Dat zijn jouw woorden, ik blijf liever ver weg van nazi retoriek. Dit zijn doodnormale mensen die helaas er voor hebben gekozen om illegaal te immigreren. Dat maakt ze niet minder mens zoals jij lijkt te suggereren.quote:
Je keert de vraag om. Ik vroeg jou waarom je twijfelt aan de LAPD maar niet aan een random MAGA persoon.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je fellow travelers ieder geval wel. Maar nogmaals waarom geloof je die beelden niet?
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, ik blijf liever ver weg van nazi retoriek. Dit zijn doodnormale mensen die helaas er voor hebben gekozen om illegaal te immigreren. Dat maakt ze niet minder mens zoals jij lijkt te suggereren.
Ja tuurlijk jongen. Want het hebben van sympathie voor illegale immigranten is slecht.quote:En als ze dat legitimeren dan word de achterban boos die blijkbaar voor een groot deel bestaat uit illegalen en mensen die sympathie hebben voor illegale immigranten.
Waarom krijgen ze dan een mensonterende behandeling.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, ik blijf liever ver weg van nazi retoriek. Dit zijn doodnormale mensen die helaas er voor hebben gekozen om illegaal te immigreren. Dat maakt ze niet minder mens zoals jij lijkt te suggereren.
Dat heb ik niet gezegd, je mag best sympathie hebben voor illegalen. Wat alleen niet kan is rellen omdat je boos bent dat deze mensen gevaar lopen om te worden gedeporteerd.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Ja tuurlijk jongen. Want het hebben van sympathie voor illegale immigranten is slecht.
Hoe was het ook alweer? Illegale mensen verdienen geen compassie of zoiets?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, je mag best sympathie hebben voor illegalen. Wat alleen niet kan is rellen omdat je boos bent dat deze mensen gevaar lopen om te worden gedeporteerd.
En die vraag heb ik beantwoord, ik zie bewegend beeld dat het tegendeel bewijst. Waarom beantwoord je mijn vraag niet, waarom geloof je je eigen ogen niet maar wel het politieke statement van de LAPD?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je keert de vraag om. Ik vroeg jou waarom je twijfelt aan de LAPD maar niet aan een random MAGA persoon.
Er is voldoende fake news aan beide kanten om te twijfelen.
Ik heb inderdaad weinig compassie voor mensen die moedwillig de wet breken. Vooral als de belastingbetaler er ook nog eens voor mag opdraaien en tegelijkertijd ook nog eens moet concurreren met die figuren op de arbeidsmarkt.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Illegale mensen verdienen geen compassie of zoiets?
En dan hang je een enorme crimineel aan.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb inderdaad weinig compassie voor mensen die moedwillig de wet breken.
Ja die arbeider die geen bonden mag opzetten of die voor een hongerloon drie banen moet managen? Of de arbeider die zijn pensioen is kwijtgeraakt. Of die arbeider die zijn dokter niet kan betalen?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
Waar is de empathie eigenlijk voor de arbeider die hier het meeste last van heeft?
Ho ho een veroordeelde crimineel, laat dat wel even duidelijk zijn. Maar vind je dat criminelen gevolgen moeten ondervinden van hun gedrag of ligt dat geheel aan de persoon?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan hang je een enorme crimineel aan.
Je lult dus compleet uit je nek. Het gaat erom wie het is, niet wat ze wel of niet doen.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Illegale mensen verdienen geen compassie of zoiets?
Mooi verhaal weer. Illegaliteit in de VS is een overtreding, geen misdrijf.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho een veroordeelde crimineel, laat dat wel even duidelijk zijn. Maar vind je dat criminelen gevolgen moeten ondervinden van hun gedrag of ligt dat geheel aan de persoon?
En dat gaat allemaal verbeteren als je de grenzen openzet voor illegale immigranten? Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die arbeider die geen bonden mag opzetten of die voor een hongerloon drie banen moet managen? Of de arbeider die zijn pensioen is kwijtgeraakt. Of die arbeider die zijn dokter niet kan betalen?
Zoals ik zei: Er is voldoende fake news aan beide kanten om te twijfelen. Je verwijt de LAPD een politiek statement te maken en gebruikt als bewijs iemand die overduidelijk politiek gekleurd is. Ik wacht wel even tot ik geverifieerde beelden zie.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En die vraag heb ik beantwoord, ik zie bewegend beeld dat het tegendeel bewijst. Waarom beantwoord je mijn vraag niet, waarom geloof je je eigen ogen niet maar wel het politieke statement van de LAPD?
[ x ]
Nou ja, als je het zo stelt dan hoeven er natuurlijk geen consequenties aan vast te zitten lol….quote:Op zondag 8 juni 2025 12:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi verhaal weer. Illegaliteit in de VS is een overtreding, geen misdrijf.
Die is er niet het is al lang aangetoond dat wat jij beweert niet waar is.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad weinig compassie voor mensen die moedwillig de wet breken. Vooral als de belastingbetaler er ook nog eens voor mag opdraaien en tegelijkertijd ook nog eens moet concurreren met die figuren op de arbeidsmarkt.
Waar is de empathie eigenlijk voor de arbeider die hier het meeste last van heeft?
En dan heb je Vance, dat dat helpt helemaal niets..quote:Op zondag 8 juni 2025 11:48 schreef Jojoke het volgende:
Daar is hij dan: de Insurrection Act. Daarna nog even de noodtoestand uitroepen en de Supreme Court negeren, en de VS is vervallen tot een autocratische staat.
Het enige wat de VS eraan kan doen is Trump afzetten, maar daarvoor is een meerderheid nodig in het Huis van Afgevaardigden en 2/3de meerderheid in de Senaat.
Die empathie is er inderdaad niet, en dat is een van de redenen dat Trump president is.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is er niet het is al lang aangetoond dat wat jij beweert niet waar is.
Never waste a good crisis, ik ben wel benieuwd naar de spin hoe deze bill wat gaat doen tegen de rellen. Ik hoop dat ze in de senaat hun poot stijf houden.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:12 schreef Mike het volgende:
Dit komt Trump politiek gezien heel goed uit. Ik zie nu al dat zijn aanhangers in het congres en in de podcastwereld oproepen om vooral de Big Beautiful Bill te steunen, die dit soort protesten gaat stoppen.
Eens zien of degenen die tegen de enorme uitgaven zijn achter hun standpunt blijven staan.
Je wil zeggen dat degenen die gedeporteerd worden door ICE veroordeelde criminelen zijn? Serieus?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho een veroordeelde crimineel, laat dat wel even duidelijk zijn. Maar vind je dat criminelen gevolgen moeten ondervinden van hun gedrag of ligt dat geheel aan de persoon?
Dat stel jij, ook aan overtredingen zitten consequenties, maar je hoeft niet als 12-jarig kind naar de grond gewerkt te worden en dan tie rips om je armen te krijgen. Of zodra je uit de rechtszaal loopt dat er dan meteen allemaal gemaskerde mensen op je springen. Of treiterende Tweets uitsturen als overheid.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou ja, als je het zo stelt dan hoeven er natuurlijk geen consequenties aan vast te zitten lol….
Natuurlijk niet, want het gaat ze helemaal niet om welke uitgaven dan ook.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:12 schreef Mike het volgende:
Eens zien of degenen die tegen de enorme uitgaven zijn achter hun standpunt blijven staan.
Ja die kinderen zijn crimineel!quote:Op zondag 8 juni 2025 12:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat degenen die gedeporteerd worden door ICE veroordeelde criminelen zijn? Serieus?
Jij bent echt kampioen stromannen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dat gaat allemaal verbeteren als je de grenzen openzet voor illegale immigranten? Hoe gaat dat in zijn werk?
Wij kennen de situatie niet, het staat een agent vrij om dit te doen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat stel jij, ook aan overtredingen zitten consequenties, maar je hoeft niet als 12-jarig kind naar de grond gewerkt te worden en dan tie rips om je armen te krijgen. Of zodra je uit de rechtszaal loopt dat er dan meteen allemaal gemaskerde mensen op je springen. Of treiterende Tweets uitsturen als overheid.
Hij begint ineens over arbeiders die te maken hebben met slechte omstandigheden. En dat in een discussie over illegale immigranten.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:19 schreef V. het volgende:
[..]
Jij bent echt kampioen stromannen.
Echt, hulde.
Hier lieg je weer. Ik verwacht dat een ieder die in de VS verblijft, de kans krijgt zich juridisch te verdedigen. Daarnaast gaat het niet alleen om criminele illegalen. Er worden ineens visa's en greencards ingetrokken en ineens ben je daar illegaal. Doe nu niet alsof het business as usual is.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wij kennen de situatie niet, het staat een agent vrij om dit te doen.
Maar laten we eerlijk wezen dat is niet waar het om gaat, de mening van progressief links is dat deze mensen met rust gelaten moeten worden ondanks dat ze illegaal zijn.
Dat is waar de rellen over gaan en daarom ageer jij tegen de maatregelen die worden genomen.
quote:Op zondag 8 juni 2025 12:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij begint ineens over arbeiders die te maken hebben met slechte omstandigheden. En dat in een discussie over illegale immigranten.
Als je dat erin gooit dan mag ik toch zeker wel vragen hoe illegale immigratie het lot van arbeiders gaat verbeteren.
Leugenaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
Nee, de protesten gaan over het in de val lokken van mensen, en ze trafficken zonder due process.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk wezen dat is niet waar het om gaat, de mening van progressief links is dat deze mensen met rust gelaten moeten worden ondanks dat ze illegaal zijn.
Dat is waar de protesten over gaan en daarom ageer jij tegen de maatregelen die worden genomen.
Ik ageer tegen de maatregelen omdat de maatregelen op een onmenselijke manier uitgevoerd worden. Ik snap dat dat niet past in je narratief, dus voel je vrij het te negerenquote:Op zondag 8 juni 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is waar de rellen over gaan en daarom ageer jij tegen de maatregelen die worden genomen.
Sterker nog, dat staat in de wet.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hier lieg je weer. Ik verwacht dat een ieder die in de VS verblijft, de kans krijgt zich juridisch te verdedigen.
Je ziet dat dit al vaak zat is verteld (niet alleen hier, ook elders op het internet) en de Maga-cultus weigert hier op in te gaan. En dit is zeer veelzeggend.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze dan een mensonterende behandeling.
Illegale migranten deporteren is niet van gisteren, en Obama/Biden hebben er meer uitgezet dan Trump.
Wat er nu gaande is, is dat wreedheid de norm is geworden bij het uitzetten.
En dat wekt weerstand op.
Relschoppers? In de volgens de LAPD vreedzame demonstratie?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Damned if you do damned if you dont.
De summer of love heeft ons geleerd dat relschoppers hun gang laten gaan er niet voor zorgt dat de rust wederkeert.
Ik heb geen papieren en ik verblijf illegaal in de VS. Ik eis een rechtszaak omdat ik mezelf wil kunnen verdedigen over het feit dat ik illegaal ben maar ik kan op geen enkele manier het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hier lieg je weer. Ik verwacht dat een ieder die in de VS verblijft, de kans krijgt zich juridisch te verdedigen. Daarnaast gaat het niet alleen om criminele illegalen. Er worden ineens visa's en greencards ingetrokken en ineens ben je daar illegaal. Doe nu niet alsof het business as usual is.
Maar ja, je zal sowieso nooit wat toegeven.
Die bemoeien zich er nog niet mee(toch?), dit was nog de ICE-gestapo.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Relschoppers? In de volgens de LAPD vreedzame demonstratie?
Heb je dan bewijs dat ze ook al aan het rellen en vernielen waren voor de National Guard zich ermee ging bemoeien?
Zo werkt dat niet. Niemand die een 'rechtszaak' eist. Gewoon je doodnormale recht volgens de constitution.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb geen papieren en ik verblijf illegaal in de VS. Ik eis een rechtszaak omdat ik mezelf wil kunnen verdedigen over het feit dat ik illegaal ben maar ik kan op geen enkele manier het tegendeel bewijzen.
Zie je zelf niet in hoe krom dat is?
"En ik verblijf in de VS" alleen al is voldoende voor een proces.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb geen papieren en ik verblijf illegaal in de VS. Ik eis een rechtszaak omdat ik mezelf wil kunnen verdedigen over het feit dat ik illegaal ben maar ik kan op geen enkele manier het tegendeel bewijzen.
Precies, ook in NL gaat het om 'een ieder die verblijft in Nederland'.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"En ik verblijf in de VS" alleen al is voldoende voor een proces.
Nou dat is dus het punt. Er zitten massa's legalen tussen. En geboren en getogen Amerikanen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook prima.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die bemoeien zich er nog niet mee(toch?), dit was nog de ICE-gestapo.
Dat is Newsom ook met je eens:quote:Op zondag 8 juni 2025 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook prima.
Die hebben een vreedzaam protest dus geėscaleerd tot rellen.
Ik dacht even dat ik naar Larry the Cable Guy keek die een scheerapparaat heeft gevondenquote:Op zondag 8 juni 2025 12:39 schreef V. het volgende:
Tom Homan wil ook cosplayen![]()
Die man is een treurig, wandelend spraak- en denkgebrek![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |