En als je zelf met een grote bek begint?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kwamen net thuis en toen was er ook weer veel muziek en geschreeuw bij de buren. Toen we vroegen of het zachter kon kregen we alleen een grote bek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het balkon is zomerklaar. Ik was aan het wachten op de portulaca en eindelijk was het te koop.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kwamen net thuis en toen was er ook weer veel muziek en geschreeuw bij de buren. Toen we vroegen of het zachter kon kregen we alleen een grote bek
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Het balkon is zomerklaar. Ik was aan het wachten op de portulaca en eindelijk was het te koop.Gezellig! En een fijn groen uitzicht ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het balkon is zomerklaar. Ik was aan het wachten op de portulaca en eindelijk was het te koop.![]()
Nog 3/4 jaar dan is het klaar. Dan alleen voor jullie zelf cake bakkenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:57 schreef Blues het volgende:
Morgen 2 cakes bakken voor werk as woensdag, want ik was immers jarig op vakantie.
En ik zie beetje tegen werken op
Ik voel me zo goed thuis, geen stress(alleen af en toe van g's ellende maar dat is anders dan werkstress)
Ik moet echt m'n tempo downsizen en pauzes upsizen op werk, daar ligt denk ik ook mijn ding.
Ja! Dat hou ik vastquote:Op maandag 9 juni 2025 23:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog 3/4 jaar dan is het klaar. Dan alleen voor jullie zelf cake bakken
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:55 schreef Blues het volgende:
Ataripiep
Xena was bij de d.a. bekend als Sientje. Ze had ons dat horen zeggen tegen haar![]()
Het kan zijn dat wij misschien ook iets minder subtiel waren dan normaalquote:Op maandag 9 juni 2025 22:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En als je zelf met een grote bek begint?Niet vragen naar bevelen?
Netjes vragen heb je lang genoeg gedaan.
Volgens mij kon ik het hier zelfs horenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Rust. Free your mind festival lijkt gestopt. Twee dagen gedreun en dan woon ik gelukkig een flink eind er vandaan.
Mijn wasmachine heeft een opfrisfunctie. Dan stoomt hij de kleding even. Ik gebruik het ook soms voor kussens en dekentjes en zo. De truc is vooral om de trommel niet te vol te doen. Alles kan bij elkaar.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, het hangspul van de zomer/winter kleding omgepakt. Planken lukt nu niet meer. Dat komt van de week wel.
De zak met kleding om weg te doen is nu vol. Ook maar een paar nette pumps op marktplaats gezet. Nooit gedragen en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Van de week ook maar eens de "opfris" functie van de wasdroger uitproberen. Heeft één van jullie die functie ook? Kan je dan alle kleuren bij elkaar doen?
Hadden ze niet die vriendin naar het asiel kunnen doenquote:Dat klinkt als een geweldige camping!quote:
Ach, lammeke toch. Dat klinkt zeker niet goed.
Een goede vriend verhuisde naar het Noorden om te gaan samenwonen en nam zijn ongesteriliseerde binnenpoes mee. Vriendin vond dat katten buiten horen en gooide de kat zo zonder te wennen naar buiten. Binnen no time was ze zwanger. Poes en kittens moesten naar het asiel want mevrouw wilde een hond. Onderweg naar het asiel werd Piep bij ons afgegeven, in onze arbeiderswoning in Dordrecht.
Hadden ze niet die vriendin naar het asiel kunnen doenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een geweldige camping!
Ach, lammeke toch. Dat klinkt zeker niet goed.
Een goede vriend verhuisde naar het Noorden om te gaan samenwonen en nam zijn ongesteriliseerde binnenpoes mee. Vriendin vond dat katten buiten horen en gooide de kat zo zonder te wennen naar buiten. Binnen no time was ze zwanger. Poes en kittens moesten naar het asiel want mevrouw wilde een hond. Onderweg naar het asiel werd Piep bij ons afgegeven, in onze arbeiderswoning in Dordrecht.
Of Grieks servies werpenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:37 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 ik zou zo'n rage room vreselijk vinden, alle onnodige vernieling en zo. Geef mij maar een keer een clinic boksen dan of zo, als je wilt dat ik iets afreageer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |