Oh dat is ook tof zeg.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit snap ik wel.
We hebben keer uitvaart gewerkt op de verjaadag van W, met de zelfde voornaam en volgens mij ook dezelfde leeftijd.
Maar tosti, dus +1quote:Op zondag 8 juni 2025 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is nu al een dag waarbij elk klusje door onvoorziene zaken 3 keer zo lang duurt.
We zijn net een kwartier bezig geweest om de stekker van het tostiapparaat uit een beugel van dat apparaat te krijgen. Geen idee hoe het zo raar is komen zitten, is ook nooit eerder gebeurd in de 15+ jaar dat we het hebben.
quote:Op zondag 8 juni 2025 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
+2 zelfs want Ottolenghi tuna melt met harissa
Raarrrrrrquote:Op zondag 8 juni 2025 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is nu al een dag waarbij elk klusje door onvoorziene zaken 3 keer zo lang duurt.
We zijn net een kwartier bezig geweest om de stekker van het tostiapparaat uit een beugel van dat apparaat te krijgen. Geen idee hoe het zo raar is komen zitten, is ook nooit eerder gebeurd in de 15+ jaar dat we het hebben.
Heb je bij de 2e sokken gekeken?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Raarrrrrr
Gisteren liet ik de bak van de airfryer uit mijn poezelige handjes denderen op de grond en nu is er een beschermkapje van het handvat weg.
Nérgens te vinden![]()
Net zo lang trappen tot ze het lekker gaan vinden en dan nog een half uur door gaanquote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Blues het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)erukt-onbegrijpelijk
WTF![]()
quote:
Hoop dat ze er nu ook camera’s ophangenquote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Blues het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)erukt-onbegrijpelijk
WTF![]()
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Net zo lang trappen tot ze het lekker gaan vinden en dan nog een half uur door gaan
Ping heeft echt vieze pindasaus. Sowieso geen beste cafetaria.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit te wachten op friet bij de snackbar. Ondertussen staat er een of ander EO programma op waarbij iemand echt kneitervals en hard ‘zingt’. Had op zich niet gehoeven![]()
Vandaag iets langer gegamed dan ik had geplandzeg maar een uur of… 6ish achter elkaar. (Voor de kenners: Moss op de VR
) achja, ook wel eens lekker.
Vanavond even de kledingkast uitzoeken. Zien wat ik morgen in de stad nog moet halen voordat we op vakantie gaan. (Ik haat winkelen in de stad)
God is vast toondoofquote:Op zondag 8 juni 2025 20:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit te wachten op friet bij de snackbar. Ondertussen staat er een of ander EO programma op waarbij iemand echt kneitervals en hard ‘zingt’. Had op zich niet gehoeven![]()
Vandaag iets langer gegamed dan ik had geplandzeg maar een uur of… 6ish achter elkaar. (Voor de kenners: Moss op de VR
) achja, ook wel eens lekker.
Vanavond even de kledingkast uitzoeken. Zien wat ik morgen in de stad nog moet halen voordat we op vakantie gaan. (Ik haat winkelen in de stad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |