Rechts conservatieve slachtoffer jank modus aan. Maar die msm media zijn fake media en hebben allemaal een linkse bias.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sociale media niet als primaire nieuwsbron gebruiken helpt al veel.
Volg jij de media maar die het vreedzame protesten noemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vanuit een livestream met rellen weet je absoluut niet wie er daarna nog opgepakt wordt je praat net zoals veel populisten verfieerbare onzin.
MSN daar kijk ik niet naar, daar staan hele vage dingen op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Rechts conservatieve slachtoffer jank modus aan. Maar die msm media zijn fake media en hebben allemaal een linkse bias.
Nee, dat is hem niet. Hij heeft er ook 1 gemaakt over de reclamefilmpjes. Met een Scandinavische er bij als contrast, waar ze uitleggen dat ze er zijn om de bevolking te helpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar had John Oliver jaren geleden wel een leuk informatief stukje over.
Bekijk deze YouTube-video
BLM was er niet altijd die boosheid kwam zoals ik al opmerkte nadat een burger door excessief politiegeweld om het leven was gekomen en de overheid dit incident graag wou vergeten ipv gerechtigheid voor iedere burger na te streven.quote:
Oh ja, klopt. Even kijken, moet vast wel te vinden zijn. Maar een korte clip in dit stuk met 2 stoners is ook wel chef's kissquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:53 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is hem niet. Hij heeft er ook 1 gemaakt over de reclamefilmpjes. Met een Scandinavische er bij als contrast, waar ze uitleggen dat ze er zijn om de bevolking te helpen.
Bij het grootste gedeelte van de universiteitsrellen was iemand anders (schijnbaar) president.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Niet iedereen is voorstander van een fascistische staat. Die antifascisten zijn geen terroristische groepering, maar gewoon bezorgde burgers die vinden dat Trump te ver is gegaan.
Maar met wat framing kom je natuurlijk een heel eind door dat om te draaien en ze af te schilderen als een gevaar voor de hele VS. De Amerikaanse afdeling van ISIS, bijvoorbeeld.
vage aantijgingen, gen bewijs van vrijuit gaan en ga zo maar door. Dit krijg je dus met niet al te snuggere mensen die 'hun eigen onderzoek doen'.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja een aantal moorden heb ik live gezien.
Een gepensioneerde militair die door zijn hoofd werd geschoten omdat hij het lef had een juwelier te bewaken die ze wouden plunderen.
De rellen plus de hele rechtzaak van Kyle Rittenhouse gevolgd waar slachtoffers zijn gevalllen.
Huizen en winkls die in de brand werden gestoken, auto's omdat ze een Amerikaanse vlag hebben hangen.
Ik kwam erachter dat er veel informatie verzwegen werd en beelden weggelaten in de media dus ik ben het zelf uitgebreid gaan volgen.
Ik heb beelden gezien die ik niet wou zien, maar ik weet nu wel dat het niet allemaal zo is als dat het voorgedaan word.
En dat is waarom mijn mening is dat deze walgelijke protesten keihard aangepakt moeten worden. Desnoods met het leger.
Gewoon levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating dus.quote:On June 2, 2020, David Dorn, a 77-year-old retired police captain, was fatally shot after interrupting the burglary of a pawn shop in The Ville, St. Louis.[2] The incident took place during riots in St. Louis, Missouri following the murder of George Floyd. Stephan Cannon, who was 24 years old at the time of the incident, was convicted of his murder on July 20, 2022
On July 20, Cannon was found guilty of first degree murder, first degree burglary, and three counts of armed criminal action. He was sentenced to life in prison without parole on October 5
Tja dat je van de onderbuik mening bent hadden we hier al geconstateerd als je verfieerbare feiten vage dingen vindt, kun je beter naar het bnw forum gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
MSN daar kijk ik niet naar, daar staan hele vage dingen op.
Een criminiele burger die betaalde met vals geld werd te hard aangepakt omdat hij zich verzette bij arrestatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
BLM was er niet altijd die boosheid kwam zoals ik al opmerkte nadat een burger door excessief politiegeweld om het leven was gekomen en de overheid dit incident graag wou vergeten ipv gerechtigheid voor iedere burger na te streven.
Nee was bij een juwelier.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
vage aantijgingen, gen bewijs van vrijuit gaan en ga zo maar door. Dit krijg je dus met niet al te snuggere mensen die 'hun eigen onderzoek doen'.
Ik neem aan dat je met die moord doelt op:
[..]
Gewoon levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating dus.
En dat is dus het hele probleem met zo'n selectief en beperkt perspectief, vaak gefilterd doordat informatie word gebracht door mensen met een hele duidelijke eigen agenda.
Ik zeg wat ik gezien heb, dat jij dat een leugen vind prima.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja dat je van de onderbuik mening bent hadden we hier al geconstateerd als je verfieerbare feiten vage dingen vindt, kun je beter naar het bnw forum gaan.
Nee, je hebt geen verifieerbare feiten. Dan valt er ook niets te discussiëren. Als er daadwerkelijk iemand is neergeschoten heb je daar vast een verifieerbare bron bij. Nu bral je gewoon maar wat zonder onderbouwing en is het een gevalletje 'dat hep op Feesboek gestaan'.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee was bij een juwelier.
Jij wil alleen maar je eigen waarheid horen een ander liegt.
Biden heeft de grenzen niet open gezet, grappig en sanctuary cities zijn alleen al tegen de wet en niet willen helpen met de federale overheid is waarschijnlijk ook onwettig en mannetjes bij vrouwtjes laten sporten ook maar blijf de NOS en CNNtrouw geloven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zoveel onzin in 1 post?
Legaal of illegaal verblijf dient juridisch te worden vastgesteld. Dat is iets wat altijd is gebeurd en wat dus nu niet gebeurd.
Welke regels overtreden Newsom en de burgermeester precies?
Biden heeft helemaal niet de grenzen 'opengezet'.
Are you having a stroke?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:11 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Biden heeft de grenzen niet open gezet, grappig en sanctuary cities zijn alleen al tegen de wet en niet willen helpen met de federale overheid is waarschijnlijk ook onwettig en mannetjes bij vrouwtjes laten sporten ook maar blijf de NOS en CNNtrouw geloven.
Ik heb het niet van facebook.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen verifieerbare feiten. Dan valt er ook niets te discussiëren. Als er daadwerkelijk iemand is neergeschoten heb je daar vast een verifieerbare bron bij. Nu bral je gewoon maar wat zonder onderbouwing en is het een gevalletje 'dat hep op Feesboek gestaan'.
Dat staat er niet. Ik ben eerlijk gezegd ook wel een beetje klaar met al die users met hun IQ in hun username. Leer eerst maar even begrijpend lezen en probeer dan eens een discussie te voeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het niet van facebook.
Leer jij eerst maar eens lezen i.p.v. met domme beschuldigingen komen.
Het lijkt wel een zichtbare 19 nervous breakdown zoveel onsamenhangende dingen in 1 lange zin willen behandelen..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Are you having a stroke?
Oprecht serieuze vraag.
Het enige wat je kan is beledigen om je eigen mening hoog te houden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Ik ben eerlijk gezegd ook wel een beetje klaar met al die users met hun IQ in hun username. Leer eerst maar even begrijpend lezen en probeer dan eens een discussie te voeren.
Wie zijn de sponsors?quote:
Domme niet onderbouwde meningen schreeuwen is idd geen discussie goed dat je dat zelf ook inziet als je nu ook jezelf daar aan gaat houden komen we feitelijk inhoudelijk ook nog ergens.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige wat je kan is beledigen om je eigen mening hoog te houden.
Hier is idd geen discussie mogelijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Domme niet onderbouwde meningen schreeuwen is idd geen discussie goed dat je dat zelf ook inziet als je nu ook jezelf daar aan gaat houden komen we feitelijk inhoudelijk ook nog ergens.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het enige wat je kan is beledigen om je eigen mening hoog te houden.
Hier is idd geen discussie mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |