Gelukkig kunnen die nog wel gewoon zien dat ik alleen een linkje deelde.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je bij de FA's gemeld, voor het framen van FOK!. We zien hun wijze woorden/actie wel tegemoet.
Dat klopt, maar zonder reden. We hoeven geen zealots te hebben die allerlei posts van ons gaan rapporteren omdat ze die post zelf niet door de beugel vinden kunnen gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef 03f het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die nog wel gewoon zien dat ik alleen een linkje deelde.
Dat snap ik en dat lijkt mij juist een reden om het over te laten aan organisaties zoals het CIDI.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zonder reden. We hoeven geen zealots te hebben die allerlei posts van ons gaan rapporteren omdat ze die post zelf niet door de beugel vinden kunnen gaan
Dat klopt, maar zonder reden. We hoeven geen zealots te hebben die allerlei posts van ons gaan rapporteren omdat ze die post zelf niet door de beugel vinden kunnen gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:55 schreef 03f het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die nog wel gewoon zien dat ik alleen een linkje deelde.
Lijkt me de bedoeling dat het eerst via ons gaat, eigenlijk. Dat zal het CIDI zelf ook zeggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:57 schreef 03f het volgende:
[..]
Dat snap ik en dat lijkt mij juist een reden om het over te laten aan organisaties zoals het CIDI.
Jullie hebben het oordeel 'geen antisemitisme' gegeven toch? Ik denk helemaal terecht in dit geval. Ik geef slechts aan waar je terecht kunt mocht je het niet met dit oordeel eens zijn. Wat ik kan mij voorstellen dat mensen dat niet zijn en er iets mee willen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt me de bedoeling dat het eerst via ons gaat, eigenlijk. Dat zal het CIDI zelf ook zeggen.
Ah zo. Ja die weten hun weg toch wel te vinden hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:05 schreef 03f het volgende:
[..]
Jullie hebben het oordeel 'geen antisemitisme' gegeven toch? Ik denk helemaal terecht in dit geval. Ik geef slechts aan waar je terecht kunt mocht je het niet met dit oordeel eens zijn. Wat ik kan mij voorstellen dat mensen dat niet zijn en er iets mee willen.
Nee. Hij state het nogmaals en maakt nog bold ook. Dus vanuit eigen positie, niet vanuit herhalen. Anders doe je dat niet en laat je de tekst gewoon staan.quote:
Er wordt nog nader naar gekeken Red.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Hij state het nogmaals en maakt nog bold ook. Dus vanuit eigen positie, niet vanuit herhalen. Anders doe je dat niet en laat je de tekst gewoon staan.
Maar prima hoor als jullie het niet zo zien. Verschil van inzicht denk ik dan.
De enige die dat telkens roept ben jij.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien moet er wat minder hysterisch gedaan worden over antisemitisme, elke keer als iemand iets over Israel roept. Het boeit the powers that be tenslotte ook geen reet als er de vreselijkste dingen over islamitische landen gezegd worden. Of over de linkser georienteerden in ons eigen land.
Het is immer zo, mijn heer, geen ziener wordt in eigen land geëerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De enige die dat telkens roept ben jij.
Jij bent geen ziener, jij hebt gewoon een kleurtje en een grote bek.quote:
Hoogstens een tele-quote:
Geen pincet bij de hand?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:56 schreef sp3c het volgende:
Die zit in mijn broek maar ik ga hem nu ff niet uitschuiven voor je
Geen idee waarom nu weer jouw panties in a bunch zitten, maar als we het toch een keer langs de meetlat leggen: het onderwerp is ongeveer een jaar oud en derhalve geen NWS meer, voor zover het als ooit in NWS thuis hoorde en wordt door twee man vooral gebruikt om een hoop shit te posten waarvan een kleuter al kan zien dat het niet waar is (zoals b.v. een vermeend ongeval van 2 weken daarvoor waarop Tesla veroordeeld zou zijn tot het betalen van 500 miljoen dollar). En waarbij vragen om bronnen door de heer @SymbolicFrank steevast genegeerd worden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
Kan iemand een keer aan @:VEM2012 uitleggen dat op de man spelen niet is toegestaan? Dat is het voornaamste wat hij in de Tesla topics doet, naast andere mensen er op wijzen dat alleen positieve dingen die over Tesla gaan in dat topic zijn toegestaan. Dat alles periodiek aangemoedigd door @:CoolGuy.
Jij vraagt altijd om een bron en keurt alles af wat niet heel positief is over Tesla. Dus ik negeer je in dat topic, wat het geruzie met de helft heeft verminderd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
En waarbij vragen om bronnen door de heer @:SymbolicFrank steevast genegeerd worden.
Wellicht gewoon eens een moment om de reeks te beëindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |