abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217897861
Ach arm lammetje

Pff wat een mens :( de boze stiefmoeder van Piep die het geluk had bij jullie te mogen wonen.

Gatverdarrie @sarabi. Blijven melden voor dossieropbouw
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 9 juni 2025 @ 22:40:36 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217898084
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Kwamen net thuis en toen was er ook weer veel muziek en geschreeuw bij de buren. Toen we vroegen of het zachter kon kregen we alleen een grote bek -O-
En als je zelf met een grote bek begint? :@ Niet vragen naar bevelen?

Netjes vragen heb je lang genoeg gedaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217898117
Ach @sigme dat is ook sneu zeg ;( sterkte, ook als geen huisdier is het een belletje dat je niet wil maken.

Hoe gaat het met Mooitje? Iedereen aan elkaar gewend?

@Lucky_Strike zo, Piep heeft een hoop geluk gehad met jullie O+

Ik boekte net iets voor in de zomervakantie *O* 4 dagen, maar hey, het is wat. Ik neem 4 weken achter elkaar vrij O+ ik kijk daar al erg naar uit.

En ik ben trots op mezelf. Ik had voor mn verjaardag die rage room kado gekregen, dat had ik al wel eens verteld. Dat stond gepland voor woensdag. Ik merkte alleen dat ik er eigenlijk vooral tegenop zag. Het is gewoon niet iets wat mij past, 'losgaan' en met dingen smijten en zo, én ik heb geen zin in het risico dat ik me dan zorgen ga maken over of er misschien niet een stukje glas ergens in geschoten kan zijn wat je niet voelt maar dan wel dingen kapot kan maken of wat mn hoofd dan ook voor leuks bedenkt. Het is niet eens dat ik echt bang ben dat zoiets daadwerkelijk gebeurt, maar meer dat die gedachten komen en dat er dan eentje toch blijft hangen (want vlak na weekendje met broertjes gezin wat ik ook al spannend vond en slechter slapen etc en dat zijn allemaal dingen die kwetsbaar maken daarvoor) en ik dan weer met paniek zit dan en dat dan ook nog voor iets wat ik zelf nooit uitgekozen zou hebben.

En in plaats van het toch te doen want het is een verjaardagskado of want het is misschien juist wel goede exposure voor omgaan met als die gedachten idd komen.. besloot ik dat een verjaardagskado geen exposure hoeft te zijn (daarbij: ik heb echt meer dan genoeg exposure momenten al, ook zonder iets op te zoeken..). En dat ik het graag leuk wil vinden, en de gevers waarschijnlijk dat ook wel fijn vinden. Dus ik heb de twee buren geappt dat ik het moeilijk vind om te zeggen omdat ik waardeer dat ze hun best hebben gedaan om met een leuk idee te komen, en dat ik het ook leuk vond klinken, maar ik merk dat ik er eigenlijk niet zo behoefte aan heb om het zelf te doen. En of we misschien ook iets anders kunnen doen. Ze reageerden super lief, vonden het alleen maar heel fijn dat ik het aangaf en nu gaan we woensdag bowlen wat we alledrie superleuk vinden en waar ik echt heel erg zin in heb O+ . Ik wist wel dat ze goed zouden reageren, maar ik was toch erg opgelucht toen ze het daadwerkelijk deden, en dus ook echt wel trots op mezelf dat ik van mezelf én mn eigen wensen bovenaan mocht zetten én mocht kiezen een exposure mogelijkheid niet aan te gaan zonder schuldgevoel of balen oid O+ :'(
pi_217898134
@vlinderje89 *O* *O* wat goed van je
pi_217898201
Het balkon is zomerklaar. Ik was aan het wachten op de portulaca en eindelijk was het te koop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het balkon is zomerklaar. Ik was aan het wachten op de portulaca en eindelijk was het te koop.
pi_217898202
Ja wat goed van je en wat geeft dat rust he :*
@vlindertje89
pi_217898210
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Kwamen net thuis en toen was er ook weer veel muziek en geschreeuw bij de buren. Toen we vroegen of het zachter kon kregen we alleen een grote bek -O-
:{
pi_217898220
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig! En een fijn groen uitzicht ook >:O
pi_217898224
Ataripiep O+

Xena was bij de d.a. bekend als Sientje. Ze had ons dat horen zeggen tegen haar :D
pi_217898234
Lammie ;(
pi_217898238
Morgen 2 cakes bakken voor werk as woensdag, want ik was immers jarig op vakantie.
En ik zie beetje tegen werken op -O-
Ik voel me zo goed thuis, geen stress(alleen af en toe van g's ellende maar dat is anders dan werkstress)

Ik moet echt m'n tempo downsizen en pauzes upsizen op werk, daar ligt denk ik ook mijn ding.
  Moderator maandag 9 juni 2025 @ 23:02:01 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217898276
Waar ga je naartoe op vakantie @vlindertje89

Had je wel willen zien van alles slopen uit woede. Het tegenovergestelde van de indruk die ik hier van je heb gekregen door de jaren heen :D Goed dat je eerlijk hebt aangegeven dat het nietdt voor je is en liever gaat voelen.

Wou je niet naar de dierentuin? Er is gisteren een jong zeeleeuwtje geboren :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217898282
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:57 schreef Blues het volgende:
Morgen 2 cakes bakken voor werk as woensdag, want ik was immers jarig op vakantie.
En ik zie beetje tegen werken op -O-
Ik voel me zo goed thuis, geen stress(alleen af en toe van g's ellende maar dat is anders dan werkstress)

Ik moet echt m'n tempo downsizen en pauzes upsizen op werk, daar ligt denk ik ook mijn ding.
Nog 3/4 jaar dan is het klaar. Dan alleen voor jullie zelf cake bakken
pi_217898318
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nog 3/4 jaar dan is het klaar. Dan alleen voor jullie zelf cake bakken
Ja! Dat hou ik vast :D : :*
  maandag 9 juni 2025 @ 23:08:47 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217898332
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:55 schreef Blues het volgende:
Ataripiep O+

Xena was bij de d.a. bekend als Sientje. Ze had ons dat horen zeggen tegen haar :D
O+
Spoilers!
pi_217898361
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En als je zelf met een grote bek begint? :@ Niet vragen naar bevelen?

Netjes vragen heb je lang genoeg gedaan.
Het kan zijn dat wij misschien ook iets minder subtiel waren dan normaal O-)

Maar goed het maakt toch geen verschil.....
pi_217898460
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Rust. Free your mind festival lijkt gestopt. Twee dagen gedreun en dan woon ik gelukkig een flink eind er vandaan.
Volgens mij kon ik het hier zelfs horen :X
pi_217898472
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, het hangspul van de zomer/winter kleding omgepakt. Planken lukt nu niet meer. Dat komt van de week wel.
De zak met kleding om weg te doen is nu vol. Ook maar een paar nette pumps op marktplaats gezet. Nooit gedragen en dat gaat ook niet meer gebeuren.

Van de week ook maar eens de "opfris" functie van de wasdroger uitproberen. Heeft één van jullie die functie ook? Kan je dan alle kleuren bij elkaar doen?
Mijn wasmachine heeft een opfrisfunctie. Dan stoomt hij de kleding even. Ik gebruik het ook soms voor kussens en dekentjes en zo. De truc is vooral om de trommel niet te vol te doen. Alles kan bij elkaar.
pi_217898485
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt als een geweldige camping!

Ach, lammeke toch. Dat klinkt zeker niet goed.

Een goede vriend verhuisde naar het Noorden om te gaan samenwonen en nam zijn ongesteriliseerde binnenpoes mee. Vriendin vond dat katten buiten horen en gooide de kat zo zonder te wennen naar buiten. Binnen no time was ze zwanger. Poes en kittens moesten naar het asiel want mevrouw wilde een hond. Onderweg naar het asiel werd Piep bij ons afgegeven, in onze arbeiderswoning in Dordrecht.
Hadden ze niet die vriendin naar het asiel kunnen doen ;(
pi_217898502
@vlindertje89 ik zou zo'n rage room vreselijk vinden, alle onnodige vernieling en zo. Geef mij maar een keer een clinic boksen dan of zo, als je wilt dat ik iets afreageer :P
pi_217898602
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat klinkt als een geweldige camping!

Ach, lammeke toch. Dat klinkt zeker niet goed.

Een goede vriend verhuisde naar het Noorden om te gaan samenwonen en nam zijn ongesteriliseerde binnenpoes mee. Vriendin vond dat katten buiten horen en gooide de kat zo zonder te wennen naar buiten. Binnen no time was ze zwanger. Poes en kittens moesten naar het asiel want mevrouw wilde een hond. Onderweg naar het asiel werd Piep bij ons afgegeven, in onze arbeiderswoning in Dordrecht.
Hadden ze niet die vriendin naar het asiel kunnen doen ;(
[/quote]
:D
pi_217898606
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:37 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 ik zou zo'n rage room vreselijk vinden, alle onnodige vernieling en zo. Geef mij maar een keer een clinic boksen dan of zo, als je wilt dat ik iets afreageer :P
Of Grieks servies werpen |:)
pi_217898625
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Of Grieks servies werpen |:)
Dat vind ik dus zonde van het servies :@

Ga dan dingen werpen waarvan het niet uitmaakt. We gooien bij mijn sportclub wel eens baksteentjes tegen een metalen ton, dat geeft ook een heel aangenaam geluid :Y
pi_217898698
RIP ton ;(
pi_217898857
* Tele6 bijna 30 geworden is :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')