Als dit voor de wereld geldt.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef TAmaru het volgende:
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Als iedereen was zoals jij zou het gekund hebben.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
Alle essentiële bedrijven nationaliseren, de arbeiders het eigendom geven tot de productiemiddelen, alle bedrijfssubsidies afschaffen, huisjesmelken strafbaar stellen met de doodstraf, een directe miljardeninvestering in de huizenmarkt om fors meer huizen te bouwen dan nodig zijn, de rijken rehabiliteren.
Daarna weer een systeem opzetten van een dictatuur van het proletariaat met een commissie bestaande uit arbeiders
Kleinere politie afzonderlijke departementen moeten ze geen onderlinge storingen hebben met communicatie? Op tv zie je vaak deze : vaak gaan politie in Usa snauwen naar elkaar zo van "Blijf in je eigen district!"quote:Op maandag 9 juni 2025 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
Van elke provincie een federale staat maken, zodat deze meer rechten heeft en niet meer voor elk akkefietje hoeft te antwoorden naar het centrale Den Haag.
Nou dit dus. Behalve de doodstraf.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
Alle essentiële bedrijven nationaliseren, de arbeiders het eigendom geven tot de productiemiddelen, alle bedrijfssubsidies afschaffen, huisjesmelken strafbaar stellen met de doodstraf, een directe miljardeninvestering in de huizenmarkt om fors meer huizen te bouwen dan nodig zijn, de rijken rehabiliteren.
Waarom dan precies?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zou misschien wel als eerste de beveiliging van Geert Wilders stopzetten.
Het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Wilders alleen maar een stoorzender in de Nederlandse politiek is. Met het opblazen van het kabinet heeft hij nu ook zijn eigen kiezers genaaid.quote:
Heel goed van jou. Zet er meteen even bij hoe je wilt voorkomen dat we dezelfde taferelen krijgen als toen abortus nog strafbaar was.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog een paar maatregelen die ik zou nemen, maar die je van de huidige politiek nooit zal hoeven te verwachten.
Strenge handhaving van het verbod op meisjesbesnijdenis.
Invoering van een verbod op jongensbesnijdenis.
Waarom?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zou misschien wel als eerste de beveiliging van Geert Wilders stopzetten.
Alle extreme moslims eruit! RAUS.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef TAmaru het volgende:
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Lekker dan. Zomaar wat dingen uit de jaren 90 waar ik dan aan denk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zou alles weer zo maken zoals in de jaren 90.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lekker dan. Zomaar wat dingen uit de jaren 90 waar ik dan aan denk.
Orkaan Daria in 1995
Bijlmerramp.
Golfoorlog.
Acht jaar paars.
Watersnood in 1995
Moord op Rabin
Ik denk dat van die standpunten zijn waar iedereen het mee eens is... totdat je gaat praten over hoe dat dan tot stand moet komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:22 schreef aquaboer het volgende:
Als eerste zou ik investeren in goed onderwijs en zorg voor iedereen, en daarna zorgen voor een eerlijker verdeling van welvaart en een schoner milieu.
Je staat daar niet voor je eigen droomwensjes, je staat daar in het belang van de bevolking.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat van die standpunten zijn waar iedereen het mee eens is... totdat je gaat praten over hoe dat dan tot stand moet komen.
Want voor elke mooie droomwens die je kan hebben zal je harde maatregelen moeten nemen waar je groepen mensen "pijn" mee zal doen. En in welke hoek je die klappen dan uitdeelt.. dat is politiek.
Dank je wel voor je waardeloze bijdrage weer, Hiddendoe. Heel diep van je dat je weer niet gewoon de losse eindjes zelf aan elkaar kan knopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je staat daar niet voor je eigen droomwensjes, je staat daar in het belang van de bevolking.
Wat nou? Het zijn letterlijk jouw eigen woorden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dank je wel voor je waardeloze bijdrage weer, Hiddendoe. Heel diep van je dat je weer niet gewoon de losse eindjes zelf aan elkaar kan knopen.
Ok laten we maar de arbeid verrichten om je te laten zien waarom je met je domme opmerking spijkers op laag water aan het zoeken bent (zoals je eigenlijk bijna altijd doet op dit forum)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat nou? Het zijn letterlijk jouw eigen woorden.
Want voor elke mooie droomwens die je kan hebben zal je harde maatregelen moeten nemen waar je groepen mensen "pijn" mee zal doen. En in welke hoek je die klappen dan uitdeelt.. dat is politiek.
Nergens in die opdracht wordt gesteld dat je dat moet doen vanuit het perspectief van het belang van de bevolking. Dat verzin jij er zelf bij.quote:De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Absoluut niet! Ik vlieg heel vaak uit de bocht en ik ben dan ook de eerste om dat toe te geven.quote:Dat jij die rare behoefte had om die valse correctie uit te delen zegt mij dat je vooral interesse hebt om (op een soort kinderachtige basisschool manier) te showcasen hoe goed jij wel niet bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:21 schreef SoS87 het volgende:
Ik zou Hiddendoe in een bejaardentehuis zonder internet laten opnemen.
En waar laat je de joden? En de homo's? En de gehandicapten? En, last but not least, waar laat je de rechtse relschoppers?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef DjVero het volgende:
Religie verbieden, met name Islam. Christendom wil ik gedogen, op dorpen zoals Urk of Staphorst na. Daar zou de bezem erdoorheen gaan.
De invloed van de EU beperken.
Geen nieuwe buitenlanders erbij.
Rellend (links) tuig vastzetten voor langere tijd, dus misschien zijn extra gevangenissen ook geen overbodige luxe.
En bouwen, bouwen, bouwen, zonder dat er rekening gehouden hoeft te worden met (linkse) huilclubjes of stikstof.
Ik vraag me af in hoeverre die angst terecht is. In sommige landen, zoals bijvoorbeeld in Frankrijk en Zweden, wordt het verbod op meisjesbesnijdenis wel streng gehandhaafd. Er zijn in Frankrijk en Zweden ook gevallen geweest van vrouwen (het zijn bijna altijd vrouwen die het doen) die wegens het besnijden van hun dochters tot jarenlange gevangenisstraffen zijn veroordeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Heel goed van jou. Zet er meteen even bij hoe je wilt voorkomen dat we dezelfde taferelen krijgen als toen abortus nog strafbaar was.
Het Jodendom is een religie, tolereer ik niet in meinem Land!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En waar laat je de joden? En de homo's? En de gehandicapten? En, last but not least, waar laat je de rechtse relschoppers?
Het zijn niet alleen moslims die dit doen. Vandaar dat ik ook even de rituele slacht er met de haren bijsleur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre die angst terecht is. In sommige landen, zoals bijvoorbeeld in Frankrijk en Zweden, wordt het verbod op meisjesbesnijdenis wel streng gehandhaafd. Er zijn in Frankrijk en Zweden ook gevallen geweest van vrouwen (het zijn bijna altijd vrouwen die het doen) die wegens het besnijden van hun dochters tot jarenlange gevangenisstraffen zijn veroordeeld.
Bij een verbod op jongensbesnijdenis verwacht ik dus ook relatief weinig problemen. Ik denk dat de moslims zich er nog wel aan zullen houden. Een beetje voorlichting zal misschien ook wel helpen. In de Koran staat niets over besnijdenis. Binnen de islamitische geestelijkheid bestaat dan ook geen eensgezinde mening over de vraag of besnijdenis alleen aanbevolen of ook verplicht is. Als je niet besneden bent, kun je gewoon moslim zijn, je kunt bidden, je kunt islamitisch trouwen en na je dood kun je ook islamitisch begraven worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |