Zit Clinton, zoals beloofd, onderhand al vast eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Lock him up!
Tulsi Gabbard, een belangrijke baas van de Amerikaanse inlichtingendiensten, zegt dat Barack Obama en andere hoge ambtenaren uit zijn regering straf moeten krijgen.
Ze beschuldigt hen van een "verraderlijke samenzwering" om te laten lijken alsof Donald Trump in 2016 president werd door hulp van Rusland. Volgens Gabbard hebben Obama en zijn team valse informatie gebruikt om Trump in een kwaad daglicht te stellen.
Ze zegt dat ze expres een dossier gebruikten van een Britse spion, Christopher Steele, dat niet betrouwbaar was. Dit dossier beweerde dat Rusland Trump hielp winnen.Gabbard zegt dat dit alles een soort plan was om Trump te dwarsbomen, omdat hij eerlijk door de Amerikanen was gekozen.
Ze vindt dat de mensen die hierbij betrokken waren, zoals Obama en andere hoge ambtenaren, onderzocht en gestraft moeten worden. Ze heeft documenten naar de rechterlijke macht gestuurd om haar verhaal te bewijzen.
Waarom niet? ze hebben 10 jaar lang Trump in de bak trachten te gooien via nepcases. No one is above the law member? anders heb ik nog wel wat memberberries.quote:
Hmm interesting, had hij misschien Mike's slong gezien? moest hij daarom dood?quote:Volgens de Massachusetts State Police waren Barack en Michelle Obama niet thuis in hun woning op Martha's Vineyard toen Tafari Campbell verdronk op 23 juli 2023. Echter, latere verklaringen van het kantoor van Barack en Michelle Obama verduidelijkten dat ze wel op het eiland Martha's Vineyard waren op dat moment, maar niet in de woning zelf toen het ongeval plaatsvond.
Sorry hoor, maar jij bent echt geschift van de bovenste plank. Kan er echt niets anders van maken. Zoek hulp, misschien dat oude bekenden je na verloop van tijd weer accepteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:14 schreef epicbeardman het volgende:
Dat hij de eerste homoseksuele man als President is getrouwd met Big Mike die geen zwangerschap foto's heeft omdat het niet zijn kinderen zijn, want Mike heeft geen baarmoeder.
Ja eens man, die gasten moeten maar eens leren dat ze niet boven de wet staan en dat hun acties gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom niet? ze hebben 10 jaar lang Trump in de bak trachten te gooien via nepcases. No one is above the law member? anders heb ik nog wel wat memberberries.
Obama is een oorlogscrimineel, verantwoordelijk voor meerdere schandalen.
Van de Arabische Lentes, het bewapenen en trainen van FSA door CIA om Assad's regiem te overthrowen, met fake chemische aanvallen nog aan toe. Libie, Oekraïne oorlog, de maidan coup. Operation Fast and Furious. Dat hij de eerste homoseksuele man als President is getrouwd met Big Mike die geen zwangerschap foto's heeft omdat het niet zijn kinderen zijn, want Mike heeft geen baarmoeder.
Nog niet te spreken over Barry Soetoro's advonturen in de homo scene.
Barack Obama & Larry Sinclair: Cocaine, Sex, Lies & Murder? Hardcover – January 1, 2009
Of Barry Soetoro's boek, over de elite die hem in zijn macht heeft. Barry Soetoro (a.k.a. Barack Hussein Obama)
Of wat denk je van de long time chef Tafari Campbell die voor over 14 jaar voor de Obama's werkte, maar verdronk tijdens het paddleboarden bij Obama's privetuin, in Martha's vineyard, waar de gemiddelde diepte 2 meter is en je bijna kan staan.
[..]
Hmm interesting, had hij misschien Mike's slong gezien? moest hij daarom dood?
"wij"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 07:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja eens man, die gasten moeten maar eens leren dat ze niet boven de wet staan en dat hun acties gevolgen hebben.
Ze zijn niet meer als wij.
Ik voel mij niet minder of beter dan wie dan ook. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja wij of voel jij je minderwaardig of onderdanig tegenover die figuren zoals Obama?
Daarom zei ik dat ze niet meer dan wij zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik voel mij niet minder of beter dan wie dan ook. Wat heeft dat ermee te maken?
Voelt alsof je pijn van jezelf naar uit de sloot haalt, ben je daadwerkelijk afgestoten door de jaren heen? 1980 begint toch al aardig oud te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent echt geschift van de bovenste plank. Kan er echt niets anders van maken. Zoek hulp, misschien dat oude bekenden je na verloop van tijd weer accepteren.
Klopt, Obama is verantwoordelijk voor de moorden die nu in Syrie plaatsvinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 07:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja eens man, die gasten moeten maar eens leren dat ze niet boven de wet staan en dat hun acties gevolgen hebben.
Ze zijn niet meer als wij.
Het is evident dat uw intellectuele vermogens ontoereikend zijn om een substantiële repliek te formuleren. U bent zich ongetwijfeld bewust van de onbetwistbare juistheid van mijn standpunt. Deze respons van u is, hoewel pijnlijk voorspelbaar, niettemin teleurstellend.quote:
Nou, dan zal het niet lang duren voordat Obama vast zit, niet waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is evident dat uw intellectuele vermogens ontoereikend zijn om een substantiële repliek te formuleren. U bent zich ongetwijfeld bewust van de onbetwistbare juistheid van mijn standpunt. Deze respons van u is, hoewel pijnlijk voorspelbaar, niettemin teleurstellend.
Ik nodig je echter van harte uit om met een klassieke whataboutisme te komen, het zal ons ongetwijfeld enige amusante afleiding bieden.
Net zoals dat jij weet dat Trump nooit daadwerkelijk in de bak gaat komen is het geen probleem om ook de andere kant te belichten van hen schandalen en dit ook gewoon als een man te kunnen accepteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, dan zal het niet lang duren voordat Obama vast zit, niet waar?
Ware het niet dat Amerikaanse presidenten sinds kort onschendbaar zijn wat betreft door hun gepleegde misdaden tijdens hun presidentschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft er al meer dan 10.000 libiers dit jaar de oversteek zien maken? Griekenland?
Kreta worstelt met toenemend aantal migranten uit LibiëEn dan nog niet te spreken over Oekraine en wat Biden/Nuland/Obama daar hebben gedaan, het schieten op demonstranten om zodoende een pro-Russische president te overthrowen.quote:"Wat er nu gebeurt is een invasie van migranten vanuit Noord-Afrika naar Europa", zei de Griekse minister van migratie Thanos Plevris onlangs in het Griekse parlement. Aanleiding voor zijn alarmerende toon is het sterk toegenomen aantal migranten dat vanuit Libië de oversteek waagt.
De route van zo'n 350 kilometer naar Kreta en het naburige Gavdos bestaat al langer, maar de aantallen mensen die er gebruik van maken groeien de afgelopen maanden gestaag. Dit jaar kwamen er volgens VN-vluchtelingenorganisatie UNHCR bijna 10.000 mensen via deze route Europa binnen, bijna twee keer zoveel als in heel vorig jaar.
Of al die andere Arabische Lentes die Obama gestart is dankzij zijn speech in Cairo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. President Obama Speech to Muslim World in Cairo
Van Tunesie, de val van Maboerak in Egypte in 2011 en daarna President Saleh in Jemen. Tot slot zelfs met NAVO Libie natuurlijk met Ghadaffi. Syrie na veel jaar ook gelukt en onlangs (en ja dit reken ik ook Obama aan, want die weten dat Syrie onder Assad vrienden waren van Rusland en elke pro-Russische president moet worden gecouped, zie Maidan coup in 2013) en zie ook wat EU met Orban probeert. Of dat zelfs EU de Georgische verkiezingen tracht te ondermijnen omdat de winnaar een pro-Rus is.
Alles maar ook alles zorgt voor precies waar de elite op hoopt. En ik twijfel nog of dat een massale burger oorlog is in europa/amerika of dat ze nog steeds denken dat globalisme gaat werken. Het ultieme doel is natuurlijk Putin overthrowen door hem uit te dagen. Dat is de eindbaas, als ze Rusland hebben kunnen diegene die de uniparty besturen volledige wereldmacht claimen. Wat ze daar aan hebben weet ik ook niet, of het slecht is vraag ik mij ook soms wel af, maar ik weet wel dat al die migratie stromen en etniciteiten, culturen, geloven gaan botsen.
Daarom is Trump nog een beetje hoopvol, omdat die niet deze rare agenda volgt van coups en wereld globalisme.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Net zoals dat jij weet dat Trump nooit daadwerkelijk in de bak gaat komen is het geen probleem om ook de andere kant te belichten van hen schandalen en dit ook gewoon als een man te kunnen accepteren.
Van mij part hoeft Obama ook niet in de bak hoor, maar moet wel bekend worden wat voor gekke CIA patsy het eigenlijk is.
Geen van beiden kanten maken altijd de juiste beslissingen, wat ik wel weet is dat ten tijde van de uniparty, welke eigenlijk al sinds de Bushes draaiende is in de Amerikaanse politiek. Je zag het destijds en nu nog steeds, niet elke republikein is daadwerkelijk een republikeins stemmende.
Trump hoort niet bij deze uniparty, die al decennia lang voor chaos zorgt in het midden oosten om zodoende het militaire industriele economie draaiende te houden. Amerika is gebaat bij oorlogen zodat ze ten eerste wapens kunnen leveren en zonder oorlogen zal Amerika nog verder failliet gaan.
Al voor mijn geboorte zijn ze bezig met prachtige landen in het midden oosten kapot aan het maken, wat weer resulteert in conflicten en migratiestromen. Kijk alleen de wiki al https://en.wikipedia.org/(...)ent_in_regime_change en je kan scrollen tot je een ons weegt.
Overal maar dan ook echt in elk land is Amerika bezig met rebellen via USAID en andere manieren te bewapenen zodat er regime changes komen, welke gelijk weer naar boven komt is Hillary die als een engnek totaal blij is dat ze Khadaffi hadden vermoord. Moet je kijken wat er nu over is van een prachtig Libie, een land waar de bewoners ook maar alles kregen wat ze wilde. Nu? Nu is er complete chaos en geen structuur meer, allemaal dankzij Obama en Hillary.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft er al meer dan 10.000 libiers dit jaar de oversteek zien maken? Griekenland?
Kreta worstelt met toenemend aantal migranten uit Libië
[..]
En dan nog niet te spreken over Oekraine en wat Biden/Nuland/Obama daar hebben gedaan, het schieten op demonstranten om zodoende een pro-Russische president te overthrowen.
Of al die andere Arabische Lentes die Obama gestart is dankzij zijn speech in Cairo.Flinke paniek voetbal om het maar niet over mensenhandel en seksuele uitbuiting te hebben hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. President Obama Speech to Muslim World in Cairo
Van Tunesie, de val van Maboerak in Egypte in 2011 en daarna President Saleh in Jemen. Tot slot zelfs met NAVO Libie natuurlijk met Ghadaffi. Syrie na veel jaar ook gelukt en onlangs (en ja dit reken ik ook Obama aan, want die weten dat Syrie onder Assad vrienden waren van Rusland en elke pro-Russische president moet worden gecouped, zie Maidan coup in 2013) en zie ook wat EU met Orban probeert. Of dat zelfs EU de Georgische verkiezingen tracht te ondermijnen omdat de winnaar een pro-Rus is.
Alles maar ook alles zorgt voor precies waar de elite op hoopt. En ik twijfel nog of dat een massale burger oorlog is in europa/amerika of dat ze nog steeds denken dat globalisme gaat werken. Het ultieme doel is natuurlijk Putin overthrowen door hem uit te dagen. Dat is de eindbaas, als ze Rusland hebben kunnen diegene die de uniparty besturen volledige wereldmacht claimen. Wat ze daar aan hebben weet ik ook niet, of het slecht is vraag ik mij ook soms wel af, maar ik weet wel dat al die migratie stromen en etniciteiten, culturen, geloven gaan botsen.
Daarom is Trump nog een beetje hoopvol, omdat die niet deze rare agenda volgt van coups en wereld globalisme.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Gast, als de dems ook maar iets hadden kunnen vinden over Trump hadden ze dat echt wel gebruikt afgelopen 4 jaar. 70+ aanklachten maar niets landde..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Flinke paniek voetbal om het maar niet over mensenhandel en seksuele uitbuiting te hebben hè?
Als Trump onschuldig is als jij zegt dat hij is, kan hij de Epstein-dossiers zonder probleem gewoon openbaren, zonder zich in 10000 bochten te hoeven te wringen, rookgordijnen proberen op te tuigen en het ene kansloze- na de andere kansloze whataboutisme er uit te poepen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, als de dems ook maar iets hadden kunnen vinden over Trump hadden ze dat echt wel gebruikt afgelopen 4 jaar. 70+ aanklachten maar niets landde..
Echt een plank voor je hoofd heb je.
De man speelt met jou hoofd. Door te zeggen dat iets niet bestaat gaat er direct een knop om in jouw geprogrammeerde hersenpanneke. Van alles wat Trump zegt is niet waar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De man is in blinde paniek en dat is erg bijzonder voor iemand die onschuldig is.
Wie doet dan? Iedereen hier weet dat die schele indiër niet meer is dan trekpopje van Trump.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:45 schreef epicbeardman het volgende:
Dat iemand überhaupt niet intelligent genoeg is om te weten dat Kash Patel een heel dossier kan releasen met bewijs zonder Trumpecht wat voor mensen zitten hier op dit forum.
![]()
Trump is de onschuld zelve ja. En ik ben de kerstman.quote:En dan nog proberen te claimen dat Trump iets op Epstein eiland heeft gedaan is echt totaal gestoord.
Wie?quote:Trump owned de FBI op dit moment, net zoals Biden allemaal TDS agenten had geinstalleerd bij de FBI. Maar niets ook maar niets over Epstein dat deze TDS FBI kon vinden in de afgelopen 4 jaar.
Dream on.
Ik zou maar heel voorzichtig zijn waar jullie om vragen als democraten..
Hoe weet je dan dat Trump jou niet voor zit te liegen? Welke speciale decoder gebruik je daarvoor?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De man speelt met jou hoofd. Door te zeggen dat iets niet bestaat gaat er direct een knop om in jouw geprogrammeerde hersenpanneke. Van alles wat Trump zegt is niet waar.
Dus Trump moet belastend materiaal hebben hurrdurr.![]()
Op dinsdag 22 juli 2025 19:40 schreef epicbeardman het volgende:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
Jij bent het type science denyer als Trump/RFK nu een vaccin zou uitrollen. Die Covid-20 resistentie oplevert, het nieuwe enge griepje. Dat je hem niet zal nemen omdat hij van Trump komt, wantja je bent geprogrammeerd om alles af te keuren wat Trump doet.
Wat heerlijk moet dat zijn om zo simplistisch in het leven te kunnen staan.
Oeh, was it something I said? Want je klinkt een beetje VIESMADquote:Echt een plank voor je hoofd heb je.
Ik snap wel dat het moeilijk is voor zo iemand extreem als jou om uberhaupt normaal te reageren of anders dan met "grapjes" of "the left can't meme" plaatjes te posten. Maar je valt alleen maar verder door de mand. Niemand neemt jou serieus, zelfs je rechterhand niet.
Jij doet een aanname dat ik Trump niet in twijfel trek, dat is ook zo simpel om lekker altijd aannames te doen over hoe iemand er overdenkt die ook maar iets afwijkende mening heeft dan jijzelf hebt toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Trump jou niet voor zit te liegen? Welke speciale decoder gebruik je daarvoor?
Gast, de enige die mad is ben jezelf omdat je jezelf zo onmogelijk weer laat kennen. Echt kleuter niveau heb je.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Oeh, was it something I said? Want je klinkt een beetje VIESMAD
18. Wel bij de les blijven Hans.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, de enige die mad is ben jezelf omdat je jezelf zo onmogelijk weer laat kennen. Echt kleuter niveau heb je.
En dat voor iemand die al 20 jaar op fok zit.
Maar alsnog, als Trump daadwerkelijk in de Epstein files staat en hij op video staat met minderjarigen of iets wat duidelijk tegen de zin is van een vrouw dan mag hij van mij natuurlijk ook gewoon de bak in.quote:
Je praat inderdaad over niets anders. Opmerkelijk hoe dat gaat.quote:Dat mensen zich zo onmogelijk druk kunnen maken in het leven om de politiek waar ze toch geen invloed op hebben verbaast mij nog elke dag.
Vergeet Michelle niet! Focus op Michelle! Ze is een man want de mensen op social media zeggen het! Dit is ontzettend belangrijk voor iedereen! Niet op de pedofiele neigingen van onze cult letten, de vrouw van de president 2 presidenten geleden is belangrijker!quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:19 schreef xpompompomx het volgende:
Maar is Obama al gearresteerd en zit Clinton al vast ondertussen?
Big Mike!!!11!! Obama is homo!!11!!!EINZ!@:(quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Vergeet Michelle niet! Focus op Michelle! Ze is een man want de mensen op social media zeggen het! Dit is ontzettend belangrijk voor iedereen! Niet op de pedofiele neigingen van onze cult letten, de vrouw van de president 2 presidenten geleden is belangrijker!
oBaMa hUsSeIn!!11quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Big Mike!!!11!! Obama is homo!!11!!!EINZ!@:(
Oei, de emotie piekt zo te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef ems. het volgende:
Goede tips. Vertel het tegen de democraten zou ik zeggen. Hoewel ik mij afvraag in hoeverre zij wat zullen aannemen van iemand die een warm hart aan pedofielen toedraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten dit
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oei, de emotie piekt zo te zien.
Waar was die mevrouw/meneer zo emotioneel over eigenlijk? Ik weet dat het een populaire meme is in de echokamers maar ik ben oprecht benieuwd waar het vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten ditConscience do cost.
Was op de dag dat Trump beëdigd als president in 2016.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar was die mevrouw/meneer zo emotioneel over eigenlijk? Ik weet dat het een populaire meme is in de echokamers maar ik ben oprecht benieuwd waar het vandaan komt.
Zelfs jij kan niet serieus denken dat Asmongold 'een outsider' voor 2028 is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:34 schreef epicbeardman het volgende:
een outsider zoals Asmongold in 2028
Nu je niet meer in NWS bent te vinden kom je hier naar wat trollen? Je had deze vraag namelijk gisteren ook al gesteld.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oei, de emotie piekt zo te zien.
Haha lol iemand is boos dat een pedo haar president is gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten dit. Anti woke zijn heeft een volledige cirkel gemaakt en conservatieven komen nu openlijk voor de kinderen.
Edit: Trump is natuurlijk nog niet veroordeeld voor pedofilie, hij was slechts een goede vriend van iemand die kinderen regelde voor zijn vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |