SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Net als deze muziek... is ook van lang geledenquote:
Nog langer geleden zelfs….quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Net als deze muziek... is ook van lang geleden
Ach ja, ik had het moeten weten. Moody Blues heeft echt hele mooie nummers gemaakt. Zoals deze.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik had het moeten weten. Moody Blues heeft echt hele mooie nummers gemaakt. Zoals deze.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet eens het mooiste van hun wmb. maar deze is wel goed hoor![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar hebben we hier geen last van. Hier waait zelfs de pergola weg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
Wat is dit nu weer voor een tekst:
"Children playing in the parc, they don't know I'm standing in the dark"
Chucky wanna playquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk geschreven door Gary Glitter...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geschreven door Gary Glitter...
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geschreven door Gary Glitter...
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:57 schreef livelink het volgende:
The Bellamy Brothers - If I said you had a beautiful body
Welkomquote:
Absoluutquote:Op zondag 8 juni 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Frans van Dusschoten was toch wel een veelzijdige held.
Ja. Die was ook als aangever bij Van Duin erg goedquote:Op zondag 8 juni 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Frans van Dusschoten was toch wel een veelzijdige held.
En dt laatste natuurlijk ook. Dit was weer een hele fijne Radio 49 avondquote:Op zondag 8 juni 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
Was een erg geslaagde muziekavond. Dank je wel Melting en DJ11 voor de muziek en iedereen voor de gezelligheid.
Vervelend zegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zitvin de bus naar huis. Mijn moeder is gisteren weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Gaat slecht. Ik naar mijn moeder, mijn man naar mijn vader gegaan vanavond. Dus moet ik zo eerst nog eten en dan haak ik wel aan, maar dat zal niet eerder dan 20.00 zijn.
Ah, jammer, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga de uitzending zo staken en als niet-uitgezonden beschouwen. Ik bewaar het mapje met nummers wel. Wellicht komt het t.z.t alsnog eens langs. De laatste plaat die ik draai vandaag:Bob Dylan - Boots Of Spanish Leather
Oh man. Sterktequote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zitvin de bus naar huis. Mijn moeder is gisteren weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Gaat slecht. Ik naar mijn moeder, mijn man naar mijn vader gegaan vanavond. Dus moet ik zo eerst nog eten en dan haak ik wel aan, maar dat zal niet eerder dan 20.00 zijn.
Dank je. Heb gisteren van 16.30 tot 22.30 bij haar op de Spoedeisende hulp gezeten voordat ze een plek had. Ze lag zelf natuurlijk wel in bed. Ik was aan het wandelen toen ik gebeld werd door de zorg dat ze de ambulance hadden gebeld en vervolgens belde de ambulancedienst dat ze mijn moeder naar Utrecht naar de spoedeisende hulp brachten. Ik was er best in de buurt en arriveerde bijna tegelijkertijd met de ambulance. Het was gisteren heel ernstig; vandaag ging het ietsjes beterquote:
Wat vervelend, livelink. Hoop dat het vandaag toch weer wat beter gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Heb gisteren van 16.30 tot 22.30 bij haar op de Spoedeisende hulp gezeten voordat ze een plek had. Ze lag zelf natuurlijk wel in bed. Ik was aan het wandelen toen ik gebeld werd door de zorg dat ze de ambulance hadden gebeld en vervolgens belde de ambulancedienst dat ze mijn moeder naar Utrecht naar de spoedeisende hulp brachten. Ik was er best in de buurt en arriveerde bijna tegelijkertijd met de ambulance. Het was gisteren heel ernstig; vandaag ging het ietsjes beter
Dank !quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd @:Symphonic!
En sterkte nogmaals, @:livelink…
Welkom beide.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Madonna & The Chipmunks - La isla bonita.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Deze kwal kan ook niet zo heel goed zingen…
Froger just say hello
Rustig aan. Komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
Ben onderweg naar huis. Ik moet ook nog eten, maar daarna probeer ik nog even in te schakelen.
Rustig aanquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
Ben onderweg naar huis. Ik moet ook nog eten, maar daarna probeer ik nog even in te schakelen.
Het waaide te hard eigenlijk. Wel even buiten gezeten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef Melting het volgende:
Vandaag al van het weer genoten in het hoge noorden, Symphonic, of is dat morgen pas?
Ah.... kijk.... goede ruil wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het waaide te hard eigenlijk. Wel even buiten gezeten.
Vandaag was wel mijn vrije dag in plaats van gisteren. Gisteren hadden we afscheid van een collega.
Goede avond en welkom, Mad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Each Time You Break My Heart - Nick Kamen
Bonsoirquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Each Time You Break My Heart - Nick Kamen
Morgen windkracht 2, dat biedt ook geen verfrissing…quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Het waaide dus te hard voor de parasols en in de zon was het te heet, ik hoop dat het morgen minder hard waait
Ja dt gaat de goede kant op. Alles gaat de hoogte in. De courgette gaat ook bijna bloeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... kijk.... goede ruil wel.
En morgen wordt het nog beter.
Groeien de plantjes al een beetje in de kas?
Nee maar dan kan ik wel in de schaduw zitten en dat scheelt echt veelquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen windkracht 2, dat biedt ook geen verfrissing…
Oei.... dat klinkt ook niet best.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Over een paar jaar hoop ik onder het begroeide prieel te kunnen zitten voor de schaduw, maar de planten willen nog niet zo goed klimmen. Oh en 2 weken geleden kwam er een deel van dat prieel zomaar naar beneden.
Dat is wel de fijnste plek om te zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dat klinkt ook niet best.
Maar is wel fijn als je daar onder kan zitten.
Nee, we zitten in het guilty pleasure mapje. Staan wel veel jaren 90 nummers in. Nummer hierna is geen jaren 90 nummer trouwens.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Zitten we weer/nog in het 90's mapje?
Kijk.... dat klinkt al veel belovend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Buiten de kas groeien sommige dingen ook wel goed, ik heb al heel wat handjes peultjes, aardbeien en rode aalbessen kunnen oogsten.
Hier moest je het toen mee doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Dit zijn van die nummers die ik wel ken, maar waarvan ik geen idee heb wie of wat.
Deze kan ook niet zo heel goed zingen trouwens.
Aan de lopende band lijkt welquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier moest je het toen mee doen.
Volgens mij kwamen er destijds tientallen van dat soort niemendalletjes per week uit…
Ja, maar toch werd er ook veel vernieuwende muziek gemaakt.quote:
Jij kent het nummer ook?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Er is momenteel een autoreclame met een catchy deuntje van een bekend 80's bandje.
Hebben jullie die ook opgemerkt Symph & DDM?
En hebben jullie het nummer ook herkend?
Ik weet even niet voor welke auto het is…
Edit: Gevonden welk automerk het is…
Ik heb het nog niet voorbij horen komen denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Er is momenteel een autoreclame met een catchy deuntje van een bekend 80's bandje.
Hebben jullie die ook opgemerkt Symph & DDM?
En hebben jullie het nummer ook herkend?
Ik weet even niet voor welke auto het is…
Edit: Gevonden welk automerk het is…
Ja.quote:
Deze:quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet voorbij horen komen denk ik.
Niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Dit is trouwens geen vervelende plaat
Mij zegt het nummer niets.quote:
Ze hebben heel knap het intro en het outro aan elkaar geplakt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Mij zegt het nummer niets.
Benieuwd of Symphonic en Ddm het wel herkennen.
Ik herken dat…quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
Ik tune even in totdat het eten klaar is. Man is net begonnen met koken en dat duurt altijd lang is de ervaring.
Welkom.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
Ik tune even in totdat het eten klaar is. Man is net begonnen met koken en dat duurt altijd lang is de ervaring.
Maar wie zijn het wel?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Dit is niet de cover van die Nederlander…
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Ik hoop niet dat je erge honger hebt dan.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Maar heb net wat kaasblokjes gesnackt.
Ik hoorde wel iets, maar dit had ik nooit bedacht. Geweldige band Alphaville.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chips, ik had op jou ingezet:
Bekijk deze YouTube-video
Snap ik heel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen zin om dat voluit te typen…
Eerste nummer van hun eerste album.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets, maar dit had ik nooit bedacht. Geweldige band Alphaville.
Ik had notabene een lp van ze vroeger
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen zin om dat voluit te typen…
Doe je goedquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Maar heb net wat kaasblokjes gesnackt.
Tja, daar hebben ze vandaag eindelijk de drain geplaatst om het vocht achter de longen weg te halen. En tegelijkertijd wordt er via een infuus vocht toegediend voor haar nieren. Ze ademde wat makkelijker, maar krijgt nog steeds zuurstof. Praten gaat moeizaam en ze slaapt bijna de hele dag. Iedere keer als je op bezoek komt slaapt ze heel diep en kost het echt moeite om haar wakker te maken. Maar ze wil wel dat je haar wakker maakt dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:59 schreef Melting het volgende:
Hoe is het nu met je moeder @:livelink?
Weinig/geen vooruitgang dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
Tja, daar hebben ze vandaag eindelijk de drain geplaatst om het vocht achter de longen weg te halen. En tegelijkertijd wordt er via een infuus vocht toegediend voor haar nieren. Ze ademde wat makkelijker, maar krijgt nog steeds zuurstof. Praten gaat moeizaam en ze slaapt bijna de hele dag. Iedere keer als je op bezoek komt slaapt ze heel diep en kost het echt moeite om haar wakker te maken. Maar ze wil wel dat je haar wakker maakt dan.
Het is te hopen dat ze het vocht echt wegkrijgen . Wel heel heftig om daar doorheen te moeten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, daar hebben ze vandaag eindelijk de drain geplaatst om het vocht achter de longen weg te halen. En tegelijkertijd wordt er via een infuus vocht toegediend voor haar nieren. Ze ademde wat makkelijker, maar krijgt nog steeds zuurstof. Praten gaat moeizaam en ze slaapt bijna de hele dag. Iedere keer als je op bezoek komt slaapt ze heel diep en kost het echt moeite om haar wakker te maken. Maar ze wil wel dat je haar wakker maakt dan.
Volgens mij loop jij achter. Ik vond het al zo raar dat ik Inner City eerder had dan jij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Sam The Sham & The Pharaos - Wooly Bully
Soms ben ik bezig met andere dingen (honkbal is op de stream nu) en dan reageer ik wat later…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij achter. Ik vond het al zo raar dat ik Inner City eerder had dan jij.
Ik heb geen idee waar ik naar kijk. Ja, ik zie een of twee voeten, maar waar die zich nu bevinden?quote:
Op een bank…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik naar kijk. Ja, ik zie een of twee voeten, maar waar die zich nu bevinden?
Ik denk dat je gelijk hebt, maar vind het nog steeds lastig te zien.quote:
Het zal vast een kunstzinnig bedoeld iets moeten zijn…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar vind het nog steeds lastig te zien.
Echt duidelijk is het niet neequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar vind het nog steeds lastig te zien.
Ja, irritant. Ik wil gewoon duidelijk zien waar ik naar kijk. Maar goed, het is Paul de Leeuw maar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal vast een kunstzinnig bedoeld iets moeten zijn…
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, irritant. Ik wil gewoon duidelijk zien waar ik naar kijk. Maar goed, het is Paul de Leeuw maar.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, irritant. Ik wil gewoon duidelijk zien waar ik naar kijk. Maar goed, het is Paul de Leeuw maar.
Laat het smaken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
Eten is klaar, dus ik ga afsluiten. Dank je wel Melting. Was een fijne afleiding, maar eten is een nog fijnere afleiding voor nu
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
Eten is klaar, dus ik ga afsluiten. Dank je wel Melting. Was een fijne afleiding, maar eten is een nog fijnere afleiding voor nu
Ik vind het ook niet des Kiss klinken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Uit het meest beroerde tijdperk van KISS.
Tijdens live concerten worden ze uitgefloten hiervoor…
Van het album Dynasty, waar ook I Was Made van afkomstig is…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet des Kiss klinken.
Het werd geloof ook wel tijd jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Werden ze uitgefloten, moet ik zeggen.
Ze zijn er eindelijk mee gestopt.
Als 80-jarige wil je ook niet meer op plateauzolen lopen met een lading make-up op je gezicht…
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Het reunie concert in Carré van hen was echt geweldig.
Mooi om al die songs nog 1 keer te kunnen horen…
Ja, de hele tour door het land was stijf uitverkocht.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Zal ook wel uitverkocht zijn geweest.
Gaafquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Het reunie concert in Carré van hen was echt geweldig.
Mooi om al die songs nog 1 keer te kunnen horen…
Weet niet of er toen al ruzie was?quote:
Even kijken of Symph of Ddm het weet.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Deze heeft 'ie zelf al genoemd…
Was 2011. Oordeel zelf.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen bevond ik me even onder een steen ofzo
Zijn kleding dan weer wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Never Never Gonna Give You Up - Barry Not White
En witte rook….quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn kleding dan weer wel.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk verkozen tot nieuwe paus.quote:
Zegt me niets. Zo slecht geplaybackt?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Die opname bij TopPop van dit nummer is historisch…
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hier het legendarische fragment van Top Pop waar Chris Rea het ingetogen Josephine zong, terwijl de studio losging met confettikanonnen vanwege het afscheid van Ad Visser
Nee, Chris begreep er niets van wat er om hem heen gebeurde en liet dat duidelijk merken…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt me niets. Zo slecht geplaybackt?
Wat slecht!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hier het legendarische fragment van Top Pop waar Chris Rea het ingetogen Josephine zong, terwijl de studio losging met confettikanonnen vanwege het afscheid van Ad Visser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |