Ik heb echt spijt van 4 auto's.
- Het weg doen van mijn 1e Twingo. Karretje was om door een ringetje te halen, maar meneer zag een E36 en had ene roze bril op en ruilde de Twingo daar op in. Uiteraard was die BMW in vergaande staat van ontbinding en heeft het nadat ik 'm wegdeed niet lang meer volgehouden voor 'ie gesloopt werd, terwijl ik denk dat die Twingo het nog wel jaren had volgehouden. (al is de Twingo vrij snel nadat 'ie bij z'n toenmalige eigenaar terecht kwam gesloopt en heb tot op de dag van vandaag waarom? Want dat was echt een zeer goed onderhouden dingetje)
- Het kopen van een "loop of sloop" Citroen BX. Was mijn jongensdroom, gekocht voor 250 euro. Auto heeft mij 5x laten staan met 5x hetzelfde euvel (die verdomde hydropneumatiek) daarna voor 80 euro aan iemand verkocht die 'm zou opknappen. Vervolgens staat 'ie nu al 9 jaar zonder APK te wachten bij diegene tot 'ie daadwerkelijk opgeknapt word.
- Het wegdoen van mijn Fiesta uit `07 omdat er teveel herinneringen aan zaten (negatieve herinneringen) er was niks mis met die auto. Reed er 1.5 jaar zonder problemen in, maar opeens kreeg ik de kolder in de kop en moest die auto weg

Sinds ik die auto weg heb gedaan in April vorig jaar heb ik 3 auto's versleten. En 1 van die 3 is de laatste uit dit rijtje waar ik spijt van heb.
- Het uitgeven van bijna al mijn spaargeld aan een Polo 6r uit `09 Omdat ik een keer echt een goede auto wilde. Ik heb nog nooit een auto gehad die zoveel én benzine én olie zoop. Gemiddeld verbruik was 1:12. Olieverbruik? Eerste paar maanden een halve liter op 1800 Kilometer. Laatste paar maanden een halve liter op 800 Kilometer. Ook begonnen regelmatig de ESP en ABS lampjes te branden tegelijkertijd. Nee, heb die auto ook gauw weggedaan.
Rij nu in een autootje waarbij ik hoop (ondanks dat de testrit 2 maanden terug begon met een gedoetje) echt wel lang in kan blijven rijden, want ik durf bijna te beweren dat dit echt wel een gedeelde podium plaats word tussen mijn Twingo/Fiesta en mijn huidige, alleen ik weet niet welke 1/2/3 staan