¤3.49 voor 150gram popcorn.quote:Een primeur voor iedereen die graag snackt tijdens het filmkijken. Voor het eerst is de echte Pathé popcorn verkrijgbaar in de Nederlandse supermarkt. De popcorn, in smaken zoet en zout, ligt sinds vandaag exclusief in de schappen van maar liefst 660 Albert Heijn winkels. Vanaf nu kan er dus ook thuis van de iconische snack genoten worden tijdens het filmkijken.
De Pathé bioscoop popcorn is bereid volgens de originele Pathé receptuur. De consument ontvangt in iedere zak popcorn tevens een film voucher voor Pathé Thuis ter waarde van ¤5,99, waarmee een film naar keuze bekeken kan worden.
Dit niet wetenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:19 schreef Farenji het volgende:
Wat is er dan zo bijzonder aan pathe popcorn?
Inclusief een voucher voor Pathé thuis à E. 5,99quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:19 schreef FlippingCoin het volgende:
6 euro voor popcorn zijn ze niet goed
Ik kom nooit in pathe. Bij het filmhuis waar ik wel vaak kom hebben ze geen popcorn. Maar popcorn is toch sowieso basic af? Mais, wat vet, wat suiker en/of zout?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit niet weten
Pathe heeft de beste popcorn.
Er zit wel een verschil tussen verse popcorn of huismerk van lidl.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik kom nooit in pathe. Bij het filmhuis waar ik wel vaak kom hebben ze geen popcorn. Maar popcorn is toch sowieso basic af? Mais, wat vet, wat suiker en/of zout?
3.49quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:19 schreef FlippingCoin het volgende:
6 euro voor popcorn zijn ze niet goed
Ja maar bij de AH is de pathe popcorn dus ook niet vers.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen verse popcorn of huismerk van lidl.
Klopt, daarom zal het ook niet winnen van de verse. Maar er zit ook verschil tussen Jimmys en huismerk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja maar bij de AH is de pathe popcorn dus ook niet vers.
Je weet dat magnetron popcorn qua kanker ongeveer gelijkwaardig is aan roken of bewerkt vlees?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:24 schreef BekiekUtMoar het volgende:
https://www.dirk.nl/boods(...)an-popcorn-zout/6920
3 Zakjes dus voor ¤ 1,69
Nee, vertel mij waarom want voor mij is en blijft het mais dat verhit wordt en daarom "popt".quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je weet dat magnetron popcorn qua kanker ongeveer gelijkwaardig is aan roken of bewerkt vlees?
Een film kijken en een zakje popcorn voor 3,49quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Popcorn = popcorn.
Mensen die in deze marketingval trappen
Ditquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Popcorn = popcorn.
Jij vindt zeker ook dat Aldi cola hetzelfde smaakt als coca colaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Popcorn = popcorn.
Wat is dat nou weer voor oeverloos gelul? Teveel TikTok gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je weet dat magnetron popcorn qua kanker ongeveer gelijkwaardig is aan roken of bewerkt vlees?
Want cola en popcorn zijn qua bereiding en ingrediënten met elkaar te vergelijken jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij vindt zeker ook dat Aldi cola hetzelfde smaakt als coca cola
En dan die zoetzout versie van Chio's.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
enige lekkere popcorn is caramel popcorn.
dit, valt niet veel aan te verkloten verder dus onzin inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Popcorn = popcorn.
patheticquote:
De post die je wist dat zou komenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:28 schreef marc0871 het volgende:
Zo'n zakje kost nog geen 2 euro.
[ afbeelding ]
Een scheutje zonnebloemolie,
Een bodempje mais in de pan (zo'n zakje is heel veel bodempjes),
Een snuf zout,
En/of een paar scheppen suiker.
Een beetje husselen tijdens het poppen.
Tadaaah
[ afbeelding ]
6 Laphroaig in je mik en dan nachos met salsa bij cafe belgie bestellenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:41 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind popcorn sowieso niet lekker. Die nacho's die bioscopen hebben vind ik wel heel lekker. Weet iemand welke dat zijn? En welke dipsaus ze daarbij hebben?
Ik eet graag iets als ik een film of serie kijk, maar dan wel iets dat weinig herrie maakt. En mensen die naast je zitten te knagen mogen op lego stappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:20 schreef Marsenal het volgende:
'Iconisch'.
Iconisch.
Ik eet nooit popcorn tijdens films, nooit wat aan gevonden. Mensen die per se popcorn tijdens films willen eten vind ik altijd een beetje grappig op dezelfde manier zoals bij mensen die zodra de asperges in de schappen liggen helemaal op tilt slaan.
De Pathé popcorn bij de Appie wordt daar vers geplopt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen verse popcorn of huismerk van lidl.
...en daarom kijk je eigenlijk al minimaal ~10 jaar films thuis (omdat mensen), en zo probeert Pathe toch nog een graantje mee te pikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik eet graag iets als ik een film of serie kijk, maar dan wel iets dat weinig herrie maakt. En mensen die naast je zitten te knagen mogen op lego stappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |