abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217900391
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:28 schreef beefkeek het volgende:

[..]
"verkeerde mensen"

Mijn hemel kerel.
Yep, de verkeerde mensen. Mensen verwachten van politieke partijen dat ze de burger vertegenwoordigen. Niet de illegalen die niet vies zijn van een relletje.
Hoe denk je dat de gemiddelde Amerikaan kijkt tegen deze ontwikkelingen?
Die zien op social media rellend tuig zwaaiend met buitenlandse vlaggen op de straten van de VS.
Vervolgens zien ze dat de gouverneur en de burgermeester vooral bezig zijn met die mensen te verdedigen.
Zou er een arbeider zijn die oprecht last heeft gehad van illegale immigratie de democratische partij als een serieuze optie ziet?
Ik durft te wedden dat de approval ratings voor Trump omhoog schieten door dit hele gebeuren.
pi_217900392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar nu voeren ze de regels en wetten uit en is het weer niet goed. Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe links progressieven constant in de bres springen voor illegalen, criminelen en meer van dat soort tuig.
Als deze passie nou eens aangewend zou worden om de arbeiders die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen te helpen dan zouden ze de verkiezingen op hun sloffen winnen.
Hoe meer ik van dit soort “activisme” voor de verkeerde mensen zie hoe lager ik de kans in schat dat de democraten het Witte Huis weer winnen in 2028.
"Illegalen zijn crimineel en rellende sympathisanten zijn ook crimineel, dus zullen het allemaal wel illegalen zijn. Het is allemaal 1 pot nat."

Zoiets?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 11:41:15 #153
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217900438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
"Illegalen zijn crimineel en rellende sympathisanten zijn ook crimineel, dus zullen het allemaal wel illegalen zijn. Het is allemaal 1 pot nat."

Zoiets?
Het opnemen voor anderen is sowieso een onbestaand concept in het hoofd van deze user. Gewoon negeren, een week geleden was hij helemaal klaar met Trump.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 10 juni 2025 @ 11:41:57 #154
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217900442
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Yep, de verkeerde mensen. Mensen verwachten van politieke partijen dat ze de burger vertegenwoordigen. Niet de illegalen die niet vies zijn van een relletje.
Die zien op social media rellend tuig zwaaiend met buitenlandse vlaggen op de straten van de VS.
Vervolgens zien ze dat de gouverneur en de burgermeester vooral bezig zijn met die mensen te verdedigen.
Zou er een arbeider zijn die oprecht last heeft gehad van illegale immigratie de democratische partij als een serieuze optie ziet?
Ik durft te wedden dat de approval ratings voor Trump omhoog schieten door dit hele gebeuren.
Kudo's voor het vatten van populistische indoctrinatie in één post _O_
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_217900459
quote:

[..]
Vandaar dat alle democratische gouverneurs zich hiertegen uitspreken?

Je spreekt nu telkens over illegalen en hangt de rest van je conclusie daaraan. Probeer het nu nog eens maar zonder "illegalen" te gebruiken. Er liepen hier ook een hoop Amerikanen aan mee. Is je mening dan nog steeds hetzelfde?
pi_217900472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:41 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Kudo's voor het vatten van populistische indoctrinatie in één post _O_
Perceptie is alles vrolijke vriend, en de beelden die de Amerikanen te zien krijgen vertellen exact het verhaal dat ik zojuist heb gepost.
En hoe harder men dat verhaal probeert te weerspreken hoe belachelijker de democraten eruit zien.
pi_217900481
Welke beelden mensen te zien krijgen hangt ook vooral af van hun nieuwsconsumptie. Veel mensen zullen ook het gericht met rubberen kogels schieten op een journalist zien, al wordt dat natuurlijk ook van harte toegejuicht door Trumpfans, want die gaan braaf mee in het riedeltje dat de pers 'de vijand' is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217900495
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Perceptie is alles vrolijke vriend, en de beelden die de Amerikanen te zien krijgen vertellen exact het verhaal dat ik zojuist heb gepost.
En hoe harder men dat verhaal probeert te weerspreken hoe belachelijker de democraten eruit zien.
Als je FOX kijkt wel inderdaad. Kijk je MSNBC oid krijg je het andere verhaal.

Welk verhaal is 'de waarheid'?
pi_217900505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:50 schreef Monolith het volgende:
Welke beelden mensen te zien krijgen hangt ook vooral af van hun nieuwsconsumptie. Veel mensen zullen ook het gericht met rubberen kogels schieten op een journalist zien, al wordt dat natuurlijk ook van harte toegejuicht door Trumpfans, want die gaan braaf mee in het riedeltje dat de pers 'de vijand' is.
Die beelden gaan ook rond, maar laten we eerlijk wezen een journalist die een rubberen kogel tegen haar been krijgt weegt lang niet zo zwaar als rellend tuig die zwaaien met Mexicaanse vlaggen.
Trump is opnieuw verkozen en een van de redenen is het stoppen illegale immigratie.
Journalisten die geraakt worden door een rubberen kogel staan wat lager op ranglijst.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 12:01:09 #160
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217900554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ga je nog uitleggen waarom het in jouw ogen een goed idee is dat Trump tegen de wil van het lokale bestuur ingrijpt in een staat? Je weet wel die staat die in jouw ogen toch maximaal zelf over de eigen inrichting mag gaan? Zoals bij abortus en zo?

Leg nog eens uit waarom het federale bestuur zich überhaupt bezighoudt met interne zaken van Californië zoals illegalen? Dat is toch helemaal tegen jouw principes van lokaal zelfbestuur waar je in het abortus debat nogal fel op was?
pi_217900558
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die beelden gaan ook rond, maar laten we eerlijk wezen een journalist die een rubberen kogel tegen haar been krijgt weegt lang niet zo zwaar als rellend tuig die zwaaien met Mexicaanse vlaggen.
Trump is opnieuw verkozen en een van de redenen is het stoppen illegale immigratie.
Journalisten die geraakt worden door een rubberen kogel staan wat lager op ranglijst.
Dat laatste staat inderdaad wat lager op het wensenlijstje van de MAGA-mensjes, maar niet gek veel hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217900570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Trump is gekozen zodat hij zelf rijk kan worden ten koste van Amerika.
pi_217900688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar nu voeren ze de regels en wetten uit en is het weer niet goed. Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe links progressieven constant in de bres springen voor illegalen, criminelen en meer van dat soort tuig.
Als deze passie nou eens aangewend zou worden om de arbeiders die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen te helpen dan zouden ze de verkiezingen op hun sloffen winnen.
Hoe meer ik van dit soort “activisme” voor de verkeerde mensen zie hoe lager ik de kans in schat dat de democraten het Witte Huis weer winnen in 2028.
Mensen zonder normale rechtsgang en proces illegaal verklaren, opakken en uitzetten is onwettelijk, gap. Meerdere rechters hebben daar al uitspraken over gedaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217900709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:28 schreef beefkeek het volgende:

[..]
"verkeerde mensen"

Mijn hemel kerel.
Die glijdende schaal is bij hem inmiddels een verticale wand geworden ja :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217900803
quote:
Mwah.

https://civiqs.com/result(...)ome_state=California
  dinsdag 10 juni 2025 @ 12:47:42 #166
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217900919
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lr65req5wq2g

Check deze rellende illegale Mexicaan! :o
pi_217900957
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:

Gevaccineerde gek waarschijnlijk.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 10 juni 2025 @ 12:52:34 #168
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217900966
Grote landelijke "No Kings" protesten Zaterdag! _O_

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lr7rok73vc2l

[ Bericht 17% gewijzigd door GarlandBriggs op 10-06-2025 15:28:02 ]
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:00:44 #169
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217901032
quote:
MaAr dE gEwOnE AmErIkaAn dAn?!
pi_217901041
quote:
Wacht maar tot Trump deze cijfers ziet, dan hebben ze over een maand een nieuw bureau die staatspropaganda cijfers gaat presenteren zodat de geïndoctrineerden tenminste denken dat hun fascistische leider echt hun fantasieën kloppend maakt.
pi_217901123
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Trump is gekozen zodat hij zelf rijk kan worden ten koste van Amerika.
Zou wel een leuke campagneslogan zijn: 'Vote for me, as I have got to get money' (stukje O'Jays genot)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217901128
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:

Overduidelijk illegaal
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:18:21 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217901167
quote:

[..]
Je klinkt alsof jij je meer op je gemak zou voelen in zwaar religieuze landen. Je komt niet over als iemand die Westerse waarden hoog in het vaandel hebt staan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217901206
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je klinkt alsof jij je meer op je gemak zou voelen in zwaar religieuze landen. Je komt niet over als iemand die Westerse waarden hoog in het vaandel hebt staan.
Leuk feitje: Chivaz is zelf een illegale gelukszoeker.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:27:55 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217901223
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mensen zonder normale rechtsgang en proces illegaal verklaren, opakken en uitzetten is onwettelijk, gap. Meerdere rechters hebben daar al uitspraken over gedaan.
Dit is het punt nu juist, niet-blanken weer uit de VS/Europa krijgen, het liefst zo mensonterend mogelijk. Wetten en mensenrechten zijn slecht, aldus dit soort neonazi's. In de VS is men hard op weg een Christenkalifaat op te zetten, niet dat het gaat lukken, want de leider zelf geeft alleen maar om zichzelf.

En Wilders wil het allemaal op precies dezelfde wijze doen, stond nu al te roeptoeteren dat het leger ingezet moest worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vis1980 op 10-06-2025 13:34:48 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')