abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218290990
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:45 schreef epicbeardman het volgende:
Dat iemand überhaupt niet intelligent genoeg is om te weten dat Kash Patel een heel dossier kan releasen met bewijs zonder Trump _O- echt wat voor mensen zitten hier op dit forum. 8)7

Wie doet dan? Iedereen hier weet dat die schele indiër niet meer is dan trekpopje van Trump.
En dan hebben we het nog niet eens over die half zindelijke Bambingo gehad.

quote:
En dan nog proberen te claimen dat Trump iets op Epstein eiland heeft gedaan is echt totaal gestoord.
Trump is de onschuld zelve ja. En ik ben de kerstman.

quote:
Trump owned de FBI op dit moment, net zoals Biden allemaal TDS agenten had geinstalleerd bij de FBI. Maar niets ook maar niets over Epstein dat deze TDS FBI kon vinden in de afgelopen 4 jaar.

Dream on.

Ik zou maar heel voorzichtig zijn waar jullie om vragen als democraten..
Wie? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218291002
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De man speelt met jou hoofd. Door te zeggen dat iets niet bestaat gaat er direct een knop om in jouw geprogrammeerde hersenpanneke. Van alles wat Trump zegt is niet waar.
Dus Trump moet belastend materiaal hebben hurrdurr. 8)7
Hoe weet je dan dat Trump jou niet voor zit te liegen? Welke speciale decoder gebruik je daarvoor?
pi_218291029
[quote]0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:50 schreef epicbeardman het volgende:

Jij bent het type science denyer als Trump/RFK nu een vaccin zou uitrollen. Die Covid-20 resistentie oplevert, het nieuwe enge griepje. Dat je hem niet zal nemen omdat hij van Trump komt, wantja je bent geprogrammeerd om alles af te keuren wat Trump doet.

Wat heerlijk moet dat zijn om zo simplistisch in het leven te kunnen staan.
quote:
Echt een plank voor je hoofd heb je.

Ik snap wel dat het moeilijk is voor zo iemand extreem als jou om uberhaupt normaal te reageren of anders dan met "grapjes" of "the left can't meme" plaatjes te posten. Maar je valt alleen maar verder door de mand. Niemand neemt jou serieus, zelfs je rechterhand niet.
Oeh, was it something I said? Want je klinkt een beetje VIESMAD_O-
pi_218291142
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe weet je dan dat Trump jou niet voor zit te liegen? Welke speciale decoder gebruik je daarvoor?
Jij doet een aanname dat ik Trump niet in twijfel trek, dat is ook zo simpel om lekker altijd aannames te doen over hoe iemand er overdenkt die ook maar iets afwijkende mening heeft dan jijzelf hebt toch?

Ik was altijd democraat hoor, ook pro Obama destijds toen ik nog gehersenspoeld rondliep terwijl ik mid twintig was. Maarja als je ziet hoe er met populaire democraten wordt omgegaan en al die schandalen.

Zo was Trump ook een democraat, Elon, Tulsi, Joe Rogan en ga zo maar door, maar links verpest het, altijd te extreem en dat laten de anti-Trump posters ook telkens weer zien. Ze kunnen niet normaal in discussie, ze zijn bang om dan hen opgebouwde FOK reputatie onder de wel anti-Trumpers te verliezen.

Je bent als de dood om je uit te spreken en te worden behandeld als ik. Maar ik ben een man en realist, alpha. Internet is voor mij niet iets waar ik reputatie moet halen of geliked moet worden. Ik deel mijn ongenuanceerde mening ookal past dit niet.

Volgens mij stamt het geliked willen worden op een forum beetje uit eenzaamheid. Je wilt je gehoord voelen natuurlijk en likes van je maatjes die je al 20 jaar hier spreekt. Je wilt niet dat ze gaan fronzen bij wat je nu weer hebt gepost. En dat mag ook allemaal, ik snap dat hier een community is waar mensen veel waarde aan hechten, en don't get me wrong. Af en toe is dit voor mij ook gewoon ff afleiding van de dagelijkse dingen. Alleen dat domme vijandige gedoe, allemachies. Mensen van 60+ die zich gedragen als tieners af en toe hier. :')
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218291175
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 20:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Oeh, was it something I said? Want je klinkt een beetje VIESMAD_O-
Gast, de enige die mad is ben jezelf omdat je jezelf zo onmogelijk weer laat kennen. Echt kleuter niveau heb je. :*
En dat voor iemand die al 20 jaar op fok zit.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218291216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 20:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast, de enige die mad is ben jezelf omdat je jezelf zo onmogelijk weer laat kennen. Echt kleuter niveau heb je. :*
En dat voor iemand die al 20 jaar op fok zit.
18. Wel bij de les blijven Hans.

[ Bericht 2% gewijzigd door xpompompomx op 22-07-2025 20:23:56 ]
pi_218291379
pi_218291453
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 20:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
18.
Maar alsnog, als Trump daadwerkelijk in de Epstein files staat en hij op video staat met minderjarigen of iets wat duidelijk tegen de zin is van een vrouw dan mag hij van mij natuurlijk ook gewoon de bak in.
Alleen iets in mij zegt dat we dan die vrouw, minderjarige allang hadden gehoord want wie wil er nou niet miljoenen cashen.

De hele #metoo beweging destijds had dan ook wel iets naar boven gebracht, het is voor mij gewoon vrij ongeloofwaardig dat Trump daar iets heeft geflikt, dat hij vrienden was met Epstein sure, maar Trump was destijds vriend van iedereen. Voordat hij President werd was hij echt een icoon, iedereen hield van Trump. Rappers maakte nummers over Trump, hij deed zelf mee aan late night shows. Zelfs bij de Emmy's heeft hij destijds gezongen.

Bekijk deze YouTube-video

Trump was Amerika, zijn shows, de branding, iedereen was helemaal gek van hem totdat hij President wilde worden. Eerst verklaarde ze hem voor gek en lachte ze hem uit, toen kwam de haat en toen hij won van Hillary is het full on panic mode. Huilende mensen stonden hier op de dam omdat Trump won van Hillary. Daaruit blijkt alleen al weer hoe vol emotie de "andere" kant zit. Zag je hier in Nederland mensen huilen of protesteren toen Biden "won" in 2020? haha nee. Life goes on.

Het feit dat Trump zo gehaat is maakt mij gek op hem, des te meer haat hij krijgt des te mooier ik het vindt. Zeker omdat hij gewoon tot 2028 aan de macht is, nog minstens 3 jaar lang van woede, woede die totaal geen invloed heeft op de aankomende 3 jaar. Dat mensen zich zo onmogelijk druk kunnen maken in het leven om de politiek waar ze toch geen invloed op hebben verbaast mij nog elke dag.

Ik zit gewoon lekker achterover en als ik af en toe tijd heb om https://communities.win/c/TheDonald/ en reddit, beetje youtube af en toe.

Hele Epstein gebeuren is ook weer een smoke screen die Trump zelf goed gebruikt zodat hij daadwerkelijk zaken onder de radar er doorheen kan pushen, terwijl de dems weer moord en brand schreeuwen om Epstein files kunnen DOJ, FBI, ICE e.d. lekker doorgaan. Geen grote ICE protesten meer of iets (geldkraan dicht? USAID?)

Zelf heb ik gevoel dat Trump een grote wortel voorhoudt waarvan we toch wel weten dat als er nog iets gaat komen, dat Trump er zeker niet instaat. Want zoals je zegt die "schele indier" (ik noem hem gewoon Kash Patel) zal zeker ook maar iets over Trump redacten.

Ik ben zelf wel benieuwd waarom de democraten zich nu zo vast blijven klampen aan al die energie en moeite in Trump te steken, waarom steken ze dit niet in hen eigen partij? Waar zijn de democraten? wie gaat in 2028 hen kandidaat zijn? Het is op dit moment zo'n chaos bij de DNC is dat het enige wat ze hebben is, Trump bashen. Zelfde retoriek als de laatste verkiezingen.

En dan gaan ze vermoedelijk nog Hunter Biden als President proberen te laten runnen ook :') en het ergste is nog dat dit oprecht hen beste kandidaat zal wezen. :D Een oud crackjunk.
pi_218291507
Gaan de volgende DNC debates een spektakel worden?

HasanAbi, Destiny, Hunter Biden, AOC, Bernie Sanders, Buttiegg, David Hogg? _O- Dreamteam
pi_218292317
quote:
Dat mensen zich zo onmogelijk druk kunnen maken in het leven om de politiek waar ze toch geen invloed op hebben verbaast mij nog elke dag.
Je praat inderdaad over niets anders. Opmerkelijk hoe dat gaat.
Conscience do cost.
pi_218294783
Maar is Obama al gearresteerd en zit Clinton al vast ondertussen?
  woensdag 23 juli 2025 @ 08:58:22 #87
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218295021
En we hebben weer een situatie van "racistisch politiegeweld" ..

Op BlueSky zal men zich hier wel weer hartstikke boos over maken.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218296703
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2025 08:19 schreef xpompompomx het volgende:
Maar is Obama al gearresteerd en zit Clinton al vast ondertussen?
Vergeet Michelle niet! Focus op Michelle! Ze is een man want de mensen op social media zeggen het! Dit is ontzettend belangrijk voor iedereen! Niet op de pedofiele neigingen van onze cult letten, de vrouw van de president 2 presidenten geleden is belangrijker!
Conscience do cost.
pi_218296859
quote:
8s.gif Op woensdag 23 juli 2025 12:18 schreef ems. het volgende:

[..]
Vergeet Michelle niet! Focus op Michelle! Ze is een man want de mensen op social media zeggen het! Dit is ontzettend belangrijk voor iedereen! Niet op de pedofiele neigingen van onze cult letten, de vrouw van de president 2 presidenten geleden is belangrijker!
Big Mike!!!11!! Obama is homo!!11!!!EINZ!@:(
pi_218296866
quote:
8s.gif Op woensdag 23 juli 2025 12:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Big Mike!!!11!! Obama is homo!!11!!!EINZ!@:(
oBaMa hUsSeIn!!11
Conscience do cost.
pi_218298912
Het is kleuter uurtje...

HeT BaLLeNbAd iS gEoPeNd !!!¡!
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218300788
Als democraat en criticus van Trump zou ik me veel meer zorgen maken over de staat van de Democratische Partij. Die kampt met interne verdeeldheid, een gebrek aan overtuigende leiders en een steeds extremere koers die velen vervreemdt. Dit toont ook hoe sterk emoties de boventoon voeren. Rellen, REEEE roepen, ICE agenten aanvallen, Palestina vlaggen zwaaien.

Afgelopen jaar vertrouwden veel Democraten blindelings op Reddit, mainstream media, talkshows en andere bronnen die unisono voorspelden dat Kamala Harris zou winnen.Diezelfde echo en retoriek zagen we ook hier op platforms zoals FOK.

De schok moet enorm zijn geweest toen Trump binnen slechts drie uur alle swingstates naar zich toe trok en de overwinning veiligstelde. Wat een nachtmerrie moet dat zijn geweest voor zijn tegenstanders, tranen hebben ongetwijfeld rijkelijk gevloeid.

Maar het heeft weinig zin om opnieuw achter Trump aan te gaan. De focus zou moeten liggen op het herstellen van de chaos binnen de DNC, een partij die momenteel als los zand aanvoelt.

Als dat niet gebeurt, lijkt een overwinning voor iemand als JD Vance, een running mate van Trump, of zelfs een outsider zoals Asmongold in 2028 bijna onvermijdelijk.
pi_218301270
Goede tips. Vertel het tegen de democraten zou ik zeggen. Hoewel ik mij afvraag in hoeverre zij wat zullen aannemen van iemand die een warm hart aan pedofielen toedraagt.
Conscience do cost.
pi_218301852
quote:
8s.gif Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef ems. het volgende:
Goede tips. Vertel het tegen de democraten zou ik zeggen. Hoewel ik mij afvraag in hoeverre zij wat zullen aannemen van iemand die een warm hart aan pedofielen toedraagt.
Oei, de emotie piekt zo te zien. 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genieten dit :9
pi_218301904
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was die mevrouw/meneer zo emotioneel over eigenlijk? Ik weet dat het een populaire meme is in de echokamers maar ik ben oprecht benieuwd waar het vandaan komt.
Conscience do cost.
pi_218302071
quote:
8s.gif Op woensdag 23 juli 2025 22:02 schreef ems. het volgende:

[..]
Waar was die mevrouw/meneer zo emotioneel over eigenlijk? Ik weet dat het een populaire meme is in de echokamers maar ik ben oprecht benieuwd waar het vandaan komt.
Was op de dag dat Trump beëdigd als president in 2016.

Bekijk deze YouTube-video

Hier een backstory; How this 'crying liberal' Iowan became a worldwide meme for those gloating over Trump's win
pi_218303774
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2025 20:34 schreef epicbeardman het volgende:
een outsider zoals Asmongold in 2028
Zelfs jij kan niet serieus denken dat Asmongold 'een outsider' voor 2028 is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218304734
Is Obama al opgepakt?
pi_218306533
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:28 schreef xpompompomx het volgende:
Is Obama al opgepakt?
Nu je niet meer in NWS bent te vinden kom je hier naar wat trollen? Je had deze vraag namelijk gisteren ook al gesteld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218306677
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2025 21:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

SPOILER
Haha lol iemand is boos dat een pedo haar president is geworden :'). Anti woke zijn heeft een volledige cirkel gemaakt en conservatieven komen nu openlijk voor de kinderen.

Edit: Trump is natuurlijk nog niet veroordeeld voor pedofilie, hij was slechts een goede vriend van iemand die kinderen regelde voor zijn vrienden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')