abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2025 @ 18:14:15 #126
319979 Fok-it
All is well
pi_217943216
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 18:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als jij minder kansloos inhakt op anderen, zal ik de strijdbijl begraven ;)
In dit topic was alles wat hij zei gewoon valide hoor. Howard heeft een duidelijke politieke agenda op dit forum en gelukkig kan je daar gewoon tegenin gaan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217943222
Er wordt weer continue gestoken heen en weer en op de man gespeeld.
Vinden jullie dat lekker of hoe zit dat?
Vakman pur sang
pi_217943228
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 18:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als jij minder kansloos inhakt op anderen, zal ik de strijdbijl begraven ;)
Houd die strijdbijl lekker in de hand joh. Na je eerste twee mislukte pogingen om mij weg te zetten als een deuger of weet ik veel wat - zonder daar ondanks meerdere verzoeken bewijs voor aan te leveren - zie ik een derde poging van je met veel vertrouwen tegemoet.

En op users als @HowardRoark die smerige discussietactieken hanteren zal ik altijd blijven inhakken.
pi_217943251
Ik wacht nog steeds op je ECLI-nummers en rechtsoverwegingen, Howard.
pi_217943252
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 18:03 schreef probeer het volgende:

[..]
Nou ... Ik durf heus geen rationeel verband te opperen tussen 'rechter zijn en je vak uitoefenen' en 'links-progressief' stemmen. Je hoort mij niets bazelen over het morele gelijk van links O-) O-) O-)

Maar ehh ...

Bekijk deze YouTube-video

"Gisteren heeft een Duitse rechter gezegd 'dat mag niet', en de Duitse regering zegt gewoon 'nou we doen het toch'". [...] "We moeten het gewoon doen. We moeten er gewoon lak aan hebben als een rechter een keer nee zegt."

... een zeer logisch en rationeel verband leggen tussen 'rechter zijn en je vak uitoefenen' en 'niet op de PVV stemmen', ja, dat durf ik toch zeer zeker wel aan ja.

De halal-slager stemt immers ook geen PvdD.
Ja, maar als de overheid rechtstreeks in strijd met de wet het onderwijs laat verengelsen dan zegt zo'n rechter doodleuk dat het aan de politiek is om de wet te overtreden. Idem met de censuur, of het negeren van de verplichting om binnen 8 weken een wetsvoorstel daartoe in te dienen na het voorlopig plaatsen van een ziekte op de A-lijst uit de WPG. Ook rechterlijke uitspraken werden stelselmatig door de regeringen Rutte genegeerd.

Ik krijg toch sterk de indruk dat het niet alleen maar lafbekken zijn, maar dat hierin ook een ideologische voorkeur meespelt. Ook dat is volkomen selectieve verontwaardiging. In die kringen heerst het idee dat links-liberale ideologie het recht is, maar dat is helemaal niet zo. Er is ook helemaal niets, nulkommanul, juridisch aan het oordeel dat een fractie van de wettelijke maximumstraf wel weer genoeg vergelding is en we vooral naar het belang van de dader moeten kijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217943349
Paar Nederlanders die in Egypte een mars lopen, wordt het wat moeilijker gemaakt.

https://www.nu.nl/midden-(...)-mars-in-egypte.html

Dan heb je ook wel lef als je in Egypte een protest mars wil lopen. What can possibly go wrong. :')
Vakman pur sang
  Forum Admin zaterdag 14 juni 2025 @ 18:39:06 #132
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217943534
wat een goed topic vol jijbakken en deugerij en zo
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin zaterdag 14 juni 2025 @ 18:39:54 #133
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217943561
Blijkbaar kunnen dit soort onderwerpen niet meer normaal worden besproken met het clientele van FOK! anno 2025, dan maar helemaal niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')