Kan mij weinig opwinding herinneren over Italiaanse of Ierse vlaggen.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:48 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
illegaal is illegaal, wat snap je daar niet aan? Reden is irrelevant, deze kneuzen zwaaien met een vlag van hun eigen land. Rot dan lekker op terug naar dat land als je het zo goed vindt.
...
Domme vragen bestaan niet. Dus dat geeft niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:06 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
mijn punt staat, als je zo nodig met de vlag van het land waar je vandaan komt moet zwaaien en dan ook nog rellen, moet je ook oprotten.
ALS ze daar legaal zijn, waarom komen ze op voor illegalen die het land uit gezet moeten worden?
Omdat de methoden die momenteel ingezet worden niet rechtvaardig zijn, mensen worden random en zonder proces het land uitgezet.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:06 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ALS ze daar legaal zijn, waarom komen ze op voor illegalen die het land uit gezet moeten worden?
De talloze beelden laten toch duidelijk zien dat er wel meer aan de hand is dan enkele wat graffiti spuiten.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die twitteren dat LA een derdewereldoorlogszone lijkt omdat er wat graffiti gespoten wordt. Dramaqueens daar.
Zeg dat tegen de eigenaren van de winkels die geplunderd zijn.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die twitteren dat LA een derdewereldoorlogszone lijkt omdat er wat graffiti gespoten wordt. Dramaqueens daar.
Oke Comradequote:Op zondag 8 juni 2025 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
Het heeft niks met haat te maken, alles met de wet.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen haat koestert jegens deze mensen.
Gooien die met stenen etc? Zo ja, dan geldt hetzelfde.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kan mij weinig opwinding herinneren over Italiaanse of Ierse vlaggen.
Dat geeft ze geen vrijbrief om te rellen, zeker niet in een land waar ze te gast zijn.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Dus dat geeft niet.
Deze mensen zijn het niet eens met het beleid omtrent uitzetting van mensen. Daarom zijn ze zo boos.
Blijkbaar is het nodig omdat staten zoals CA/LA moedwillig illegalen vrij laten rondlopen. Jarenlang criminelen hebben genegeerd en het hand boven het hoofd hebben gehouden, terwijl ze wisten waar ze woonden etc.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat de methoden die momenteel ingezet worden niet rechtvaardig zijn, mensen worden random en zonder proces het land uitgezet.
Ik ben niet principieel tegen het uitzetten van illegalen maar je moet het wel fatsoenlijk houden.
Waarom denk je dat er onder Trump, met zijn razzia's, ineens zoveel protesten zijn?
Daarnaast, het is heel ineffectief en random, Trump haalt niet eens de cijfers van Biden in 2024.
Precies, dus dat maakt degene die twittert over graffiti een nóg grotere dramaqueen.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De talloze beelden laten toch duidelijk zien dat er wel meer aan de hand is dan enkele wat graffiti spuiten.
Volledig gestoord dat je haat zou moeten koesteren tegen illegalen om ze uit te willen zettenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen haat koestert jegens deze mensen.
Wat is er random aan mensen uitzetten die illegaal in het land zijn? Waarom zouden die een proces verdienen? Wat een totale onzin. Iemand moet gewoon kunnen aantonen dat hij legaal in het land is en als dat niet het geval is, dan heeft dat land het recht om die vreemdeling direct te verwijderen. Lijkt me gewoon logisch.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat de methoden die momenteel ingezet worden niet rechtvaardig zijn, mensen worden random en zonder proces het land uitgezet.
Ik ben niet principieel tegen het uitzetten van illegalen maar je moet het wel fatsoenlijk houden.
Waarom denk je dat er onder Trump, met zijn razzia's, ineens zoveel protesten zijn?
Daarnaast, het is heel ineffectief en random, Trump haalt niet eens de cijfers van Biden in 2024.
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:54 schreef TAmaru het volgende:
Wat is er random aan mensen uitzetten die illegaal in het land zijn? Waarom zouden die een proces verdienen?
Omdat iedereen die zich in de VS bevindt recht heeft op een proces. In Nederland kennen we dat ook. Gelukkig.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Volledig gestoord dat je haat zou moeten koesteren tegen illegalen om ze uit te willen zetten
[..]
Wat is er random aan mensen uitzetten die illegaal in het land zijn? Waarom zouden die een proces verdienen? Wat een totale onzin. Iemand moet gewoon kunnen aantonen dat hij legaal in het land is en als dat niet het geval is, dan heeft dat land het recht om die vreemdeling direct te verwijderen. Lijkt me gewoon logisch.
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Anyway, de National Guard
Ik lik mijn vingers erbij af
Ik wacht op de dag dat wij hier ook een privéleger krijgen dat het kabinet kan inzetten bij bijvoorbeeld rellen
De rellen in bijv. Scheveningen smeekten ook om het leger, net als verschillende uit de hand gelopen protesten op de universiteiten
Wel schermen met de wet dit, de wet dat, maar mensen geen proces willen geven.quote:
Een proces voor WAT?! Die mensen zijn illegaal in het land. Dat ontkennen ze toch niet of wel? Dan mogen ze toch gewoon direct worden uitgezet?! Wat is dat nou voor onzin.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat iedereen die zich in de VS bevindt recht heeft op een proces. In Nederland kennen we dat ook. Gelukkig.
Dat zou ik ook graag zien. Rellend (overwegend) islamitisch tuig dat hard wordt aangepakt.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik wacht op de dag dat wij hier ook een privéleger krijgen dat het kabinet kan inzetten bij bijvoorbeeld rellen
De rellen in bijv. Scheveningen smeekten ook om het leger, net als verschillende uit de hand gelopen protesten op de universiteiten
Be careful what you wish for.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Tja daar moeten de Amerikanen nog een beetje terug inkomen , want de Fransen zijn die “Casseurs” die gelijk welk voorval aangrijpen om keet te schoppen en te vernielen , zonder verder enig interesse te hebben in het grote gebeuren, ondertussen massaal grondig en diep beu ! En le FN maar in hun handjes vrijven.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
Wordt dit de nieuwe Parijs/gehele hesjes/anarchie reeks?
Jij hebt liever dat die raddraaiers onze universiteiten vernielen terwijl de politie toekijkt? Nee hoor, geef mij het leger maar. Gewoon naar binnen, arresteren en eventueel schieten als ze agressief bejegend worden en er gevaar dreigt voor onze soldaten. Er kan veel te veel in dit land onder de noemer van demonstraties. Die Antifa-luitjes en zogenaamde propally-vandalisten zijn al kleine privélegers die zich hebben georganiseerd om met intimidatie en puur vandalisme de overheid te bewegen tot hun mening, in plaats van via democratische besluitvorming. Daar moet met keiharde hand tegenop worden getreden.quote:
Dan zou ik voor het eerst sinds jaren mijn televisie weer op de NPO inschakelen. Wat heerlijk lijkt me dat.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag zien. Rellend (overwegend) islamitisch tuig dat hard wordt aangepakt.
Zo begon Mussolini ook in de jaren twintig, met knokploegen die de stakende of protesterende boeren uiteen ging kloppen , boel in brand steken , en dan moorden , toegedekt onder de mantel der liefde van de carabinieri. En een zwart hemd aandoen!quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Ze betalen wel belasting. Maar ze hebben nergens recht op, dus ze krijgen er niets voor terug. Dat blijkt nu ook wel weer.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:02 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een proces voor WAT?! Die mensen zijn illegaal in het land. Dat ontkennen ze toch niet of wel? Dan mogen ze toch gewoon direct worden uitgezet?! Wat is dat nou voor onzin.
Ja, dat is normaal als je van de democratie af wilt.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef KangaP het volgende:
[..]
Zo begon Mussolini ook in de jaren twintig, met knokploegen die de stakende of protesterende boeren uiteen ging kloppen , boel in brand steken , en dan moorden , toegedekt onder de mantel der liefde van de carabinieri. En een zwart hemd aandoen!
veel illegalen betalen helemaal geen belasting, gaat ook lastig als je niet bekent bent bij de overheid.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ze betalen wel belasting. Maar ze hebben nergens recht op, dus ze krijgen er niets voor terug. Dat blijkt nu ook wel weer.
Het geweld en vandalisme komt hier echter van deze demonstranten een functionerende overheid grijpt dan (hard) in. Dat gebeurt hier in Nederland ook, denk bijvoorbeeld aan de rellen met de Eritreeërs in Den Haag. En als je denkt dat dit hetzelfde is als het regime van Mussolini geeft dat toch echt blijk van een schrijnend gebrek aan historische kennis aan jouw kant.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef KangaP het volgende:
[..]
Zo begon Mussolini ook in de jaren twintig, met knokploegen die de stakende of protesterende boeren uiteen ging kloppen , boel in brand steken , en dan moorden , toegedekt onder de mantel der liefde van de carabinieri. En een zwart hemd aandoen!
Het is geen privéleger, simpele.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Het werkt hier anders dan daar.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:29 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
veel illegalen betalen helemaal geen belasting, gaat ook lastig als je niet bekent bent bij de overheid.
En belastingen betalen geeft je geen recht op verblijf in een land.
Deze kan ik beantwoorden: JAquote:Op zondag 8 juni 2025 20:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat die raddraaiers onze universiteiten vernielen terwijl de politie toekijkt?
quote:Op zondag 8 juni 2025 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik vind het schandalig wat Trump doet.
Los Angeles heeft aangegeven het prima aan te kunnen en de hulp niet nodig te hebben en desondanks escaleert Trump de situatie door de NG in te zetten.
Eens maat.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Je kan welquote:
Wees voorzichtig met wat je wenst.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Prachtig.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:28 schreef Bofjijff het volgende:
Antifa die hard wordt aangepakt is wel vermakelijk
Blijft bijzonder dat deze groep nooit is aangepakt en verwijderd.quote:
Landen waar het leger tegen burgers wordt ingezet staan niet echt bekend om hun burgerrechten.quote:
Wij hebben de ME.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Amerika staat helaas bekend om dusdanig gewelddadige rellen die we amper tot nooit op andere plekken in het Westen zien, denk bijvoorbeeld aan de zomer van 2020. Dat vraagt simpelweg harde aanpak. Je kunt het probleem dan bij de handhaving blijven leggen, maar daar zit het niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Landen waar het leger tegen burgers wordt ingezet staan niet echt bekend om hun burgerrechten.
Trieste zaak dit.
Dat is natuurlijk prima maar POTUS kan natuurlijk gewoon anders beslissen.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je kan weldoen maar niemand in Los Angeles heeft gevraagd om de national guard.
POTUS kan van alles beslissen.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk prima maar POTUS kan natuurlijk gewoon anders beslissen.
Je kan je ook gewoon gedragen, heb je er ook geen last van.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
POTUS kan van alles beslissen.
Maar daarmee is het nog geen goed idee.
2021 ook; denk dat ze daar wel van geleerd hebben inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Amerika staat helaas bekend om dusdanig gewelddadige rellen die we amper tot nooit op andere plekken in het Westen zien, denk bijvoorbeeld aan de zomer van 2020. Dat vraagt simpelweg harde aanpak. Je kunt het probleem dan bij de handhaving blijven leggen, maar daar zit het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |