Hij houdt gewoon alle opties open.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:20 schreef Hanca het volgende:
Ik hoop altijd op zo min mogelijk Henk Kamp in de politiek, maar hij heeft een keer iets verstandigs gezegd: https://www.noordhollands(...)et-uit/70742845.html
Toch was hij als ik dat zo lees een stuk minder positief over PVV: https://wnl.tv/2025/06/08(...)r-negatieve-ervaringquote:
Ja, logisch, die zijn er net uitgestapt. Over NSC zal hij ook niet heel positief zijn, maar die spelen straks geen rol meer.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Toch was hij als ik dat zo lees een stuk minder positief over PVV: https://wnl.tv/2025/06/08(...)r-negatieve-ervaring
Het is natuurlijk een strategische keuze om dit op dit moment te roepenquote:Op zondag 8 juni 2025 13:30 schreef Hexagon het volgende:
De VVD eet graag van meerdere walletjes en dat is ook begrijpelijk.
Ik heb me wel vermaakt met haar manifesto. Weet alleen niet wanneer het geschreven was, aangezien buitenlanders gelijk staan aan arbeiders al iets verder teruggaat dan gisterenquote:Op zondag 8 juni 2025 12:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik hoop dus eigenlijk op 1, dat zou volgens mij veel meer stemmen opleveren.
Dat zullen ze waarschijnlijk dus alleen doen als het (bijna) niet anders kan. Het onderhandelt ook niet echt makkelijk als je je nu al uitlevert aan één partij.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een strategische keuze om dit op dit moment te roepen
Als je nu al zegt dat de deur dicht is zullen heel veel potentiële kiezers op de PVV gaan stemmen
Dat weet ze natuurlijk dondersgoed vandaar ze het in het midden houdt op dit moment
Maar het zou echt belachelijk zijn in de praktijk als ze echt nog een keer met de pvv zou gaan samenwerken
Dan ben je echt knettergek
Reken er maar niet op. Ik denk dat alleen Bontenbal kan voorkomen dat we straks met premier Yeşilgöz zitten.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar ik neem aan dat VVD flink afgestraft gaat worden deze verkiezing.
Tja, ze hebben wederom weinig keus. Tenzij ze met het CDA + een kleine derde een meerderheid kunnen vormen is het vanuit VVD oogpunt een keus uit twee kwaden (PvdaGl of PVV) lijkt me.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar ik neem aan dat VVD flink afgestraft gaat worden deze verkiezing. Ik bedoel Yesilgoz geeft gewoon toe dat ze niks kunnen bereiken met hun gewilde rechtse samenwerking. Maar het land gijzelen daarmee heeft nog altijd de voorkeur boven enige macht aan links geven. VVD heeft blijkbaar geen spijt van dit experiment waarmee we nu een jaar of 3 op elk front stilstaan. En meer van dit opzichtige gefaal is het enige wat de VVD aanbied? Hoe willen ze zo een verkiezing winnen met; een stem op de VVD is een stem op Wilders en stilstand.
Hier moet gewoon keihard op gehamerd blijven worden. VVD heeft eerst een kabinet opgeblazen op de 'nareis op nareis op nareis' van 3 man en een paardenkop toen ze dachten dat het ze electoraal goed uitkwam, is vervolgens willens en wetens in een kutkabinet gestapt omdat ze Timmermans melaats hadden verklaard en daarom wordt het land al 2 jaar niet bestuurd.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
k bedoel Yesilgoz geeft gewoon toe dat ze niks kunnen bereiken met hun gewilde rechtse samenwerking.
Zullen ze ook nooit worden.. ze waaien met alle winden mee. Louter opportunisme.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier moet gewoon keihard op gehamerd blijven worden. VVD heeft eerst een kabinet opgeblazen op de 'nareis op nareis op nareis' van 3 man en een paardenkop toen ze dachten dat het ze electoraal goed uitkwam, is vervolgens willens en wetens in een kutkabinet gestapt omdat ze Timmermans melaats hadden verklaard en daarom wordt het land al 2 jaar niet bestuurd.
De VVD mag eerst eens aantonen een normale partij te kunnen zijn, want dat zijn ze nu namelijk niet.
Eens, dat lijkt me een prima plan.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Mooi dat D66 de woningbouwnimby's ook flink wil aanpakken
https://wnl.tv/2025/06/08(...)arenlange-procedures
Ik hoop idd dat dit niet onder het tapijt geveegd wordt in de campagnes. Maar we moeten ook vooral constructief vooruitkijken en niet alleen moddergooien.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier moet gewoon keihard op gehamerd blijven worden. VVD heeft eerst een kabinet opgeblazen op de 'nareis op nareis op nareis' van 3 man en een paardenkop toen ze dachten dat het ze electoraal goed uitkwam, is vervolgens willens en wetens in een kutkabinet gestapt omdat ze Timmermans melaats hadden verklaard en daarom wordt het land al 2 jaar niet bestuurd.
De VVD mag eerst eens aantonen een normale partij te kunnen zijn, want dat zijn ze nu namelijk niet. Benoem maar dat types als Brekelmans, Van der Burg en Van der Wal in principe prima bestuurders zijn maar dat de koers die die partij nu voert niet normaal is.
Het beste is wanneer je de lijsttrekker het constructieve vooruitkijken laat doen, en de secondant het negatieve.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat dit niet onder het tapijt geveegd wordt in de campagnes. Maar we moeten ook vooral constructief vooruitkijken en niet alleen moddergooien.
Ahja, dan wordt het toch gezegd maar blijft het negatieve niet aan je frontman (m/v) plakken. Smart.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het beste is wanneer je de lijsttrekker het constructieve vooruitkijken laat doen, en de secondant het negatieve.
Ja, mensen die hun recht willen halen, afkopen. Waarschijnlijk met een fooi. Kunnen zo ook meteen de ellenlange asielprocedures afgekocht worden voor een paar honderd euro?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Daarom is het prima om je vooraf uit te spreken voor een brede middencoalitie en niet zoals Klaver vandaag bij Buitenhof net te doen alsof een coalitie met PvdAGL per se heel moeilijk wordt maar dit soort onzin moet wel hard neergeslagen worden:quote:Op zondag 8 juni 2025 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat dit niet onder het tapijt geveegd wordt in de campagnes. Maar we moeten ook vooral constructief vooruitkijken en niet alleen moddergooien.
Haha, ze heeft nog gelijk ookquote:Op zondag 8 juni 2025 15:20 schreef -XOR- het volgende:
Twee kabinetten verneukt, twee jaar lang het land gegijzeld met non-bestuur en als je daarop gewezen wordt 'counteren' met de jij-bak "Nou, geen beleid is nog altijd beter dan PvdA-beleid". De fucking arrogantie.
Ik lees een aantal goede dingen, maar Jetten mist een aantal belangrijke zaken, heel veel bezwaar komt van milieuorganisaties die hij niet wil benoemen. Evenals vakbonden die onredelijke eisen stellen. Als je dat soort dingen niet ook aanpakt kom je nog nergens.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Je zult toch ooit eens ergens mee moeten beginnen.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik lees een aantal goede dingen, maar Jetten mist een aantal belangrijke zaken, heel veel bezwaar komt van milieuorganisaties die hij niet wil benoemen. Evenals vakbonden die onredelijke eisen stellen. Als je dat soort dingen niet ook aanpakt kom je nog nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |