Yep, de verkeerde mensen. Mensen verwachten van politieke partijen dat ze de burger vertegenwoordigen. Niet de illegalen die niet vies zijn van een relletje.quote:
"Illegalen zijn crimineel en rellende sympathisanten zijn ook crimineel, dus zullen het allemaal wel illegalen zijn. Het is allemaal 1 pot nat."quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar nu voeren ze de regels en wetten uit en is het weer niet goed. Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe links progressieven constant in de bres springen voor illegalen, criminelen en meer van dat soort tuig.
Als deze passie nou eens aangewend zou worden om de arbeiders die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen te helpen dan zouden ze de verkiezingen op hun sloffen winnen.
Hoe meer ik van dit soort “activisme” voor de verkeerde mensen zie hoe lager ik de kans in schat dat de democraten het Witte Huis weer winnen in 2028.
Het opnemen voor anderen is sowieso een onbestaand concept in het hoofd van deze user. Gewoon negeren, een week geleden was hij helemaal klaar met Trump.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
"Illegalen zijn crimineel en rellende sympathisanten zijn ook crimineel, dus zullen het allemaal wel illegalen zijn. Het is allemaal 1 pot nat."
Zoiets?
Kudo's voor het vatten van populistische indoctrinatie in één postquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yep, de verkeerde mensen. Mensen verwachten van politieke partijen dat ze de burger vertegenwoordigen. Niet de illegalen die niet vies zijn van een relletje.
Hoe denk je dat de gemiddelde Amerikaan kijkt tegen deze ontwikkelingen?
Die zien op social media rellend tuig zwaaiend met buitenlandse vlaggen op de straten van de VS.
Vervolgens zien ze dat de gouverneur en de burgermeester vooral bezig zijn met die mensen te verdedigen.
Zou er een arbeider zijn die oprecht last heeft gehad van illegale immigratie de democratische partij als een serieuze optie ziet?
Ik durft te wedden dat de approval ratings voor Trump omhoog schieten door dit hele gebeuren.
Vandaar dat alle democratische gouverneurs zich hiertegen uitspreken?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yep, de verkeerde mensen. Mensen verwachten van politieke partijen dat ze de burger vertegenwoordigen. Niet de illegalen die niet vies zijn van een relletje.
Die zien op social media rellend tuig zwaaiend met buitenlandse vlaggen op de straten van de VS.
Vervolgens zien ze dat de gouverneur en de burgermeester vooral bezig zijn met die mensen te verdedigen.
Zou er een arbeider zijn die oprecht last heeft gehad van illegale immigratie de democratische partij als een serieuze optie ziet?
Ik durft te wedden dat de approval ratings voor Trump omhoog schieten door dit hele gebeuren.
Perceptie is alles vrolijke vriend, en de beelden die de Amerikanen te zien krijgen vertellen exact het verhaal dat ik zojuist heb gepost.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kudo's voor het vatten van populistische indoctrinatie in één post
Als je FOX kijkt wel inderdaad. Kijk je MSNBC oid krijg je het andere verhaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Perceptie is alles vrolijke vriend, en de beelden die de Amerikanen te zien krijgen vertellen exact het verhaal dat ik zojuist heb gepost.
En hoe harder men dat verhaal probeert te weerspreken hoe belachelijker de democraten eruit zien.
Die beelden gaan ook rond, maar laten we eerlijk wezen een journalist die een rubberen kogel tegen haar been krijgt weegt lang niet zo zwaar als rellend tuig die zwaaien met Mexicaanse vlaggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:50 schreef Monolith het volgende:
Welke beelden mensen te zien krijgen hangt ook vooral af van hun nieuwsconsumptie. Veel mensen zullen ook het gericht met rubberen kogels schieten op een journalist zien, al wordt dat natuurlijk ook van harte toegejuicht door Trumpfans, want die gaan braaf mee in het riedeltje dat de pers 'de vijand' is.
Ga je nog uitleggen waarom het in jouw ogen een goed idee is dat Trump tegen de wil van het lokale bestuur ingrijpt in een staat? Je weet wel die staat die in jouw ogen toch maximaal zelf over de eigen inrichting mag gaan? Zoals bij abortus en zo?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Perceptie is alles vrolijke vriend, en de beelden die de Amerikanen te zien krijgen vertellen exact het verhaal dat ik zojuist heb gepost.
En hoe harder men dat verhaal probeert te weerspreken hoe belachelijker de democraten eruit zien.
Dat laatste staat inderdaad wat lager op het wensenlijstje van de MAGA-mensjes, maar niet gek veel hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die beelden gaan ook rond, maar laten we eerlijk wezen een journalist die een rubberen kogel tegen haar been krijgt weegt lang niet zo zwaar als rellend tuig die zwaaien met Mexicaanse vlaggen.
Trump is opnieuw verkozen en een van de redenen is het stoppen illegale immigratie.
Journalisten die geraakt worden door een rubberen kogel staan wat lager op ranglijst.
Trump is gekozen zodat hij zelf rijk kan worden ten koste van Amerika.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die beelden gaan ook rond, maar laten we eerlijk wezen een journalist die een rubberen kogel tegen haar been krijgt weegt lang niet zo zwaar als rellend tuig die zwaaien met Mexicaanse vlaggen.
Trump is opnieuw verkozen en een van de redenen is het stoppen illegale immigratie.
Journalisten die geraakt worden door een rubberen kogel staan wat lager op ranglijst.
Mensen zonder normale rechtsgang en proces illegaal verklaren, opakken en uitzetten is onwettelijk, gap. Meerdere rechters hebben daar al uitspraken over gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar nu voeren ze de regels en wetten uit en is het weer niet goed. Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe links progressieven constant in de bres springen voor illegalen, criminelen en meer van dat soort tuig.
Als deze passie nou eens aangewend zou worden om de arbeiders die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen te helpen dan zouden ze de verkiezingen op hun sloffen winnen.
Hoe meer ik van dit soort “activisme” voor de verkeerde mensen zie hoe lager ik de kans in schat dat de democraten het Witte Huis weer winnen in 2028.
Die glijdende schaal is bij hem inmiddels een verticale wand geworden jaquote:
Mwah.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
Gevaccineerde gek waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lr65req5wq2g
Check deze rellende illegale Mexicaan!
MaAr dE gEwOnE AmErIkaAn dAn?!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah.
[ afbeelding ]
https://civiqs.com/result(...)ome_state=California
Wacht maar tot Trump deze cijfers ziet, dan hebben ze over een maand een nieuw bureau die staatspropaganda cijfers gaat presenteren zodat de geïndoctrineerden tenminste denken dat hun fascistische leider echt hun fantasieën kloppend maakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah.
[ afbeelding ]
https://civiqs.com/result(...)ome_state=California
Zou wel een leuke campagneslogan zijn: 'Vote for me, as I have got to get money' (stukje O'Jays genot)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Trump is gekozen zodat hij zelf rijk kan worden ten koste van Amerika.
Overduidelijk illegaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lr65req5wq2g
Check deze rellende illegale Mexicaan!
Je klinkt alsof jij je meer op je gemak zou voelen in zwaar religieuze landen. Je komt niet over als iemand die Westerse waarden hoog in het vaandel hebt staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leuk feitje: Chivaz is zelf een illegale gelukszoeker.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je klinkt alsof jij je meer op je gemak zou voelen in zwaar religieuze landen. Je komt niet over als iemand die Westerse waarden hoog in het vaandel hebt staan.
Dit is het punt nu juist, niet-blanken weer uit de VS/Europa krijgen, het liefst zo mensonterend mogelijk. Wetten en mensenrechten zijn slecht, aldus dit soort neonazi's. In de VS is men hard op weg een Christenkalifaat op te zetten, niet dat het gaat lukken, want de leider zelf geeft alleen maar om zichzelf.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen zonder normale rechtsgang en proces illegaal verklaren, opakken en uitzetten is onwettelijk, gap. Meerdere rechters hebben daar al uitspraken over gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |