abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217882787
Potentieel leuk topic..waar heb je spijt van ooit verkocht/gesloopt te hebben wat van jouw geweest is..
Van alles wat ik gehad heb..

2 wd fase 1

Heb je TT even iets duidelijker gemaakt ;)

[ Bericht 24% gewijzigd door dick_laurent op 09-06-2025 09:17:13 ]
pi_217885039
Het was een poging waard..sluiten mag.
pi_217885187
Ik heb zo een weggedaan omdat de startmotor vervangen moest worden. Was 19 en had wat spaargeld wilde gewoon een sjiekere auto.

Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Spellchecker zondag 8 juni 2025 @ 14:14:09 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217885282
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 13:43 schreef Mr-Proper het volgende:
Het was een poging waard..sluiten mag.
Niet meteen de moed opgeven :{w
pi_217885859
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef maily het volgende:

[..]
Niet meteen de moed opgeven :{w
Je hebt gelijk.
  zondag 8 juni 2025 @ 16:38:39 #6
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_217886807
Spijt dat ik iets verkocht/gesloopt heb heb ik niet. Wel spijt van auto's die ik gekocht heb.

Mijn derde auto: een Citroen BX 1.6TZI. Het ding liep van meet af aan niet goed en hij zoop ook nog eens. Toen het grote schuifkanteldak ging lekken was ik er helemaal klaar mee. Na een half jaar weer weg gedaan.

Het kan nog korter: Een Suzuki Liana 1.6. Als je 130 reed had je het gevoel 200 te rijden, ook dit ding zoop. Na 3 maanden weer weg gedaan.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_217887405
Mijn Kreidler 40 jaar geleden voor Fl 50-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator maandag 9 juni 2025 @ 09:10:18 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217891320
Eigenlijk geen spijt nee. Wel terugkijkend op de Lexus IS250 automaat die ik gehad heb, boh dat reed me toch een partij goddelijk en was echt een mooie auto om te zien vond ik :Y
Maar erg duur in het onderhoud en hij had ook (gek genoeg, want Lexus is normaliter mega solide) best veel kwaaltjes die flink in de kosten liepen.
Maar geen spijt dat ik hem heb weg gedaan. Zeker nu hier in Spanje waar ik woon is een auto mooi houden echt veel en veel lastiger met de bijna altijd aanwezige meedogenloze zon, het vele stof en de slechtere wegen met opspattende steentjes etc.

Je ziet ook direct als een oudere auto hier geïmporteerd is of lokaal is _O-

Lokaal, ofwel hele leven hier doorgebracht ziet er 95% zo uit:

pi_217891406
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 18:12 schreef halfway het volgende:
Mijn Kreidler 40 jaar geleden voor Fl 50-
Auw, auw, auw.
pi_217893610
quote:
12s.gif Op maandag 9 juni 2025 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
Eigenlijk geen spijt nee. Wel terugkijkend op de Lexus IS250 automaat die ik gehad heb, boh dat reed me toch een partij goddelijk en was echt een mooie auto om te zien vond ik :Y
Maar erg duur in het onderhoud en hij had ook (gek genoeg, want Lexus is normaliter mega solide) best veel kwaaltjes die flink in de kosten liepen.
Maar geen spijt dat ik hem heb weg gedaan. Zeker nu hier in Spanje waar ik woon is een auto mooi houden echt veel en veel lastiger met de bijna altijd aanwezige meedogenloze zon, het vele stof en de slechtere wegen met opspattende steentjes etc.

Je ziet ook direct als een oudere auto hier geïmporteerd is of lokaal is _O-

Lokaal, ofwel hele leven hier doorgebracht ziet er 95% zo uit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het zou zo een wolkendek kunnen zijn op een goed gepolijste motorkap...
pi_217893645
PluggieOD heeft zijn GSI nog? En hoe heet die user ook alweer...had een aantal jaar geleden best een leuk project,Golf 2 met Twingo open dak en iets met een Volvo 3 serie met Renault motor.
  Moderator maandag 9 juni 2025 @ 20:28:32 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217896771
Dat ik de "rijp voor de sloop" E30 van een kameraad 10-12 jaar terug niet heb gekocht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 9 juni 2025 @ 22:42:08 #13
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217898095
Ik heb echt spijt van 4 auto's.

- Het weg doen van mijn 1e Twingo. Karretje was om door een ringetje te halen, maar meneer zag een E36 en had ene roze bril op en ruilde de Twingo daar op in. Uiteraard was die BMW in vergaande staat van ontbinding en heeft het nadat ik 'm wegdeed niet lang meer volgehouden voor 'ie gesloopt werd, terwijl ik denk dat die Twingo het nog wel jaren had volgehouden. (al is de Twingo vrij snel nadat 'ie bij z'n toenmalige eigenaar terecht kwam gesloopt en heb tot op de dag van vandaag waarom? Want dat was echt een zeer goed onderhouden dingetje)

- Het kopen van een "loop of sloop" Citroen BX. Was mijn jongensdroom, gekocht voor 250 euro. Auto heeft mij 5x laten staan met 5x hetzelfde euvel (die verdomde hydropneumatiek) daarna voor 80 euro aan iemand verkocht die 'm zou opknappen. Vervolgens staat 'ie nu al 9 jaar zonder APK te wachten bij diegene tot 'ie daadwerkelijk opgeknapt word.

- Het wegdoen van mijn Fiesta uit `07 omdat er teveel herinneringen aan zaten (negatieve herinneringen) er was niks mis met die auto. Reed er 1.5 jaar zonder problemen in, maar opeens kreeg ik de kolder in de kop en moest die auto weg :') Sinds ik die auto weg heb gedaan in April vorig jaar heb ik 3 auto's versleten. En 1 van die 3 is de laatste uit dit rijtje waar ik spijt van heb.

- Het uitgeven van bijna al mijn spaargeld aan een Polo 6r uit `09 Omdat ik een keer echt een goede auto wilde. Ik heb nog nooit een auto gehad die zoveel én benzine én olie zoop. Gemiddeld verbruik was 1:12. Olieverbruik? Eerste paar maanden een halve liter op 1800 Kilometer. Laatste paar maanden een halve liter op 800 Kilometer. Ook begonnen regelmatig de ESP en ABS lampjes te branden tegelijkertijd. Nee, heb die auto ook gauw weggedaan.

Rij nu in een autootje waarbij ik hoop (ondanks dat de testrit 2 maanden terug begon met een gedoetje) echt wel lang in kan blijven rijden, want ik durf bijna te beweren dat dit echt wel een gedeelde podium plaats word tussen mijn Twingo/Fiesta en mijn huidige, alleen ik weet niet welke 1/2/3 staan _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')