NOS kent geen premium artikelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De grote landelijke media zoals het AD en de NOS veranderen voortdurend hun berichten en dan gaat het zowel om premium/niet premium als in aanpassingen in de inhoud. Ik heb het afgelopen jaar al meermaals users gehad die dachten dat ik nieuwsberichten aangepast hadden, terwijl het de bron was dat 1 of meerdere keren hun bericht veranderde.
Vaak zijn het spelfouten of is er een update die aan het nieuwsbericht wordt toegevoegd, maar een andere toon of insteek van het nieuwsbericht komt ook geregeld voor. En digitale kranten zoals het AD passen hun premium en niet premium artikelen aan om aan de ene kant genoeg 'gratis' lezers over te houden voor hun adverteerders en aan de andere kant hun abonnees genoeg redenen te geven om hun abbo te behouden.
Niks nieuws dus. Zo'n aanpassing zullen we nog veel vaker gaan krijgen. Wat mij betreft mag een artikel blijven staan als het ooit gratis was, dus ook wanneer het daarna premium wordt.
Please do.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal Danny voorstellen om dit te doen bij asielzoeker-topics
Ja, bij NOS bedoel ik natuurlijk aanpassingen aan titels, kopjes of tekst.quote:
Ik vind dit dus echt onzin, @Straatcommando., hoe zeer ik je normaal gesproken ook waardeer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Blijkbaar kunnen dit soort onderwerpen niet meer normaal worden besproken met het clientele van FOK! anno 2025, dan maar helemaal niet.
Niet alleen dit. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe het werkt, maar soms kun je een artikel lezen dat wel degelijk premium is. 1 gratis per dag oid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeeel vreemd dit. Nu is het idd geen premium artikel meer lol
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt onzin, @:Straatcommando., hoe zeer ik je normaal gesproken ook waardeer.
Figuren die de discussie willens en wetens proberen te saboteren - zoals een Howard met z’n leugens en woordenspelletjes - moet je naar mijn bescheiden mening echt keihard aan kunnen pakken.
quote:Je krijgt te veel 'duimpjes omhoog' van onwelriekend links schorum. Schuld door associatie.
quote:Kijk ik had het als rechtse kiezer ook liever inhoudelijk met jou als vieze linkse deuger () aan de stok gehad, maar er is geen groep waar ik een grotere teringhekel aan heb dan aan smerige leugenaars als Howard.
quote:Omdat dat ook niet klopt. Waar noemde ik jou links dan?
quote:Ik weet niet of iemand die het presteert om (eerder in dit topic) in één zin twee dt-fouten te maken de aangewezen persoon is om over de taalbeheersing van anderen te klagen.
quote:Voor iemand die kennelijk in het buitenland woont post je wel bijzonder vaak in de trend alsof hetgeen waar je kritiek op hebt jou ook nog schaadt
quote:Het heeft dus niets te maken met verdachtmakingen, want dit artikel in de OP en het andere artikel dat ik heb gedeeld weten prima te onderbouwen dat er dus inderdaad sprake is van activisme in de juridische wereld en de ambtenarij.
Jij bent daarentegen vooral bezig met deze feiten te ontkennen en het probleem te leggen bij de boodschapper en je druk aan te maken over spelfouten in andermans posts.
quote:Je komt er niet mee weg, Howard. Het bericht ging niet over ambtenaren. Ook niet over huidige rechters. Oud-rechters, dáár gaat het om in dit artikel. Dus hou op met het verdacht maken van die andere genoemde groepen.
En ik weet dat je gebruikelijke tactiek hier is om zoveel onzin te posten dat mensen eigenlijk geen zin meer hebben om alles tegen te spreken, maar dat ga ik hier wel doen. Iemand die het woord rechtsstaat niet eens goed kan spellen hoeven op dit thema nooit serieus te nemen.
quote:Mijn voorbeelden waren behoorlijk duidelijk en mijn post lang genoeg. Ik heb geen zin om er veel meer tijd in te steken en vervolgens alsnog met allerlei ruime begrippen omheen gekletst te worden. Want dat is dus precies de rechtspraak, een veel ruimer begrip dan hier door de naieve fokker wordt gedacht
quote:Nee hij is nu bezig met een studie Elonisme
En dit is van anderhalve pagina.quote:Nee clown, het probleem is dat jij huidige rechters verwijt dat OUD-rechters en ambtenaren zich uitspreken. Dat weet je zelf ook wel, dus stop toch met die zielige woordenspelletjes.
Ja, waar bepaalde users die overduidelijk KAK uitbraken eens goed worden tegengesproken vooral.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dit is van anderhalve pagina.
Je denkt toch niet dat ik dit soort buikloop keer op keer ga blijven filteren? Dit is van diverse users. En dit gebeurt werkelijke elk topic waarin bepaalde users elkaar tegen het lijf lopen.
Ja maar gekke is dus dat ik eerst die premium melding kreeg, ik wegklikte en nu dus wel alles kan lezen. Leek mij dat het gratis artikel dan eerst zichtbaar zou zijn maar nu dus niet. Ofzoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen dit. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe het werkt, maar soms kun je een artikel lezen dat wel degelijk premium is. 1 gratis per dag oid.
Ik ben er zelf ook al in gestonken, topic aangemaakt en niemand kon de bron lezen
Schreeuw je ook tegen elke hondendrol die op de stoep ligt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, waar bepaalde users die overduidelijk KAK uitbraken eens goed worden tegengesproken vooral.
Dat hele premium gebeuren is een ramp. Ik snap de journalistiek overigens wel, maar toch.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja maar gekke is dus dat ik eerst die premium melding kreeg, ik wegklikte en nu dus wel alles kan lezen. Leek mij dat het gratis artikel dan eerst zichtbaar zou zijn maar nu dus niet. Ofzoiets
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schreeuw je ook tegen elke hondendrol die op de stoep ligt?
Laat het gaan. alsjeblieft, dat is voor iedereen beter.
Als dit het beste argument is..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schreeuw je ook tegen elke hondendrol die op de stoep ligt?
Laat het gaan. alsjeblieft, dat is voor iedereen beter.
Nee mijn argument staat heel duidelijk boven die posts omschreven.quote:
Het is eindresultaat van jullie beleid is:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee mijn argument staat heel duidelijk boven die posts omschreven.
Allright als je het op die manier wil doen..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het is eindresultaat van jullie beleid is:
-desinformatie/kak enz moet allemaal kunnen ‘want je kan het toch gewoon weerleggen’
-maar niet in te felle bewoordingen want anders verwijderen we je post
-posts waarin je zoals Howard in beschaafde woorden pleit voor de meest verschrikkelijke dingen![]()
-iemand aanspreken op zijn leugens —> brrr ongezellig
quote:Als de treurige discussietactieken van Howard aan de kaak stellen al deugen is tegenwoordig dan is dat begrip wel heel erg aan inflatie onderhevig. Het tot in den treure verdedigen van je holmaatje zou ik eerder als deugen aanmerken, maar goed, dat ben ik.
quote:Laf geduik, zo kennen we je. Posts waaruit blijkt dat ik deuger ben laat je alsnog achterwege natuurlijk.
Splinter en balk.quote:Nee lafbek je kan je onzin 100x herhalen maar je kan de huidige rechters niet verdacht maken omdat oud-rechters of ambtenaren iets vinden. En dat is wat je steeds doet, ook al loop je nu zielig te duiken.
Dan weerleg je het, of niet.. zonder op de man te spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:02 schreef Raw85 het volgende:
Prima, dan laat je NWS lekker onderkakken met onzin
IdeolOgie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan weerleg je het, of niet.. zonder op de man te spelen.
En ik heb ook net zo goed kak van Howard op geruimd want die begon er ook mee. Dat is toch de gehele synergie, bepaalde users liggen zo bizar ver uit elkaar qua ideoligie en denkwijze dat er niets anders uit kan komen dan .. dit.
Ik heb 100x gevraagd om zijn onderbouwing, wetende dat die toch niet zou komen. En zo is ook gebleken. Het is iemand die met smerige spelletjes iedere discussie probeert te verneuken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan weerleg je het, of niet.. zonder op de man te spelen.
En ik heb ook net zo goed kak van Howard op geruimd want die begon er ook mee. Dat is toch de gehele synergie, bepaalde users liggen zo bizar ver uit elkaar qua ideoligie en denkwijze dat er niets anders uit kan komen dan .. dit.
Ik vraag sommige users ook niet om hun onderbouwing omdat ik weet dat er of niks of onzin uit komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik heb 100x gevraagd om zijn onderbouwing, wetende dat die toch niet zou komen. En zo is ook gebleken. Het is iemand die met smerige spelletjes iedere discussie probeert te verneuken.
Nee, het gaat mis zodra iemand willens en wetens kak verspreidt en we een fanatieke reactie daarop uit gaan bannen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vraag sommige users ook niet om hun onderbouwing omdat ik weet dat er of niks of onzin uit komt.
Het gaat mis zodra mensen beginnen te schelden of discussies op de man ipv inhoud gaan voeren.
Ik ban niemand zomaar om een fanatieke reactie. Doorgaans haal ik zulke posts weg, maar als het hele topic een aaneensluiting van dat soort posts is, is er geen redden meer aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee, het gaat mis zodra iemand willens en wetens kak verspreidt en we een fanatieke reactie daarop uit gaan bannen.
Dat weet ik hoor, ik bedoelde met uitbannen ook meer ‘niet toestaan’ dan bannen op het forum.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ban niemand zomaar om een fanatieke reactie. Doorgaans haal ik zulke posts weg, maar als het hele topic een aaneensluiting van dat soort posts is, is er geen redden meer aan.
Ik weet dat dat vervelend is, maar ik kan niet zonder meer invullen wanneer iemand er gewoon helemaal naast zit, of dat hij of zij doelbewust de boel verstoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, ik bedoelde met uitbannen ook meer ‘niet toestaan’ dan bannen op het forum.
Tja, ik vind het echt een verkeerde keuze omdat de kakverspreiders er nu mee weg komen maar goed, daar zullen we het waarschijnlijk niet over eens worden.
Nu heb ik niet direct kritiek op het algemene mod beleid hier, maar bij deze user is over jaren en topics heen wel degelijk een patroon te herkennen hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet dat dat vervelend is, maar ik kan niet zonder meer invullen wanneer iemand er gewoon helemaal naast zit, of dat hij of zij doelbewust de boel verstoort.
Wat ik wel kan aansturen is hoe het topic leest. Overigens is het wel vaker gebleken dat de persoon die het bij het juiste eind had verguist werd. The truth hurts, maar hou het dan wel zo schappelijk als mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |