abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217897960
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Mja
pi_217898012
Een stramien verzinnen voor elke plaats met meer dan 500 inwoners, wat deze minimaal moet hebben (denk aan supermarkt, noodvoorzieningen, toegang tot medische hulp, et cetera)
Van elke provincie een federale staat maken, zodat deze meer rechten heeft en niet meer voor elk akkefietje hoeft te antwoorden naar het centrale Den Haag.
Daarna de dan voormalige Koning weer terug op Zijn troon zetten. Grondwet blijft verder ongewijzigd.

[ Bericht 27% gewijzigd door Metalfrost op 09-06-2025 22:43:09 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_217898046
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef TAmaru het volgende:
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Als dit voor de wereld geldt.

Ik zou experts inzetten om te kijken hoe miljardairs stevig belast kunnen worden en miljonairs toestaan. Waar miljarden alleen voor afzonderlijke landen een middel mag zijn.

Een sociaal-liberale samenleving, altijd paars, met een universeel basisinkomen en goede voorzieningen.

Wat ontwikkeling betreft, vol inzetten op duurzaam en energiezuinig bouwen.
pi_217898099
Dat Zou Niet goed komen
pi_217898155
Ik zou zsm weer een democratie instellen, en het volk zelf leiders laten kiezen. Moet er echt niet aan denken om zelf alleenheerser te zijn, die worden over het algemeen ook niet oud. Ik zou mezelf dan ook niet verkiesbaar stellen. Politiek is niks voor mij.
pi_217898193
Ik zou misschien wel als eerste de beveiliging van Geert Wilders stopzetten.
pi_217898266
Ik voer een democratie met rechtstaat in voor linkse mensen. De rest moet zijn kop houden en anders rammen we het dicht, ik tolereer een vijandige invasie niet
  maandag 9 juni 2025 @ 23:10:05 #8
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217898342
Alle essentiële bedrijven nationaliseren, de arbeiders het eigendom geven tot de productiemiddelen, alle bedrijfssubsidies afschaffen, huisjesmelken strafbaar stellen met de doodstraf, een directe miljardeninvestering in de huizenmarkt om fors meer huizen te bouwen dan nodig zijn, de rijken rehabiliteren.

Daarna weer een systeem opzetten van een dictatuur van het proletariaat met een commissie bestaande uit arbeiders _O_
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217898446
Verder zou ik alle betrekkingen met de staat Israel verbreken. Sluiting van de Nederlandse ambassade in Israel en terugroepen ambassadepersoneel, en sluiting van de Israelische ambassade in Nederland en uitwijzen van de Israelische ambassadeur. Blokkeren van alle geldverkeer met Israel. Intrekking van landingsrechten van Israelische luchtvaartmaatschappijen op Nederlandse luchthavens (dit had uiteraard op 4 oktober 1992 al moeten gebeuren). En nog veel meer.
pi_217898575
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
Alle essentiële bedrijven nationaliseren, de arbeiders het eigendom geven tot de productiemiddelen, alle bedrijfssubsidies afschaffen, huisjesmelken strafbaar stellen met de doodstraf, een directe miljardeninvestering in de huizenmarkt om fors meer huizen te bouwen dan nodig zijn, de rijken rehabiliteren.

Daarna weer een systeem opzetten van een dictatuur van het proletariaat met een commissie bestaande uit arbeiders _O_
Als iedereen was zoals jij zou het gekund hebben.
pi_217898657
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
Van elke provincie een federale staat maken, zodat deze meer rechten heeft en niet meer voor elk akkefietje hoeft te antwoorden naar het centrale Den Haag.
Kleinere politie afzonderlijke departementen moeten ze geen onderlinge storingen hebben met communicatie? Op tv zie je vaak deze : vaak gaan politie in Usa snauwen naar elkaar zo van "Blijf in je eigen district!"
  dinsdag 10 juni 2025 @ 00:37:07 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217898682
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
Nou dit dus. Behalve de doodstraf.
Ik neem gewoon Limburg voor mijn rekening, en dan mag Mikey de rest van NL hebben en huisjesmelkers executeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 04:49:35 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217898787
Dan zouden radicaal linkse personen mij liquideren, want zo zijn ze nou eenmaal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 juni 2025 @ 05:25:27 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217898794
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zou misschien wel als eerste de beveiliging van Geert Wilders stopzetten.
Waarom dan precies?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 10 juni 2025 @ 06:56:07 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217898848
Ik zou onmiddelijk aftreden en mijn verantwoordelijkheden afschuiven op iemand anders.
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 juni 2025 @ 07:03:06 #16
367000 roos94
pi_217898859
Iedereen tegelijkertijd pil van drion
pi_217898868
Kneuzen als TS gaan eruit
pi_217898909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 07:09 schreef Raw85 het volgende:
Kneuzen als TS gaan eruit
Mooi man. Ja als jij de alleenheerser wordt, dan heb je dat recht, dus ga er gewoon voor.
Mja
pi_217899065
Dan voer ik de democratie in.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_217899358
Een jaar of 10 de Javier Milei weg bewandelen en als ik er vertrouwen in heb het weer overdragen aan de democratie.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:09:00 #21
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217899359
Ik zou alles weer zo maken zoals in de jaren 90.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217899402
Padel verbieden.
Daarna gaan alle wielrenners eruit.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:59:33 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_217899668
Ik zou de wetten proberen aan te nemen en af te schaffen waarmee je het volgende beleid legaal zou maken:

1. Gewelddadig misdrijf plegen met dubbel paspoort => straf uitzitten en daarna deporteren. Probeer het elders maar weer. Wellicht later uit te breiden met ongeacht of je een dubbel paspoort hebt. Dus op basis van migratieachtergrond. Kan via verdragen met Marokko of Algarije die hun eigen volk weer terugnemen voor een bepaald bedrag aan steun per jaar.

2. Geen huisbezit meer voor mensen zonder een Nederlands paspoort. Nee ook geen EU paspoorten. Optie 1. je mag het houden (tot je dood oid) maar je moet verkopen en overdragen aan een Nederlander. 2. Je krijgt 5 jaar om je huis te verkopen. Ik denk gezien de nood voor mensen (vooral starters) om een opties in de markt te krijgen dat het optie 2 wordt.

3. Strengere regels voor huizenbezit en verhuur (hoeveel mag je tegelijkertijd bezitten en leegstand en dwang tot renovatie etc..). Als je huisjesmelker gaat worden dan kan je maar beter echt je best doen een goed product neer te zetten. Dus geen slapende eigenaren meer die de hoofdprijs vragen

4. Stimuleren om grotere tech bedrijven hier te starten/vestigen. Misschien een echte (geavanceerde) hosted AI dienst in Nederland zonder connecties met china of de VS.

5. Start van bouw meerdere kleine moderne kerncentrales.

6. Groene sectors van Nederland meer met elkaar verbinden en uitbreiden. Wat aggressiver dan nu

7. Moderne nieuwbouw-gebouwen die volledig buiten de smaak vallen in historische stads-centra op de slooplijst zetten en vervangen met one-off ontworpen gebouwen die binnen de stijl van de andere gebouwen vallen of indien mogelijk zelfs het verdwenen historische gebouw spiegelen

8. Afdwingen snelheidsmaximum van 25 km/u voor gemotoriseerde dingen die op het fietspad mogen. Blauwe kentekens kunnen de weg op sinds alles nu 30km/u is in de stad.

9. Kentekens afdwingen voor alle gemotoriseerde voertuigen. Zo kan je bijvoorbeeld fatbikes beter herleiden naar de eigenaar.

10. Afschaffing religieus gekleurd onderwijs. Ja ook voor joodse scholen. Ja ook christelijke scholen. Ja ook islamitische scholen. Ik ken mensen die beetje op zo'n engnekkig joods orthodoxe school hebben gezeten en dat lijkt echt een grote oefening te zijn in "afstand houden van de smerige bedorven maatschappij en wij zijn beter dan anderen". Ik kan me voorstellen dat islamitisch onderwijs soortgelijke effecten heeft samen met lagere kwaliteit in bepaalde vakken zoals Nederlands en Geschiedenis etc..

11. Geen gezinshereniging meer. Geen "uitnodigen van een vrouw of man" door iemand die zelf niet geboren is met een Nederlands paspoort. Genoeg mensen hier om te neuken en trouwen. Ga maar op bumble je geluk zoeken of latin night meetups. Ipv je nichtje uit rabat gebruiken om hier te komen broeden.

12. Hogere compensatienormen voor leraren. Meer geld naar onderwijs.

13. Harde stop op bouw van moskees. Doe dat maar in bestaande bouw.

14. Gedwongen dienstplicht voor jongeren die meermaals contact met politie hebben gehad.

15. Sowieso meer geld richting defensie. Ik denk richting de 3 a 4% ipv 2%. En het heropbouwen van de marine en schepenproductie in Nederland.

Kan nog een hele waslijst produceren maar ik denk dat dit een goed begin is.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 10-06-2025 10:27:48 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_217899689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 05:25 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom dan precies?
Het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Wilders alleen maar een stoorzender in de Nederlandse politiek is. Met het opblazen van het kabinet heeft hij nu ook zijn eigen kiezers genaaid.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 10:21:19 #25
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_217899788
Alle Marokkanen terug naar Turkije sturen. Daarna ga ik bier drinken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')