Soms ben ik bezig met andere dingen (honkbal is op de stream nu) en dan reageer ik wat later…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij achter. Ik vond het al zo raar dat ik Inner City eerder had dan jij.
Ik heb geen idee waar ik naar kijk. Ja, ik zie een of twee voeten, maar waar die zich nu bevinden?quote:
Op een bank…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik naar kijk. Ja, ik zie een of twee voeten, maar waar die zich nu bevinden?
Ik denk dat je gelijk hebt, maar vind het nog steeds lastig te zien.quote:
Het zal vast een kunstzinnig bedoeld iets moeten zijn…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar vind het nog steeds lastig te zien.
Echt duidelijk is het niet neequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar vind het nog steeds lastig te zien.
Ja, irritant. Ik wil gewoon duidelijk zien waar ik naar kijk. Maar goed, het is Paul de Leeuw maar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal vast een kunstzinnig bedoeld iets moeten zijn…
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, irritant. Ik wil gewoon duidelijk zien waar ik naar kijk. Maar goed, het is Paul de Leeuw maar.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, irritant. Ik wil gewoon duidelijk zien waar ik naar kijk. Maar goed, het is Paul de Leeuw maar.
Laat het smaken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
Eten is klaar, dus ik ga afsluiten. Dank je wel Melting. Was een fijne afleiding, maar eten is een nog fijnere afleiding voor nu
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
Eten is klaar, dus ik ga afsluiten. Dank je wel Melting. Was een fijne afleiding, maar eten is een nog fijnere afleiding voor nu
Ik vind het ook niet des Kiss klinken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Uit het meest beroerde tijdperk van KISS.
Tijdens live concerten worden ze uitgefloten hiervoor…
Van het album Dynasty, waar ook I Was Made van afkomstig is…quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet des Kiss klinken.
Het werd geloof ook wel tijd jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Werden ze uitgefloten, moet ik zeggen.
Ze zijn er eindelijk mee gestopt.
Als 80-jarige wil je ook niet meer op plateauzolen lopen met een lading make-up op je gezicht…
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Het reunie concert in Carré van hen was echt geweldig.
Mooi om al die songs nog 1 keer te kunnen horen…
Ja, de hele tour door het land was stijf uitverkocht.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Zal ook wel uitverkocht zijn geweest.
Gaafquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Het reunie concert in Carré van hen was echt geweldig.
Mooi om al die songs nog 1 keer te kunnen horen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |