Hahahaha.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook als de PvdA een ander poppetje op de plaats van Timmermans zouden zetten, zou het nog steeds om het poppetje gaan (en natuurlijk inclusief de gebruikelijke, grijs gedraaide, clichés die wel sinds mensenheugenis over de linkerkant van het spectrum horen).
Een rechtse meerderheid lijkt er wederom te komen, maar de PVV kan niet meer VVD, CDA, CU , NSC tot een regeercoalitie verleiden. maw Wilders is niet de grote centrale leider van die rechtse partijen, ook niet als oppositieblokquote:Op maandag 9 juni 2025 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet nog zien wat die uitsluitingen van de PVV waard zijn als er straks weer een grote rechtse meerderheid in de 2e kamer is. En dat die er komt lijkt me vrijwel zeker.
Mooie cope.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:21 schreef quo_ het volgende:
De polonaise aan de linkerkant begint al mooi op gang te komen. Ben benieuwd hoe zuur de druiven zullen zijn als pvda en vvd samen net iets meer dan 40 zetels weten te halen.
Ligt er een beetje aan wat het grote rechtse blok is.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet nog zien wat die uitsluitingen van de PVV waard zijn als er straks weer een grote rechtse meerderheid in de 2e kamer is. En dat die er komt lijkt me vrijwel zeker.
Electoraal is Palestina een stuk populairder dan Israel. Zelfs bij PVVD kiezers is het huidige beleid impopulair. Sowieso zal het wel heel lastig zijn om op dat onderwerp een verkiezing te winnen Nederland heeft grotere problemen dan dat. Wat koopt een PVV stemmer voor het verhuizen van onze Ambassade van Tel Aviv naar Jerusalem.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Onder meer Halsema en Palestina. Uiteraard zaken die hier voornamelijk goed liggen (en dus geen negatieve punten, Sherlock).
Heb ook nog wel iets anders genoemd, maar daar zijn vandaag al wat berichten van spoorloos geraakt.
Het lachen zal je vergaan. Nagenoeg heel Nederland wil kappen met asielmigratie maar links blijft er maar achteraan sukkelen en frustreert de boel. Dat gaat dus veranderen na de formatie.quote:
Gefeliciteerd?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Electoraal is Palestina een stuk populairder dan Israel.
Echt lachen wordt het weer als de PVV en VVD het volgende kabinet weer gaan vormen en weer niks weten te presteren en het kabinet weer na een jaartje laten vallen. Wat men mythisch links dan uiteraard weer in de schoenen zal proberen te schuiven.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:21 schreef quo_ het volgende:
De polonaise aan de linkerkant begint al mooi op gang te komen. Ben benieuwd hoe zuur de druiven zullen zijn als pvda en vvd samen net iets meer dan 40 zetels weten te halen.
Zoals het ook ging veranderen na oktober 23?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het lachen zal je vergaan. Nagenoeg heel Nederland wil kappen met asielmigratie maar links blijft er maar achteraan sukkelen en frustreert de boel. Dat gaat dus veranderen na de formatie.
Na een jaar een rechtse regering is er enkel geprutst. Mensen die nog steeds denken dat rechts wat aan de migratie gaat doenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het lachen zal je vergaan. Nagenoeg heel Nederland wil kappen met asielmigratie maar links blijft er maar achteraan sukkelen en frustreert de boel. Dat gaat dus veranderen na de formatie.
Hahahahaquote:Op maandag 9 juni 2025 20:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de VVD niet verder komt dan 20 zetels. De kans dat de PVV er 55 haalt lijkt me nagenoeg nul.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Echt lachen wordt het weer als de PVV en VVD het volgende kabinet weer gaan vormen en weer niks weten te presteren en het kabinet weer na een jaartje laten vallen. Wat men mythisch links dan uiteraard weer in de schoenen zal proberen te schuiven.
VVD zal Timmermans met het mes op de keel dwingen tot harde keuzes. Anders gaat hij maar proberen een extra-parlementair meerderheidskabinet van PvdA-GL-SP-CDA-D66, CU. PvdD, Denk en Volt samen te stellen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Na een jaar een rechtse regering is er enkel geprutst. Mensen die nog steeds denken dat rechts wat aan de migratie gaat doen![]()
![]()
![]()
Omtzigt was degene die hierover ruzie maakte bij de regeringsverklaring met Wilders. Als oppositie zou ik ten eerste eens een voorstel indienen waarop de NSC-fractie kleur moet bekennen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn, maar dat zal niet gebeuren. Te verwachten dat ze Omtzigt als lijstduwer erop zetten komende verkiezing en dat hij dan genoeg voorkeursstemmen gaat krijgen voor hun ene zeteltje.
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Na een jaar een rechtse regering is er enkel geprutst. Mensen die nog steeds denken dat rechts wat aan de migratie gaat doen![]()
![]()
![]()
We hebben van oudsher een rechtse meerderheid in Nederland, en die is de afgelopen jaren ook alleen maar gegroeid. Ik verwacht niet dat dat in een paar maanden tijd significant verandert.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als er een meerderheid kan worden gevormd met PvdA is dat blijkbaar verteerbaar voor het merendeel van Nederland. Waarop verwacht je dan dat rechtse partijen zo geweldig gaan? Ze kunnen nu twee jaar laten zien waar de rechtse politiek toe in staat is. Voorlopig is het enige wat we voorgeschoteld krijgen constante ruzie en uitstel van al het beleid. Verwacht je nog dat deze regering demissionair opeens wel meters kan maken? Als dat zo is zal dat toch wel ten koste gaan van de PVV populariteit. Als zonder die stoorzenders opeens wel wetten worden ingevoerd en plannen gesmeed.
Hahaha, wat een sneue Hyves Glittergadget Ria is het ookquote:
Ik vind het een vermakelijk afschuwelijke afbeelding.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hahaha, wat een sneue Hyves Glittergadget Ria is het ook
Ook lekker dat ie gelijk het standpunt van Yesilgöz bevestigd.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind het een vermakelijk afschuwelijke afbeelding.
Nou, dan mag Geert toch heel snel Dilan en Henri's kont gaan kussen. Want anders komt daar helemaal niets van terecht. Zelfs wanneer de PVV 50-60 zetels haalt.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben van oudsher een rechtse meerderheid in Nederland, en die is de afgelopen jaren ook alleen maar gegroeid. Ik verwacht niet dat dat in een paar maanden tijd significant verandert.
Momenteel hebben we als rechtse partijen in de kamer PVV, VVD, NSC, BBB,CDA, JA21, FVD en SGP. Die hebben gezamenlijk 90(!) zetels nu in de peilingen. Ze leveren wel in tov van de huidige 2e kamer, daar staan ze momenteel op 100.
Ik kom op 73.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben van oudsher een rechtse meerderheid in Nederland, en die is de afgelopen jaren ook alleen maar gegroeid. Ik verwacht niet dat dat in een paar maanden tijd significant verandert.
Momenteel hebben we als rechtse partijen in de kamer PVV, VVD, NSC, BBB,CDA, JA21, FVD en SGP. Die hebben gezamenlijk 90(!) zetels nu in de peilingen. Ze leveren wel in tov van de huidige 2e kamer, daar staan ze momenteel op 100.
Als de PVV 50-60 zetels haalt dan wordt Geert premier.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, dan mag Geert toch heel snel Dilan en Henri's kont gaan kussen. Want anders komt daar helemaal niets van terecht. Zelfs wanneer de PVV 50-60 zetels haalt.
En het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |