abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218040910
Disney +
pi_218041133
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Tja, Mark is geen premier van Nederland meer. Hij dient nu andere belangen. En de belangen van de NAVO komen niet altijd overeen met de belangen van Nederland.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218041563
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 14:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tja, Mark is geen premier van Nederland meer. Hij dient nu andere belangen. En de belangen van de NAVO komen niet altijd overeen met de belangen van Nederland.
Kan je nagaan hoe hypocriet die gasten zijn.
Totaal geen ruggengraat, ze praten met alle winden mee.
pi_218042110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:50 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Kan je nagaan hoe hypocriet die gasten zijn.
Totaal geen ruggengraat, ze praten met alle winden mee.
Er wordt online volop gespot (of eerder gekotst) met het bericht van Rutte aan Trump.
Rutte was schijnbaar not amused dat zijn ge-kontlik openbaar gemaakt was.
Ach zo wordt voor ieder duidelijk dat er gewoon veel geld moet gespendeerd worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218043080
Oekraïne strijd nu ook buiten eigen land tegen de Russen:
twitter
pi_218043121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Sja zn eigen land verdedigen en behouden lukt niet zo goed meer.
Als hij de oorlog maar gaande houdt, voor NAVO
Fuck oekraine voor de rest
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218044094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Das al tijden bezig. Is ook aardig wat footage van.

https://x.com/bayraktar_1(...)1bSeFn8-FLqNuKA&s=19
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218044320
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2025 20:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Das al tijden bezig. Is ook aardig wat footage van.

https://x.com/bayraktar_1(...)1bSeFn8-FLqNuKA&s=19
Dat zijn Afrikaanse troepen die de Russen verslaan, geen Oekraïense.
pi_218044395
Ik heb ook veel beeldmateriaal van russen die oekrainers verslaan
:+
pi_218044808
En niemand die hét allerbelangrijkste van de NAVO top vernoemt :?

zelenski had een pak aan !!!!!!
pi_218044847
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:43 schreef UncleScorp het volgende:
En niemand die hét allerbelangrijkste van de NAVO top vernoemt :?

zelenski had een pak aan !!!!!!
Wel een groene zeker?
pi_218045683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:53 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wel een groene zeker?
Nee in het zwart.
Hij is in rouw
:P
pi_218045688
quote:
Zelensky en Raad van Europa besluiten tot oprichten speciaal tribunaal

Een speciaal tribunaal gaat de hoofdrolspelers van de agressie tegen Oekraïne vervolgen.
The show must go on.
Veel praatjes voor de verliezers.

En zoals ze het zo verwoorden 'hoofdrolspelers" is het wel dubbel. Kunnen wel een lijstje opmaken ja.
pi_218045839

_O-
Wat een zielige vertoning :')
pi_218045857
Ook opvallend dat hij niet eens een antwoord kan geven op de vraag op wat de dreiging van een russische aanval binnen 5 jaar gebaseerd is.
"we hebben horen zeggen ..."

Stel nou gewoon geen vervelende vragen en geef gewoon extra veel geld uit aan wapens.
Next
quote:
Lauri Nurmi, Iltalehti
Lauri Nurmi, Security Policy Correspondent from Iltalehti, Finland. Dear Secretary General, two weeks ago, you said in London that Russia could be ready to use military force against NATO within five years, and repeated it: in five years. Could you please tell us what is this assessment based on? And can Russia attack Finland, Estonia, Lithuania, Latvia, or any other NATO nation located in the Eastern Flank of NATO. Thank you.

NATO Secretary General Mark Rutte
There's widespread agreement within NATO that at this moment, today, if Russia would attack us, our reaction will be devastating, and the Russians know this.

But there is great worry in many circles of NATO. We have heard the Chief of Defence in Germany, a couple of weeks ago, and many other senior military leaders speaking about this, and also senior intelligence community people speaking about, that between 3, 5, 7 years from now, Russia will be able to successfully attack us, if we do not start investing more today.

The question could be, why do you then give this time frame to 2035? Well, of course, we will start today. That means yearly increments. There will be a huge extra defence spending over the next three to five years. There's also time we need to make sure that that defence spend can be absorbed by, of course hiring more soldiers, making sure that you can buy all the military equipment you need to buy without raising the prices. But that means 3, 5, 7 years from now, we will gradually build a NATO which is so strong that not only today, but also in 3, 5, 7 years and in 10 years from now, nobody, not the Russians, but please, be watchful what China is doing with a rapid build-up of its military, already the same amount [of] ships sailing in their navy, compared to the United States, and it will grow into 450 ships by 2030. A thousand nuclear warheads by 2030 and we have to be sure. and make sure that we can defend ourselves against them.

https://www.nato.int/cps/(...)tm?selectedLocale=en
“Binnen de NAVO bestaat er brede overeenstemming over dat onze reactie verwoestend zou zijn als Rusland ons nu, vandaag, zou aanvallen, en de Russen weten dat.”

Verwoestend :?
Who's your daddy Mark ?
pi_218053883
quote:
De Nederlandse organisatie deed er alles aan om de Oekraïense president Zelensky ook aandacht te geven. Aanvankelijk was Zelensky alleen welkom bij het diner met het koninklijk paar en de regeringsleiders, maar uiteindelijk was zijn agenda beide dagen in Den Haag goed gevuld.

Zo sprak hij onder meer op het Catshuis met demissionair Schoof, hield hij een toespraak in de Tweede Kamer en sprak hij een flink aantal Europese regeringsleiders. Toch zal Zelensky vooral blij zijn geweest met zijn ontmoeting met Trump.

Zelensky sprak de Amerikaanse president zo'n vijftig minuten en dat gesprek lijkt tot meer begrip te hebben geleid. Zowel Trump als Zelensky waren na afloop positief. "Het was een fijn gesprek. Ik wil echt van het conflict af en wil het graag beëindigen", zei Trump op zijn afsluitende persconferentie. "Ik ga praten met Poetin om te kijken of we dat kunnen doen.

Ook in de slotverklaring van de top is Oekraïne terug te vinden. De NAVO benadrukt opnieuw de onwrikbare steun van het bondgenootschap voor Oekraïne. Daarnaast werd herhaald dat het land op een "onomkeerbaar pad" naar het NAVO-lidmaatschap zit.
https://nos.nl/collectie/(...)te-trump-en-zelensky
Een goed resultaat.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 03:41:08 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218054017
Klinkt als geen resultaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218054555
twitter
Altijd feest als zelenski erbij is
pi_218054708
quote:
2 feb 2025 : Putin says Trump will bring European elite back in line

...Putin said Trump would restore order in US relations with the European elite

"It will happen quickly and soon. They will all be at their master's heel and wagging their tails nicely," Putin said.

Putin said the European elite of today always ends up doing what the United States wants. He praised former German chancellors Helmut Kohl and Gerhard Schröder, who he said had stood up for their own opinions.

https://www.yahoo.com/new(...)cJGbnlLLnvEt56BhxoDD
Hij zal ook wel gelachen met die zielige vertoning op de NAVO top.
pi_218055317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 03:41 schreef sp3c het volgende:
Klinkt als geen resultaat
Jij hebt het vast wel gevolgd.
Zo ver ik heb begrepen is er niks bijzonders vastgelegd of toegezegd.
Of heb ik wat gemist?
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 10:21:15 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218055503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Jij hebt het vast wel gevolgd.
Zo ver ik heb begrepen is er niks bijzonders vastgelegd of toegezegd.
Of heb ik wat gemist?
Volgens mij niet

Was ook niet het onderwerp dit keer natuurlijk
pi_218096831
F35's blijven in trek, ook Belgie koopt er nog es 11.
Zou blijkbaar een veilig gevoel geven?

quote:
China claims new 6G technology can confuse F-35 fighter jets

- Chinese scientists say they have developed an advanced new weapon using 6G technology.
- Researchers claim the radio signal processing system can confuse even advanced fighter jets like the US-made F-35 and jam their communication systems by intercepting relays and generating thousands of decoy signals.
- It also functions as a communication device, capable of transmitting large quantities of information rapidly.
- Researchers claim it is the world's first publicly disclosed system with “simultaneous same-frequency communication and jamming capabilities”.
- The development highlights China's dominance in 6G communication technology, holding the largest collection of related patents globally.

https://www.independent.c(...)r-jets-b2772725.html
twitter
pi_218098096
10 miljoen dollar in funding ja? Wat zuinig. Zal wel flink kut gaan met de economie daar dan.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 11:00:32 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218098332
Nederland zal ook nog wel bijbestelen

Klu wilde ooit minimaal 65, wat het artikel ermee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk
pi_218098945
quote:
88s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:00 schreef sp3c het volgende:
Nederland zal ook nog wel bijbestelen

Klu wilde ooit minimaal 65, wat het artikel ermee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk
Niks tegen uitbreiding van defensie maar de manier waarop.....
Laat ze nou eens mensen met verstand van zaken orde op zaken stellen bij defensie.
En geef die mensen het budget wat ze nodig hebben en geen verplichte uitgaven.
En laten we vooral geen andere landen gaan provoceren zodat we oorlog kunnen gaan voeren om een nuttige besteding van het budget te verantwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')