niks gemerkt hebben hoe hij zich voelt
Hoi KWquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb er weer een paar hangen
[ afbeelding ]
misschien weesten ze ook niet dat hij en waffenkarte heeftquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, voor de nabestaande is het altijd heel erg. Vooral als ze niets gemerkt hebben. Maar ook als ouders wel merken en weten dat un kind ergens mee zit is de pijn niet minder
Nu heb ik zin in kipquote:
Ik heb geen idee, er zullen de komende tijd wel meer dingen bekend worden. Bij jullie denk ik meer dan hier. Al staat het hier ook wel in de kranten nuquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien weesten ze ook niet dat hij en waffenkarte heeft
Auquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Arme amalia
Prinses Amalia heeft een breuk in haar arm opgelopen na een val van haar paard. De 21-jarige dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima moet hiervoor geopereerd worden.
https://www.nu.nl/konings(...)t-onder-het-mes.html
Ahgossiequote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Arme amalia
Prinses Amalia heeft een breuk in haar arm opgelopen na een val van haar paard. De 21-jarige dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima moet hiervoor geopereerd worden.
niet bestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Arme amalia
O jee dat is inderdaad uitkijken, straks hang ik aan het spitquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de kip geen trek krijgt in jou
[ afbeelding ]
Hoe kom jij die beelden van mij?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de kip geen trek krijgt in jou
[ afbeelding ]
Je lijkt er niet eens opquote:
Heb je niet genoeg aan zo'n menuquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:51 schreef DJMO het volgende:
Quarterpounder menu besteld. Bijna op. Zometeen nog een dubbele cheeseburger bestellen terwijl ik op @:rob wacht
nichtje van mijn moeder schreef me de dagen dat haar moeder nach not-opquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee dat is inderdaad uitkijken, straks hang ik aan het spit
Niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |