abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217899915
Nog een paar maatregelen die ik zou nemen, maar die je van de huidige politiek nooit zal hoeven te verwachten.

Strenge handhaving van het verbod op meisjesbesnijdenis.
Invoering van een verbod op jongensbesnijdenis.
pi_217900057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog een paar maatregelen die ik zou nemen, maar die je van de huidige politiek nooit zal hoeven te verwachten.

Strenge handhaving van het verbod op meisjesbesnijdenis.
Invoering van een verbod op jongensbesnijdenis.
Heel goed van jou. Zet er meteen even bij hoe je wilt voorkomen dat we dezelfde taferelen krijgen als toen abortus nog strafbaar was.

En vergeet ook niet om de rituele slacht te verbieden.
Ongeacht of deze manier van slachten halal of kosher wordt genoemd.
pi_217900080
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zou misschien wel als eerste de beveiliging van Geert Wilders stopzetten.
Waarom?
pi_217900112
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef TAmaru het volgende:
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Alle extreme moslims eruit! RAUS.
Suikertaks + Vet voedseltaks
Minimaal woonruimte 20m² Gedeelde woonkamers, douches & toiletten wordt normaal.
6 daagse werkweek terug en zondag alles dicht optyfen
Te dikke kinderen op fatbikes gaan maar lopen zelfde voor scooters
Dwang arbeid voor alle criminelen of beter gezegd slavenarbeid je werkt maar tot je er dood bij neervalt
Geen dieren thuis niemand niet je gaat maar naar de kinderboerderij
pi_217900130
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 07:03 schreef roos94 het volgende:
Iedereen tegelijkertijd pil van drion
Dat is niet lief Roos.
pi_217900185
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zou alles weer zo maken zoals in de jaren 90.
Lekker dan. Zomaar wat dingen uit de jaren 90 waar ik dan aan denk.

Orkaan Daria in 1995
Bijlmerramp.
Golfoorlog.
Acht jaar paars.
Watersnood in 1995
Moord op Rabin
  dinsdag 10 juni 2025 @ 11:08:11 #32
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217900190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Lekker dan. Zomaar wat dingen uit de jaren 90 waar ik dan aan denk.

Orkaan Daria in 1995
Bijlmerramp.
Golfoorlog.
Acht jaar paars.
Watersnood in 1995
Moord op Rabin
Word jij nooit moe van jezelf?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217900199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Word jij nooit moe van jezelf?
Nee.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 11:55:45 #34
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217900508
- Uit de EU & NAVO
- Internationale verdragen opzeggen
- Grootschalige gedwongen deportaties van criminele migranten en extremisten
- Nationaliseren van de zorg, ov, nutsbedrijven, etc
- Flink minder belasting op zaken als voedsel en energie, dit bekostigen met extra belasting op luxezaken zoals electronica, kleding en auto's, etc.
- Minder consumeren, grotere focus op duurzaamheid
- De focus leggen op schoonheid in de openbare ruimte ipv alles vanuit een kostenplaatje te redeneren, maak Nederland weer mooi
- Abortus termijn flink inkorten, ter compensatie de morning-after pill in het basispakket
- Dit spreek voor zich; maar die hele woke drek verbieden
pi_217901189
Als eerste zou ik investeren in goed onderwijs en zorg voor iedereen, en daarna zorgen voor een eerlijker verdeling van welvaart en een schoner milieu.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:33:12 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_217901256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:22 schreef aquaboer het volgende:
Als eerste zou ik investeren in goed onderwijs en zorg voor iedereen, en daarna zorgen voor een eerlijker verdeling van welvaart en een schoner milieu.
Ik denk dat van die standpunten zijn waar iedereen het mee eens is... totdat je gaat praten over hoe dat dan tot stand moet komen.

Want voor elke mooie droomwens die je kan hebben zal je harde maatregelen moeten nemen waar je groepen mensen "pijn" mee zal doen. En in welke hoek je die klappen dan uitdeelt.. dat is politiek.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_217901696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ik denk dat van die standpunten zijn waar iedereen het mee eens is... totdat je gaat praten over hoe dat dan tot stand moet komen.

Want voor elke mooie droomwens die je kan hebben zal je harde maatregelen moeten nemen waar je groepen mensen "pijn" mee zal doen. En in welke hoek je die klappen dan uitdeelt.. dat is politiek.
Je staat daar niet voor je eigen droomwensjes, je staat daar in het belang van de bevolking.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 14:28:47 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217901709
Ik zou een systeem als in Iran inrichten met een raad van hoeders die bepaalt of alles wel aan de juiste waarden voldoet. Maar deze raad van hoeders toetst iit Iran alles dan aan of het redelijk, wetenschappelijk onderbouwd, verstandig, duurzaam en liberaal is.

En daarbij ben ik dan voorzitter van die raad van hoeders en heb ik een vetostem.

En ohja, alle muziek die ik stom vind wordt vernietigd.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 14:52:29 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_217901876
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 14:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je staat daar niet voor je eigen droomwensjes, je staat daar in het belang van de bevolking.
Dank je wel voor je waardeloze bijdrage weer, Hiddendoe. Heel diep van je dat je weer niet gewoon de losse eindjes zelf aan elkaar kan knopen.
pi_217901938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 14:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Dank je wel voor je waardeloze bijdrage weer, Hiddendoe. Heel diep van je dat je weer niet gewoon de losse eindjes zelf aan elkaar kan knopen.
Wat nou? Het zijn letterlijk jouw eigen woorden.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 15:21:11 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_217902155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 14:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat nou? Het zijn letterlijk jouw eigen woorden.
Ok laten we maar de arbeid verrichten om je te laten zien waarom je met je domme opmerking spijkers op laag water aan het zoeken bent (zoals je eigenlijk bijna altijd doet op dit forum)

1. In dit topic wordt letterlijk de situatie beschreven waar JIJ uitgenodigd wordt om jouw ideeen te delen:

quote:
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Nergens in die opdracht wordt gesteld dat je dat moet doen vanuit het perspectief van het belang van de bevolking. Dat verzin jij er zelf bij.

2. Zelfs als we dat er even bij verzinnen dan is mijn taalgebruik nog steeds prima. Zelfs als ik het impliciet niet zeg is het vrij aannemelijk dat je impliciet zegt dat je jouw wensen en dromen voor de bevolking ziet als een wensen en dromen die de maatschappij beter zouden maken. Zeggen dat het jouw wensen en dromen zijn doet daar niks aan af en is niet een instantie van expliciet aangeven dat jij niet beseft dat het niet om jouw belangen gaat maar die van de bevolking.

Dat jij die rare behoefte had om die valse correctie uit te delen zegt mij dat je vooral interesse hebt om (op een soort kinderachtige basisschool manier) te showcasen hoe goed jij wel niet bent.

Er is geen basisschool meer, Hiddendoe. Er is geen juf meer. Dit forum zit vol met volwassenen die steeds dwars door je zuig en trek posts heen kijken.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 15:21:37 #42
299769 SoS87
FC Utereg
pi_217902163
Ik zou Hiddendoe in een bejaardentehuis zonder internet laten opnemen.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 15:23:51 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217902190
Ik zou een genocide organiseren.

En daarna de kolonies weer ons eigen maken, en uitbreiden naar een Groot Nederland. Verder nieuw land winnen uit het water.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217902340
@SpecialK

quote:
Dat jij die rare behoefte had om die valse correctie uit te delen zegt mij dat je vooral interesse hebt om (op een soort kinderachtige basisschool manier) te showcasen hoe goed jij wel niet bent.
Absoluut niet! Ik vlieg heel vaak uit de bocht en ik ben dan ook de eerste om dat toe te geven.

Ten tweede is de opdracht uit de OP van een basisschoolniveau dat het bijkans onmogelijk is om hier 'volwassen' op te reageren.

Helemaal prima als je mij lik op stuk geeft (ik kan het hebben), maar wel weer jammer dat je in je laatste opmerking begint over volwassenen die reageren op een stelling die inderdaad niet zou misstaan in groep 1, 2 of 3 van de basisschool.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217902345
Religie verbieden, met name Islam. Christendom wil ik gedogen, op dorpen zoals Urk of Staphorst na. Daar zou de bezem erdoorheen gaan.
De invloed van de EU beperken.
Geen nieuwe buitenlanders erbij.
Rellend (links) tuig vastzetten voor langere tijd, dus misschien zijn extra gevangenissen ook geen overbodige luxe.

En bouwen, bouwen, bouwen, zonder dat er rekening gehouden hoeft te worden met (linkse) huilclubjes of stikstof.
pi_217902389
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:21 schreef SoS87 het volgende:
Ik zou Hiddendoe in een bejaardentehuis zonder internet laten opnemen.
Bekijk deze YouTube-video
pi_217902393
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef DjVero het volgende:
Religie verbieden, met name Islam. Christendom wil ik gedogen, op dorpen zoals Urk of Staphorst na. Daar zou de bezem erdoorheen gaan.
De invloed van de EU beperken.
Geen nieuwe buitenlanders erbij.
Rellend (links) tuig vastzetten voor langere tijd, dus misschien zijn extra gevangenissen ook geen overbodige luxe.

En bouwen, bouwen, bouwen, zonder dat er rekening gehouden hoeft te worden met (linkse) huilclubjes of stikstof.
En waar laat je de joden? En de homo's? En de gehandicapten? En, last but not least, waar laat je de rechtse relschoppers?
pi_217902407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Heel goed van jou. Zet er meteen even bij hoe je wilt voorkomen dat we dezelfde taferelen krijgen als toen abortus nog strafbaar was.
Ik vraag me af in hoeverre die angst terecht is. In sommige landen, zoals bijvoorbeeld in Frankrijk en Zweden, wordt het verbod op meisjesbesnijdenis wel streng gehandhaafd. Er zijn in Frankrijk en Zweden ook gevallen geweest van vrouwen (het zijn bijna altijd vrouwen die het doen) die wegens het besnijden van hun dochters tot jarenlange gevangenisstraffen zijn veroordeeld.

Bij een verbod op jongensbesnijdenis verwacht ik dus ook relatief weinig problemen. Ik denk dat de moslims zich er nog wel aan zullen houden. Een beetje voorlichting zal misschien ook wel helpen. In de Koran staat niets over besnijdenis. Binnen de islamitische geestelijkheid bestaat dan ook geen eensgezinde mening over de vraag of besnijdenis alleen aanbevolen of ook verplicht is. Als je niet besneden bent, kun je gewoon moslim zijn, je kunt bidden, je kunt islamitisch trouwen en na je dood kun je ook islamitisch begraven worden.
pi_217902461
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En waar laat je de joden? En de homo's? En de gehandicapten? En, last but not least, waar laat je de rechtse relschoppers?
Het Jodendom is een religie, tolereer ik niet in meinem Land!
Waarom specifiek homo's en gehandicapten? Is homofilie een religie, of zo?

En wat rechtse relschoppers betreft zou ik niet veel veranderen t.o.v. nu, maar wellicht is het een bijzonder goed idee om de tokkie-sport bij uitstek - voetbal - ook te verbieden inderdaad!
pi_217902488
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik vraag me af in hoeverre die angst terecht is. In sommige landen, zoals bijvoorbeeld in Frankrijk en Zweden, wordt het verbod op meisjesbesnijdenis wel streng gehandhaafd. Er zijn in Frankrijk en Zweden ook gevallen geweest van vrouwen (het zijn bijna altijd vrouwen die het doen) die wegens het besnijden van hun dochters tot jarenlange gevangenisstraffen zijn veroordeeld.

Bij een verbod op jongensbesnijdenis verwacht ik dus ook relatief weinig problemen. Ik denk dat de moslims zich er nog wel aan zullen houden. Een beetje voorlichting zal misschien ook wel helpen. In de Koran staat niets over besnijdenis. Binnen de islamitische geestelijkheid bestaat dan ook geen eensgezinde mening over de vraag of besnijdenis alleen aanbevolen of ook verplicht is. Als je niet besneden bent, kun je gewoon moslim zijn, je kunt bidden, je kunt islamitisch trouwen en na je dood kun je ook islamitisch begraven worden.
Het zijn niet alleen moslims die dit doen. Vandaar dat ik ook even de rituele slacht er met de haren bijsleur.
Toen dit verbod bijna rond was, kwam er protest vanuit de religieuze joodse gemeenschap die het hier niet mee eens waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')