Ik laat deze beslissing graag aan @Straatcommando. over. Ik begrijp je vraag en er valt zeker wat voor te zeggen maar Straat heeft de sleutelbos meequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is weer nieuws uit de regio
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Mocht men hier geen aandacht aan besteden en terugvallen op oude patronen dan kan je het topic altijd weer op slot gooien
Er zijn meerdere posts verwijderd, dus welke bedoel je precies?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:59 schreef Richestorags het volgende:
Waarom is mijn statement over de radicale Islam in het Spanje migranten topic verwijderd?
Als iemand écht een nazi is kan die persoon een nazi worden genoemd, iemand als dusdanig wegzetten op basis van iets wat een vermeende 'nazigroet' (situatie Musk of die Hongaarse burgemeester recent) zou zijn betreft gewoon laster.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:59 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een vraagje:
Hoezo is het "laster" als je iemand die een hitlergroet doet een Nazi noemt?
En dan gaat het niet om een (andere) user.
Topic is nog steeds dicht?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we het nog een keer proberen
Over radical islam is the snake hiding in the grass.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn meerdere posts verwijderd, dus welke bedoel je precies?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:59 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een vraagje:
Omdat niet iedereen die een Hitlergroet doet een nazi is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:59 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een vraagje:
Jan en alleman?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Omdat niet iedereen die een Hitlergroet doet een nazi is.
Sowieso is het niet de bedoeling om Jan en alleman maar voor nazi, islamofoob, racist, jodenhater, incel etc. uit te maken.
Straatcommando was je net voorquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik pak de loper wel.
Oh, de deur stond al open!
Deugmensch, kansenparel, usual suspect en antisemiet zijn dan weer geen probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Sowieso is het niet de bedoeling om Jan en alleman maar voor nazi, islamofoob, racist, jodenhater, incel etc. uit te maken.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef Leandra het volgende:
Grappig genoeg noemen wij het een Hitlergroet, maar wordt het in het Engels een "Nazi salute" genoemd.
Dus ja, vertalen naar het Engels zou de bijzondere bewering opleveren dat "Niet iedereen die een Nazi groet doet een Nazi is".
Mogen we Hitler nog wel een Nazi noemen of is dat ook "laster"?
Deugmensch ben ik nog niet tegengekomen, maar de rest haal ik weg als ik het zie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Deugmensch, kansenparel, usual suspect en antisemiet zijn dan weer geen probleem.
Heb wel de Topic pointer nog aangepastquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Straatcommando was je net voor
Rode loper is nog steeds welkom hoor.
Top, dank je!quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb wel de Topic pointer nog aangepast
Zero tolerance , geen persoonlijke aanvallen en hou de discussie on-topic
Ja, zelfs iemand die er heel veel moeite voor doet om publiekelijk alles te doen wat een nazi ook zou doen, moet je toch het voordeel van de twijfel gunnen. Zeker als hij zelf ontkent er 1 te zijn. En je mag hem ook geen fascist noemen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ik bepaal het beleid hier niet en wat ik er persoonlijk van vind is niet relevant in deze.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, zelfs iemand die er heel veel moeite voor doet om publiekelijk alles te doen wat een nazi ook zou doen, moet je toch het voordeel van de twijfel gunnen. Zeker als hij zelf ontkent er 1 te zijn. En je mag hem ook geen fascist noemen.
Hoe ver ben je dan je politiek correcte doel voorbij geschoten? Of voelen anders te veel posters zich aangesproken? Sommige waarheden zijn onbespreekbaar, want anders worden er mensen boos!
Aan de andere kant worden er nu ook mensen boos. Maar dat is een kleinere groep. Dus ik begrijp het wel ...
Oh FFS met je mailquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik bepaal het beleid hier niet en wat ik er persoonlijk van vind is niet relevant in deze.
Als je van mening bent dat het beleid /de policy moet worden aangepast zodat Jan en allemaal voor nazi, genocide-lover of wat dan ook mag worden weggezet, zul je het hogerop moeten zoeken. Je kunt je verzoek, richten aan forum@fok.nl. Dan bereik je alle FA's en A's met één mail.
Jij weet hoe het werktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh FFS met je mailEn neem ook gelijk een abo zodat je users kan negeren
Heb ik dat gezegd? Ok, hoe mag je de mensen die oproepen tot vreemdelingenhaat en het omverwerpen van de democratie dan wel noemen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik bepaal het beleid hier niet en wat ik er persoonlijk van vind is niet relevant in deze.
Als je van mening bent dat het beleid /de policy moet worden aangepast zodat Jan en allemaal voor nazi, genocide-lover of wat dan ook mag worden weggezet, zul je het hogerop moeten zoeken. Je kunt je verzoek, richten aan forum@fok.nl. Dan bereik je alle FA's en A's met één mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |