Dat het Trumpregime en zijn project2025-club vantevoren al wisttem dat het rellen zou worden en daar hoogstwaarschijnlijk al op geanticipeerd hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als we dit vergelijken met de BLM demonstraties, wat is het grootste verschil met toen en nu?
Geweldig.quote:
Dit komt nog uit de campagnetijd toch?quote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geweldig.
Al zou ik in dezelfde situatie waarschijnlijk mijn mond gehouden hebben. Maar goed, iedereen uit die periode (Kamala, Joe, Karine en de campagneleiders) wil nog even het laatste woord hebben.
Ergens is het ook wel hebben.
Fixed that for you.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:18 schreef Arcee het volgende:
Het is wel NIET te hopen dat de national guard op tijd terug is zaterdag voor de militaire parade ten faveure van de verjaardag van Kim Jong Trump.
QFT...er zitten heel wat extremisten hier verstopt (FP *kuch*...)quote:Op zondag 8 juni 2025 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mark my words.
Ook hier op Fok gaat er gejuicht worden als er gericht op demonstranten geschoten gaat worden. Want: "Eindelijk wordt er wat gedaan aan die extreem linkse woke antifa demonstranten!1!1"
Kamala heeft het dit ook nog in de afgelopen maanden gezegd (toen ze weer tevoorschijn kwam).quote:Op zondag 8 juni 2025 10:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit komt nog uit de campagnetijd toch?
En er is geen woord van gelogen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kamala heeft het dit ook nog in de afgelopen maanden gezegd (toen ze weer tevoorschijn kwam).
Ach, het blijft lachen om als veroorzaker van dit fiasco nog even te wijzenquote:
Dit is onzin.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, het blijft lachen om als veroorzaker van dit fiasco nog even te wijzen
Ja. Maar het ia dus niet 20-20 hindsight.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kamala heeft het dit ook nog in de afgelopen maanden gezegd (toen ze weer tevoorschijn kwam).
Laat me raden. GeNoCiDe Joe?quote:
Zo'n Hegshit is al aan het fantaseren over het inzetten van mariniers.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:40 schreef Vis1980 het volgende:
Ik weet nog dat mensen mij op het hart hebben gedrukt dat hij het leger niet kan sturen bij protesten, maar bij de eerste de beste keer is het meteen raak.
In het NWS-topic zijn ze al gespot in ieder geval.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:44 schreef Janneke141 het volgende:
Het echte drama is dat er miljoenen mensen zijn die dit nog toejuichen ook.
Typetjes als HowardRoark zijn allang volledig verloren voor de maatschappij in hun onzinfuik. Niet representatief, wel meelijwekkend en triest.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
In het NWS-topic zijn ze al gespot in ieder geval.
Daar wordt al gefantaseerd overquote:Op zondag 8 juni 2025 10:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
In het NWS-topic zijn ze al gespot in ieder geval.
.quote:een mooie kans om al die extreemlinkse groeperingen eens achter slot en grendel te krijgen
Ook goed, dan is er geen schuldige in het Democratische kamp. 'MAGA'!!!!! (doet een impressie van Dr. Claw)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |