Russen maar echt duidelijk is het niet nee.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Russen, Oekraïners? En die zaten in dat huis?
Dus ze blazen die dienstweigeraars gewoon op?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Russen maar echt duidelijk is het niet nee.
Al is het wel zo dat het wel een typisch Russische actie is.
Maar de russen hoeven geen dienstplichtigen in te zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Laatse tijd heel veel verhalen trouwens dat conscripts nu gedwongen worden een contract te tekenen bij het leger.
De levensgevaarlijke gevangenen zullen zo'n beetje wel op zijn..quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar de russen hoeven geen dienstplichtigen in te zetten![]()
![]()
De levensgevaarlijke wellicht wel, maar in totaal had Rusland in 2023, 433000 gevangenen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
De levensgevaarlijke gevangenen zullen zo'n beetje wel op zijn..
Met een miljoen doden en gewonden in de pocket zijn die dus ook al lang op.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De levensgevaarlijke wellicht wel maar in totaal had Rusland in 2023, 433000 gevangenen.
Wss zijn het er veel meer, alleen niet erkend door Rusland...quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De levensgevaarlijke wellicht wel maar in totaal had Rusland in 2023, 433000 gevangenen.
Nee joh, dat is geen vaste groep. Komen elke dag nieuwe bijquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
De levensgevaarlijke gevangenen zullen zo'n beetje wel op zijn..
Dat zal ongeveer op hetzelfde niveau liggen inderdaad gezien de huidige schattingen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Met een miljoen doden en gewonden in de pocket zijn die dus ook al lang op.
quote:
https://t.me/utac_team/138quote:We find and destroy the enemy wherever he is in different directions, continuing to pour delicious GBU-62, AASM HAMMER 250 and GBU-39 on their heads.
Thank you to the Air Force crews for their work and filigree hits! We are honored✊
quote:A large number of occupiers were destroyed. They also used this building as a hub for storing expensive electronics (RER, EW and other equipment).
The reconnaissance and coordinates were provided by the fighters of the 33rd OSHP, the strike was carried out by the allied units.
https://t.me/bigcatsinfo/5162
U reed door Rood? Das maandje cel, maar oh wacht... Dat is dan een maandje front.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee joh, dat is geen vaste groep. Komen elke dag nieuwe bij
Waarom baart dat je zorgen? Dan ga je toch wat anders kijken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Iets wat me veel zorgen baart, ik zie bijna alleen nog maar Russische drone videos met glasvezeldrones.
waar slaat dat op?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom baart dat je zorgen? Dan ga je toch wat anders kijken?
Zijn we niet rouwig om. Veestapel halveren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach hij was voor Ajax @:zipportal
Waarom baart het zorgen als je moeder in het ziekenhuis ligt? Dan ga je toch lekker voetbal kijken en pilsen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom baart dat je zorgen? Dan ga je toch wat anders kijken?
Het zegt meer over het algoritme van YouTube dan wat er o op het slagveld gebeurdquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Waarom baart het zorgen als je moeder in het ziekenhuis ligt? Dan ga je toch lekker voetbal kijken en pilsen?
Wat is dat nou weer
Ik kan deze op twee manieren lezen...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Iets wat me veel zorgen baart, ik zie bijna alleen nog maar Russische drone videos met glasvezeldrones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |