quote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen @:hamlapjes, dat zou voor rare roddels en scheve gezichten zorgen
Ik ben net zo verrast als julliequote:Op maandag 9 juni 2025 17:57 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
@:Arizona Vertel ons meer, meer, meer!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Marga van de receptie wist niet precies hoe je dat in moet voeren op de website.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik had zin om weer baantjes te zwemmen. Snel opgezocht of het zwembad open was maar nergens stonden aangepaste tijden. Kom ik aan rijden, blijken ze toch dicht te zijn
Weet jij wat de etiquette rondom banenzwemmen is? Ik wil dat misschien ook gaan doen, maar ik zwem nogal sloom. Hoe doe je dat, welke baan kies je, hoe ga je om met snellere zwemmers in dezelfde baan (als alle banen vol zijn moet je wel bij iemand anders in de baanquote:Op maandag 9 juni 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik had zin om weer baantjes te zwemmen. Snel opgezocht of het zwembad open was maar nergens stonden aangepaste tijden. Kom ik aan rijden, blijken ze toch dicht te zijn
Is dat zo? Ik zou denken dat het één persoon per baan is.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij wat de etiquette rondom banenzwemmen is? Ik wil dat misschien ook gaan doen, maar ik zwem nogal sloom. Hoe doe je dat, welke baan kies je, hoe ga je om met snellere zwemmers in dezelfde baan (als alle banen vol zijn moet je wel bij iemand anders in de baan)
Waar ik zwem, heb je maar drie banen. Je ziet vanzelf welke het snelst en langzaamst gaat.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij wat de etiquette rondom banenzwemmen is? Ik wil dat misschien ook gaan doen, maar ik zwem nogal sloom. Hoe doe je dat, welke baan kies je, hoe ga je om met snellere zwemmers in dezelfde baan (als alle banen vol zijn moet je wel bij iemand anders in de baan)
Meestal zijn er meer zwemmers dan banen.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou denken dat het één persoon per baan is.
Nou niet in mijn baan hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meestal zijn er meer zwemmers dan banen.
Ik heb hem bij 3-2 toch maar even aangezet.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
België verprutst het weer. Stonden met 3-0 voor tegen Wales, nu is het 3-3
Wow ja ik zag dat het 3-0 was. Meteen even opgezet!quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
België verprutst het weer. Stonden met 3-0 voor tegen Wales, nu is het 3-3
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hem bij 3-2 toch maar even aangezet.
Ik kreeg meteen Nederland in 2001-vibes.
Gezelligquote:Op maandag 9 juni 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow ja ik zag dat het 3-0 was. Meteen even opgezet!
Poe ja dat zou qua tijdslijn van een gouden generatie wel aardig kloppen.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hem bij 3-2 toch maar even aangezet.
Ik kreeg meteen Nederland in 2001-vibes.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:32 schreef Strani het volgende:
Tja als je het niet kan bewijzen dan moet je de goal geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |