SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Net als deze muziek... is ook van lang geledenquote:
Nog langer geleden zelfs….quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Net als deze muziek... is ook van lang geleden
Ach ja, ik had het moeten weten. Moody Blues heeft echt hele mooie nummers gemaakt. Zoals deze.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik had het moeten weten. Moody Blues heeft echt hele mooie nummers gemaakt. Zoals deze.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet eens het mooiste van hun wmb. maar deze is wel goed hoor![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar hebben we hier geen last van. Hier waait zelfs de pergola weg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
Wat is dit nu weer voor een tekst:
"Children playing in the parc, they don't know I'm standing in the dark"
Chucky wanna playquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk geschreven door Gary Glitter...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geschreven door Gary Glitter...
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geschreven door Gary Glitter...
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:57 schreef livelink het volgende:
The Bellamy Brothers - If I said you had a beautiful body
Welkomquote:
Absoluutquote:Op zondag 8 juni 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Frans van Dusschoten was toch wel een veelzijdige held.
Ja. Die was ook als aangever bij Van Duin erg goedquote:Op zondag 8 juni 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Frans van Dusschoten was toch wel een veelzijdige held.
En dt laatste natuurlijk ook. Dit was weer een hele fijne Radio 49 avondquote:Op zondag 8 juni 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
Was een erg geslaagde muziekavond. Dank je wel Melting en DJ11 voor de muziek en iedereen voor de gezelligheid.
Vervelend zegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zitvin de bus naar huis. Mijn moeder is gisteren weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Gaat slecht. Ik naar mijn moeder, mijn man naar mijn vader gegaan vanavond. Dus moet ik zo eerst nog eten en dan haak ik wel aan, maar dat zal niet eerder dan 20.00 zijn.
Ah, jammer, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga de uitzending zo staken en als niet-uitgezonden beschouwen. Ik bewaar het mapje met nummers wel. Wellicht komt het t.z.t alsnog eens langs. De laatste plaat die ik draai vandaag:Bob Dylan - Boots Of Spanish Leather
Oh man. Sterktequote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zitvin de bus naar huis. Mijn moeder is gisteren weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Gaat slecht. Ik naar mijn moeder, mijn man naar mijn vader gegaan vanavond. Dus moet ik zo eerst nog eten en dan haak ik wel aan, maar dat zal niet eerder dan 20.00 zijn.
Dank je. Heb gisteren van 16.30 tot 22.30 bij haar op de Spoedeisende hulp gezeten voordat ze een plek had. Ze lag zelf natuurlijk wel in bed. Ik was aan het wandelen toen ik gebeld werd door de zorg dat ze de ambulance hadden gebeld en vervolgens belde de ambulancedienst dat ze mijn moeder naar Utrecht naar de spoedeisende hulp brachten. Ik was er best in de buurt en arriveerde bijna tegelijkertijd met de ambulance. Het was gisteren heel ernstig; vandaag ging het ietsjes beterquote:
Wat vervelend, livelink. Hoop dat het vandaag toch weer wat beter gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Heb gisteren van 16.30 tot 22.30 bij haar op de Spoedeisende hulp gezeten voordat ze een plek had. Ze lag zelf natuurlijk wel in bed. Ik was aan het wandelen toen ik gebeld werd door de zorg dat ze de ambulance hadden gebeld en vervolgens belde de ambulancedienst dat ze mijn moeder naar Utrecht naar de spoedeisende hulp brachten. Ik was er best in de buurt en arriveerde bijna tegelijkertijd met de ambulance. Het was gisteren heel ernstig; vandaag ging het ietsjes beter
Dank !quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd @:Symphonic!
En sterkte nogmaals, @:livelink…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |